node/39692

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Η ιταλική εταιρεία προσθέτει στην οικογένεια των κορυφαίων Trofeo εκδόσεων τα δύο σεντάν μοντέλα της.

Δύο χρόνια μετά από την SUV Levante Trofeo, η Maserati επεκτείνει την γκάμα της με αντίστοιχες εκδόσεις για τις Ghibli και Quattroporte, οι οποίες συνδυάζουν στο έπακρο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά με την πολυτέλεια.

Ασφαλώς, το βασικότερο στοιχείο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα που είναι ίδιος με της Levante. Είναι δηλαδή ένας V8 3,8 lt με δύο τούρμπο, 580 PS στις 6.750 rpm και 730 Nm μεταξύ 2.250 και 5.250 rpm. Εάν ο συνδυασμός των κυλίνδρων και της χωρητικότητας σας θυμίζει Ferrari, είναι γιατί από εκεί έρχεται (και κατασκευάζεται) ο κινητήρας. Οι ίδιες οι Ghibli και Quattroporte ωστόσο, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Avvocato Giovanni Agnelli στο Τορίνο.

Είναι η πρώτη φορά που ένας V8 τοποθετείται στο αμάξωμα της Ghibli, ενώ ο ίδιος κινητήρας σε έκδοση με 530 PS έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην Quattroporte GTS. Είναι περιττό να επισημάνουμε πως μιλάμε για τα δύο πιο γρήγορα σεντάν στην ιστορία της Maserati, με τελική 326 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3” για την Ghibli και σε 4,5” για τη μεγαλύτερη και λίγο βαρύτερη Quattroporte.

Maserati Trofeo

Όπως η Levante, έτσι και τα δύο πισωκίνητα σεντάν χρησιμοποιούν το πακέτο Integrated Vehicle Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που ελέγχουν τη δυναμική συμπεριφορά προκειμένου να δίνουν όσο πιο σπορ εικόνα γίνεται σε συνδυασμό με μέγιστη ασφάλεια. Στα προγράμματα οδήγησης έχει προστεθεί το πιο επιθετικό Corsa, ενώ υπάρχει και launch control.

Maserati Trofeo

Για την ταυτότητα των εκδόσεων Trofeo, εκτός από τον χαρακτηριστικό ήχο φροντίζουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Όπως για παράδειγμα τα διπλά κατακόρυφα στοιχεία της εμπρός γρίλιας που είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, καθώς και οι κάρμπον λεπτομέρειες στις εμπρός εισαγωγές αέρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν ακόμα κόκκινες λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα των φτερών καθώς και η τρίαινα στις μεσαίες κολόνες. Επίσης το καπό της Ghibli είναι νέο, με δύο εισαγωγές αέρα, ενώ οι τροχοί είναι 21”. Διαφορές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τα φώτα να έχουν στοιχεία μπούμερανγκ, ώστε να θυμίζουν εκείνα της 3200 GT και του πρωτότυπου Alfieri.

Maserati Trofeo

Επιπλέον σπορ πινελιές υπάρχουν στην καμπίνα, με νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, το λογότυπο Trofeo στα προσκέφαλα, νέες δερμάτινες επενδύσεις, μεγαλύτερη οθόνη infotainment με διαγώνιο 10,1” και το Maserati Connect που υπόσχεται πως όλες οι Maserati Trofeo θα μπορούν να είναι συνεχώς συνδεδεμένες. Αναβάθμιση υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με εξελιγμένο Active Driving Assist.

node/39938
Peugeot Sport new logo

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Στην Peugeot ετοιμάζονται για το μέλλον και αυτό περιλαμβάνει νέα οπτική ταυτότητα. O παλιός λογότυπος «Peugeot Sport» που δεν ανταποκρίνεται πλέον σε μελλοντικά προϊόντα μπαίνει στο χρονοντούλαπο, αντικαθιστάμενος από έναν ολοκαίνουργιο.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot Sport: Νέος λογότυπος, νέα εποχή

Η Peugeot επιστρέφει στους αγώνες αντοχής από το 2022 με ένα νέο πρωτότυπο και την άφιξη νέων σπορ μοντέλων. Οπότε ένας νέος άνεμος φυσά επιτέλους στο Soxhaux από άποψη απόλαυσης της οδήγησης και μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήταν καιρός, θα έλεγαν κάποιοι, ύστερα από μια μακρά αποχή που χαρακτηρίζεται από την απουσία του 208 GTI, την ξαφνική διακοπή παραγωγής του RCZ και την «ανάγκη» η εταιρείας να επικεντρωθεί σε αυτά που ονομάζουμε «mainstream μοντέλα».

Και καθώς όποιος επικαλείται την καινοτομία, χρειάζεται και καινούργιο σήμανση, έτσι μας προέκυψε ο ανασχεδιασμένος λογότυπος. Που για την περίπτωση, η υπογραφή «Peugeot Sport» υιοθετεί ένα εντελώς νέο χρωματικό διάγραμμα. Ο παλιός λογότυπος που είχε το λιοντάρι πάνω από τα τρία χρώματα της Peugeot Sport (γκρι, μπλε και κόκκινο), εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας μαύρης και κίτρινης ταυτότητας που θυμίζει κάπου στο βάθος το αντίπαλο εθνικό δέος, τη Renault.

Σε κάθε περίπτωση, o νέος λογότυπος έρχεται με το σωστό χρονισμό, λίγο πριν από την παρουσίαση του 508 PSE, της σπορ και plug-in hybrid έκδοσης της μεσαίας γαλλικής μπερλίνας. Ο μικρότερος προϋπολογισμός πιθανόν να βάλει σε τροχιά παραγωγής ένα νέο σπορ 208, με εξίσου μεγάλη πιθανότητα να μην είναι καν υβριδικό όταν θα φτάσει να εμφανιστεί στους καταλόγους της εταιρείας.

node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]