node/8890

Νέο Ariel Atom 3.5R με 350 PS

Η νέα έκδοση του βρετανικού trackday car έχει αυξημένη ισχύ και τιμή που αγγίζει τα €100.000

Η βρετανική Ariel παρουσίασε σήμερα μια φρεσκαρισμένη έκδοση του Atom. Ο 2λιτρος κινητήρας της Honda που χρησιμοποιεί αποδίδει 350 PS και εκτοξεύει το ελαφρύ διθέσιο από στάση ως τα 100 km/h σε 2,5’’.

Πίσω από τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού βρίσκεται πάντα ο 2λιτρος κινητήρας του τελευταίου Honda Civic Type R, ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό υπερσυμπιεστή. Στην περίπτωση του Atom 3.5R η πίεση έχει ανέβει από τα 0,5 στα 0,75 bar, ενώ έχει τοποθετηθεί και νέο intercooler. Έτσι η ισχύς έχει αυξηθεί κατά 40 ίππους, φτάνοντας τώρα τα 350 PS στις 8.400 rpm. Το Ariel Atom 3.5R ζυγίζει μόλις 550 kg, τα οποία εκτοξεύονται ως τα 100 km/h από στάση σε 2,5’’ και ως τα 160 km/h σε 6’’.

Πολλά από τα εξαρτήματα που τοποθετούνται στο Atom 3.5R προέρχονται από το κορυφαίο Atom V8 όπως το 6άρι σειριακό κιβώτιο της Sadev, τα αμορτισέρ Öhlins ΤΤΧ και τα καθόλου διακριτικά αεροδυναμικά βοηθήματα. Τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης είναι τα semi-slick Kumho V70A.

Το Ariel Atom 3.5R θα ξεκινήσει να διατίθεται το ερχόμενο καλοκαίρι σε τιμή που φτάνει τις £ 80.000 (€ 98.000).



[Πηγή: Worldcarfans]

TAGS
node/39153

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Όλες οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά της BMW M4 που βρίσκεται προ των πυλών.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Πλησιάζει η ώρα της νέας BMW M4

Μόλις μια ημέρα μετά από την επίσημη πρεμιέρα της BMW 4 Series Coupé, οι φίλοι της βαυαρικής φίρμας έχουν αρχίσει να σχηματίζουν στη φαντασία τους την κορυφαία M4 η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020. Ανάμεσά τους και ο καλλιτέχνης X-Tomi Design, ο οποίος δεν έχασε χρόνο και δημιούργησε αυτή την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα βασισμένος σε μια από τις επίσημες φωτογραφίες της 4 Series.

Η BMW M4 θα διαφέρει αισθητικά από την μέχρι στιγμής ισχυρότερη M440i xDrive (375 PS), χάρη στη διαφορετική διαμόρφωση της γρίλιας, τις ανασχεδιασμένες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, το εντονότερο σπλίτερ, τα πιο φουσκωμένα φτερά, του τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου με φαρδύτερα ελαστικά, την αεροτομή από ανθρακονήματα, τον μεγαλύτερο διαχύτη και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Είναι επίσης πιθανό να υιοθετήσει και μεγαλύτερες εσοχές στα φτερά, ένα σήμα κατατεθέν των μοντέλων με το έμβλημα M.

Όσον αφορά τον κινητήρα, ολόκληρη η οικογένεια των M3 Sedan, M4 Coupé, M4 Convertible και M4 Gran Coupé θα χρησιμοποιεί μια σημαντικά αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων. Το μοτέρ θα αποδίδει από 480 PS στις απλές εκδόσεις έως και 510 PS στην κορυφαία Competition. Η δύναμη θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Steptronic και του συστήματος τετρακίνησης xDrive και σπορ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα.

Στην έκδοση Competition, η επιτάχυνση 0-100 km/h αναμένεται να ολοκληρώνεται σε κάτω από 4,0". Παραδοσιακά, η τελική ταχύτητα θα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης του κόφτη υψηλότερα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Επιπλέον, όπως και η απερχόμενη M4, η νέα γενιά θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερα φρένα M Sport και ενεργή ανάρτηση Adaptive M με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και επιθετικό στήσιμο.

Ακούγεται επίσης πως η BMW ετοιμάζει και μια πιο προσιτή έκδοση με χαμηλότερη ισχύ που θα συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη.

Οι κυριότεροι ανταγωνιστές της νέας BMW M4 Coupé είναι το πρόσφατα ανανεωμένο Audi RS 5 Coupé και η νέα γενιά της Mercedes-AMG C 63 S Coupe που βρίσκεται επίσης προ των πυλών.

TAGS
node/39152
Opel Mokka 2020 dashboard

Ολοκαίνουργιο Opel Mokka: Νέο, πρωτότυπο ταμπλό

Η δεύτερη γενιά του Mokka θα εγκαινιάσει μια νέα οπτική οδήγησης για την Opel, ονόματι Pure Panel, με οθόνες αλά Mercedes-Benz.

Τετάρτη, 03 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ολοκαίνουργιο Opel Mokka: Νέο, πρωτότυπο ταμπλό

Με το επόμενο Mokka, όλα αλλάζουν. Η δεύτερη γενιά του μικρού SUV Opel θα εγκαινιάσει νέους αισθητικούς κώδικες για την καροσερί, με τη μάσκα Vizor, αλλά και για το εσωτερικό. Το Mokka λοιπόν θα είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα ενσωματώσει το ταμπλό «Pure Panel», γεύση του οποίου μας είχε δώσει το πρωτότυπο στο GT X Experimental.

Το Pure Panel είναι μια διάταξη από οθόνες τοποθετημένες εν σειρά, έτσι ώστε να δίνουν την εντύπωση ότι είναι μία. Αλλά εκείνο που θα παραμείνει είναι ένας αριθμός κλασικών κουμπιών για τη διευκόλυνση του οδηγού. Σε αυτό το πρώτο σκίτσο του ταμπλό του Mokka, βλέπουμε ότι οι οθόνες στεγάζονται σε ένα πλαίσιο που περιλαμβάνει επίσης γρίλιες εξαερισμού. Σχεδιασμός που παραπέμπει σε εσοδείας.

Όπως φαίνεται λοιπόν, το Mokka με το «Pure Panel» θα διαθέτει πολύ διαφορετικό ταμπλό από αυτό των τεχνικά και τεχνολογικά ξαδέλφων του, του DS 3 Crossback και του Peugeot 2008 (βλ. video-δοκιμή). Πάνω απ’ όλα όμως, θα εισάγει την Opel σε μια νέα εποχή, αυτή της ψηφιακής ατμόσφαιρας. Η εικόνα του νέου Mokka μόνο καθησυχαστική μας φαίνεται, καθώς για μια στιγμή «τρομάξαμε» με το υπερβολικά συμβατικό (συντηρητικό;) εσωτερικό του Corsa που παρουσιάστηκε μόλις πέρυσι.

Και όπως είπαμε και σας δείξαμε προ ημερών, το νέο Mokka εγκαταλείπει το γράμμα «X». Χρησιμοποιεί δε, νέα, πιο μεγάλη και πιο πεπλατυσμένη γραμματοσειρά για το όνομά του, που αναγράφεται πλέον ευμέγεθες στο κέντρο της πίσω πόρτας.

Το λανσάρισμά του αναμένεται μέσα στις επόμενες εβδομάδες, με το ντεμπούτο του να γίνεται, όπως και του Corsa, με μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Και στις ελληνικές εκθέσεις το αναμένουμε στις αρχές του 2021.