Μόνο με 4κύλινδρα μοτέρ η νέα Mercedes-Benz C-Class

Μόνο με 4κύλινδρα μοτέρ η νέα Mercedes-Benz C-Class

O chief engineer της νέας Mercedes-Benz C-Class (W206), Christian Früh, επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά του μοντέλου θα κινείται αποκλειστικά με 4κύλινδρα μοτέρ!

Λίγες ώρες πριν την επίσημη αποκάλυψη της νέας Mercedes-Benz C-Class (23 Φεβρουαρίου), o chief engineer του μοντέλου, Christian Früh, επιβεβαίωσε αυτό που λίγο έως πολύ όλοι γνωρίζαμε. Ότι η νέα γενιά του premium γερμανικού σεντάν δε θα διαθέτει στη φαρέτρα της 6κύλινδρα ή V8 μοτέρ! 

Οι περισσότεροι θα υποθέσουν και σωστά, ότι για την επιλογή αυτή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, υπεύθυνοι είναι οι αυστηροί κανονισμοί για τις εκπομπές ρύπων. Σίγουρα, είναι ένας λόγος κι αυτός. Δεν είναι όμως ο σημαντικότερος! Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Christian Früh, «η επιλογή ενός 6κύλινδρου ή ενός V8 κινητήρα στη νέα γενιά C-Class θα μας ανάγκαζε να επεκτείνουμε σημαντικά το μπροστινό τμήμα του οχήματος κάτι που θα είχε καίριες επιπτώσεις τόσο στο βάρος όσο και στη δυναμική του συμπεριφορά. Η mild hybrid ή η plug-in hybrid τεχνολογία προσθέτει μεν βάρος αλλά ασήμαντο σε σχέση με αυτό ενός 6κύλινδρου ή ενός V8 κινητήρα. Άλλωστε η ομάδα μας είναι σίγουρη ότι τα 4κύλινδρα μοτέρ που θα εφοδιάσουν τη νέα C-Class θα προσφέρουν το ίδιο επίπεδο ισχύος και σαφώς καλύτερη οικονομία καυσίμου σε σχέση με τα μεγαλύτερα σε κυβισμό και κυλίνδρους μοτέρ». 

merca

Ο εξηλεκτρισμός λοιπόν στη νέα γενιά C-Class είναι δεδομένος, ωστόσο θα έχει διαφορετικές μορφές. Ο Früh, επεσήμανε ότι η C-Class βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα «MRA» της Mercedes-Benz, η οποία δε δύναται να ηλεκτροδοτηθεί πλήρως. «Η δημιουργία μιας πλήρους ηλεκτρικής C-Class, θα απαιτούσε σημαντικές αλλαγές όπως μεγαλύτερους τροχούς, πρόσθετη απόσταση από το έδαφος ή και τα δύο, κάτι που στην παρούσα φάση δεν ήταν στα πλάνα μας. Επίσης, η χρήση της πλατφόρμας “EVA” πάνω στην οποία χτίζεται η EQS αποκλείστηκε με συνοπτικές διαδικασίες, διότι κάτι τέτοιο θα εκτόξευε τον προϋπολογισμό της νέας C-Class», συμπλήρωσε ο Früh.

Σύμφωνα λοιπόν με τις έως τώρα πληροφορίες, η νέα γενιά της C-Class θα εμπιστευτεί για άλλη μια φορά τη μονάδα OM654 (μικροϋβριδική έκδοση OM654 «M»), η οποία χρονολογείται από το 2016, αλλά έχει εκσυγχρονιστεί με την πάροδο του χρόνου για να πληροί τα πιο αυστηρά πρότυπα. Στους βενζινοκινητήρες, η C-Class θα κάνει χρήση του μοτέρ M254. Μια πολύ πρόσφατη δίλιτρη μονάδα βενζίνης, επίσης μικροϋβριδική, η οποία προέρχεται από το 6κύλινδρο μοτέρ ντίζελ M256. Η ισχύς στην πιο ισχυρή εκδοχή της αναμένεται να είναι κοντά στα 300 άλογα.

Σε ότι αφορά τις καυτές εκδόσεις AMG, οι V8 και V6 των AMG C 63 και C 43 θα εξαφανιστούν, δίνοντας τη θέση τους, πολύ πιθανόν, στον κινητήρα Μ139. Που δεν είναι άλλος από αυτόν που φορά η AMG A 45. Κάτω από το καπό της C 43 θα ξεπερνά τα 400 άλογα. Όσον αφορά τη C 63, η ισχύς θα υπερβαίνει τους 500 ίππους, χάρη στο μικροϋβριδικό σύστημα και στην παρουσία ενός ισχυρού ηλεκτρομοτέρ που θα καθιστά το αυτοκίνητο τετρακίνητο.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube