Ναι στα χειροκίνητα κιβώτια, όχι στην τετρακίνηση για τις Porsche GT

Ναι στα χειροκίνητα κιβώτια, όχι στην τετρακίνηση για τις Porsche GT

Παρουσιάζοντας τη μία έκδοση GT μετά την άλλη, τον τελευταίο καιρό η Porsche έχει τραβήξει το ενδιαφέρον όσων αγαπούν τα σπορ αυτοκίνητα.

Η νέα 911 GT3 ενθουσίασε όσους την οδήγησαν, αλλά όλοι θα ήθελαν και χειροκίνητο κιβώτιο. Η GT3 RS που ντεμπουτάρισε στη Γενεύη υπόσχεται πολλά, ωστόσο και αυτή προσφέρεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο PDK. Οι φωνές διαμαρτυρίας σίγασαν κάπως με την Cayman GT4, που έχει χειροκίνητο κιβώτιο, κάτι που δείχνει πως η Porsche δεν το έχει εγκαταλείψει.

Η Porsche Motorsport είναι υπεύθυνη για όλα τα μοντέλα της σειράς GT, συμπεριλαμβανομένης της Cayman. Ο επικεφαλής της, Andreas Preuninger, αποκάλυψε τα σχέδια για το μέλλον.

Για τον Preuninger, η παραγωγή πρέπει πάντα να υπολείπεται της ζήτησης ώστε οι GT να διατηρούν την αύρα του ξεχωριστού. Ταυτόχρονα, το τμήμα έχει ήδη αρκετή δουλειά για το μέλλον.

«Δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε όλα όσα ενδεχομένως θα θέλαμε», παραδέχτηκε. «Αυτή τη στιγμή, πνιγόμαστε στα project. Επιβάλλεται παρ’ όλα αυτά να κάνουμε ό,τι καλύτερο για αυτό το μικρό γκρουπ των πελατών που είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς και βρίσκεται πολύ κοντά στην ‘καρδιά’ της μάρκας. Δεν θα ρισκάρουμε να το απογοητεύσουμε.»

Ο Preuninger, που έχει υπερασπιστεί θερμά την επιλογή του PDK για την GT3, λέει ότι το κλασικό χειροκίνητο κιβώτιο ήταν από την αρχή μία συνειδητή απόφαση για την Cayman GT4.

«Θέλαμε να την κάνουμε όσο πιο ελαφριά και ‘αναλογική’ μπορούσαμε και, ίσως, ακόμα πιο διασκεδαστική στην πίστα. Αναμφίβολα, θα ήταν ελάχιστα ταχύτερη με το PDK – αλλά αυτό αποδεικνύει ότι πιστεύουμε ακόμα στο χειροκίνητο κιβώτιο

Για τα μελλοντικά μοντέλα, ο προσωπικός του στόχος είναι να αφήσει τους πελάτες να επιλέξουν τι κιβώτιο θέλουν σε κάθε μέλος της σειράς GT.

Με την BMW να προσανατολίζεται στην υιοθέτηση της τετρακίνησης για τις επόμενες Μ, προκύπτει (αναμενόμενα) η ερώτηση αν η Porsche Motorsport σκέφτεται ν’ ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.

«Στο όχι και τόσο μακρινό παρελθόν, ένα αυτοκίνητο με 350 ίππους χωρίς τετρακίνηση θεωρείτο πολύ απαιτητικό στην οδήγηση. Σήμερα υπάρχουν supercars με περισσότερους από 600 ίππους και κίνηση μόνο στους πίσω τροχούς», απαντά. «Δεν βρίσκω το λόγο να κατασκευάσουμε τετρακίνητες GT επειδή αυξάνεται το βάρος και η πολυπλοκότητα και μειώνεται ο χώρος που χρειαζόμαστε για το ρεζερβουάρ των 90 λίτρων (στην 911). Η τετρακίνηση είναι ιδανική για την Turbo, αλλά προτιμώ οι GT να παραμείνουν πισωκίνητες

Αυτό συνεπάγεται ότι δεν θα υπάρξουν ποτέ SUV με το σήμα GT από την Porsche: «Δεν μπορώ καν να το φανταστώ», λέει ο Preuninger. «Πιστεύω πως κάθε GT θα πρέπει να έχει και αγωνιστική έκδοση. Από τη στιγμή που η Cayenne δεν συμμετέχει σε αγώνες, δεν υφίσταται κανένας λόγος για κάτι τέτοιο. Εξάλλου, η Cayenne GTS είναι υπεραρκετή

[Πηγή: Car and Driver]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube