Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3: Αποκάλυψη

Νέα, ολοκαίνουργια BMW M3: Αποκάλυψη

Η νέα ελαφρύτερη, πιο δυνατή και ταχύτερη BMW Μ3 αποκαλύπτεται λίγους μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμά της, το φθινόπωρο.

Διευκρίνιση: Η είδηση για τη διαρροή φωτογραφιών της νέας BMW M3 προήλθε από το βρετανικό AutoExpress. Λόγω της βιασύνης μας να τις δημοσιεύσουμε παραλείψαμε να αναφέρουμε ότι οι φωτογραφίες είναι ψηφιακά επεξεργασμένες και τα δεδομένα που αναφέρονται προέρχονται από πληροφορίες του AutoExpress και δεν αποτελούν επίσημη πληροφόρηση από τη BMW...

Η νέα BMW Μ3 θα είναι ελαφρύτερη, πιο ισχυρή και ταχύτερη από την απερχόμενη. Πηγή μέσα από τη βαυαρική εταιρεία έκανε νύξη πως το σπορ 4θυρο σεντάν (το κουπέ θα ονομάζεται M4) «θα αναγάγει το πιο δημοφιλές και γνωστό μοντέλο της BMW σε άλλο επίπεδο, όσον αφορά το σασί και τις τεχνολογίες που ενσωματώνει ο κινητήρας».

Οι αποκλειστικές φωτογραφίες μας δείχνουν πώς η BMW μετασχημάτισε τη βασική 3άρα σε ένα «αγωνιστικό» δρόμου, με χαμηλότερο ύψος από το έδαφος, λογχοειδή εμπρός προφυλακτήρα και άλλα «σημάδια», όπως οι αεροεισαγωγές με σήματα «M3» στα φτερά και οι περίπλοκοι καθρέφτες.

Κάτω από το κυρτό και εξογκωμένο καπό, η Μ3 χρησιμοποιεί ένα νέο 6κύλινδρο διτούρμπινο μοτέρ. Αντίθετα με την ξανά-δουλεμένη έκδοση του 4,4λιτρου διτούρμπινου V8 της ανανεωμένης M5, ο νέος κινητήρας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά στα μοντέλα του M division και δεν θα εμφανίζεται σε άλλα αυτοκίνητα της BMW.

Πλειοδοσία σε επιδόσεις
Το νούμερο της ισχύος αναμένεται να βρίσκεται κοντά στα 450 PS –μια αύξηση περίπου 30 PS από το 4λιτρο V8 του μοντέλου που θα αντικαταστήσει. Αύξηση αναμένεται να παρουσιάσουν και τα νούμερα της ροπής –περίπου 15 kgm- φτάνοντας τα 56 kgm, που θα είναι μάλιστα διαθέσιμα από τις 2.000 rpm.

Εκτός από τον πλουσιότερο εξοπλισμό και την ανώτερη άνεση σε σχέση με την προκάτοχό της, η νέα M3 θα ζυγίζει περίπου 100 kg λιγότερο από πριν. Η BMW πέτυχε αυτή τη μείωση του βάρους χρησιμοποιώντας μια σειρά ελαφριών υλικών στην κατασκευή της. Όπως και η υφιστάμενη Μ3, το νέο αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ανθρακονημάτινη οροφή, αλλά το ίδιο ελαφρύ υλικό χρησιμοποιείται επίσης για την κατασκευή των δύο καπό. Επιπλέον τα εμπρός φτερά είναι φτιαγμένα από συνθετικά πλαστικά.

Όλα αυτή η δίαιτα έχει φυσικά αντίκτυπο στις επιδόσεις. Η ίδια πηγή δηλώνει ότι η νέα BMW M3 θα πιάνει τα 100 km/h από στάση σε 4,3” -τρία δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από την απερχόμενη. Επιπλέον ανέφερε, ότι τα επίσημα αυτά στοιχεία είναι μάλλον απαισιόδοξα και στην πράξη η νέα M3 θα είναι ακόμη πιο γρήγορη. Και καθώς ο ηλεκτρονικός περιοριστής ταχύτητας της επιτρέπει να φτάσει μέχρι τα 250 km/h, με την εφικτή πλέον ηλεκτρονική απενεργοποίησή του, η νέα M3 θα φτάνει τα 290 km/h.

Μιας όμως και τα αυτοκίνητα του M division δεν σχεδιάστηκαν για ντράγκστερ, έτσι και η νέα M3 στόχο έχει τη συμμετοχή του οδηγού στη δυναμική ισορροπία της. Όπως εξάλλου έκανε –και κάνει- το απερχόμενο μοντέλο. Το μικρότερο βάρος έρχεται να τονώσει την ήδη πολύ καλή ακρίβεια του αυτοκινήτου, ενώ το τελευταίας γενιάς διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Μ-diff δίνει ακόμα μεγαλύτερη ελκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών. Η νέα M3 διαθέτει ακόμη υδραυλικό τιμόνι στη θέση του ηλεκτρικού της στάνταρ 3άρας και νορμάλ λάστιχα στη θέση των run-flat για να βελτιωθεί η οδηγική αίσθηση.

Ρυμθιζόμενη, αυτόματη ή χειροκίνητη
Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει κατά το δοκούν το βάρος και την ταχύτητα του τιμονιού, όπως και τη σκληρότητα των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, την ταχύτητα απόκρισης του γκαζιού, καθώς επίσης και την ταχύτητα αλλαγής των ταχυτήτων στο 7άρι αυτόματο διπλόδισκο σασμάν.

Οι ακόμα πιο σπορ οδηγοί θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν τη νέα M3 με χειροκίνητο σασμάν και, για το λόγο αυτό, η BMW δουλεύει πάνω στην ακουστική του διτούρμπινου μοτέρ, έτσι ώστε να παράγει ανάλογα χαρισματικό ήχο με την τεχνολογία του.

Η νέα BMW Μ3 αναμένεται να εμφανιστεί αργότερα μέσα στο χρόνο και ταυτόχρονα με την M4 Coupe, με πιθανότερη επιλογή το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες τον Νοέμβριο.

Η τιμή της στην Ελλάδα αναμένεται να φτάσει τις €135.000, περίπου €13.000 ακριβότερη από την υφιστάμενη αυτόματη σεντάν. Μια M4 Cabriolet θα ακολουθήσει τις M3 και M4 Coupe, νωρίς το 2015, ενώ αναμένεται μια ακόμη πιο ακραία M3 υπό την ονομασία Μ3 GTS.

[Πηγή: AutoExpress]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube