MINI John Cooper Works GP: Αυτό είναι το πιο δυνατό ΜΙΝΙ που φτιάχτηκε ποτέ!

MINI John Cooper Works GP: Αυτό είναι το πιο δυνατό ΜΙΝΙ που φτιάχτηκε ποτέ!

Με 302 ίππους, εντυπωσιακή εμφάνιση και εξίσου εντυπωσιακές επιδόσεις, αποκαλύφθηκε στο Λος Άντζελες.

Έχουμε δει λίγο-πολύ έως τώρα το νέο Mini John Cooper Works GP. Σύμφωνα με πληροφορίες, γύρισε στο Nürburgring σε λιγότερο από οκτώ λεπτά, ένα αξιοσημείωτο ρεκόρ για ένα χάτσμπακ με κίνηση στους εμπρός τροχούς και 300+ ίππους. Βέβαια εκείνο ήταν ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο.
Τώρα το αυτοκίνητο, αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες και η εικόνα δικαιολογεί τον hardcore χαρακτήρα του μοντέλου, με τη ΜΙΝΙ να το χαρακτηρίζει σαν «πύραυλο τσέπης» ή κάπως έτσι.
Η εταιρεία δίνει 5,1’’ για το 0-100 km/h και υπόσχεται τελική ταχύτητα 265 km/h, καθώς δεν υπάρχει ηλεκτρονικός κόφτης στα 250 km/h όπως σε άλλα μοντέλα.

eng

Για να πετύχει αυτές τις επιδόσεις η εταιρεία πόνταρε στον πιο ισχυρό κινητήρα που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μια ΜΙΝΙ παραγωγής. Ο υπερτροφοδοτούμενος δίλιτρος αποδίδει ισχύ 302 ίππων και ροπή 450 Νm από τις 1.750 στροφές. Πρόκειται για μια αύξηση της τάξης των 74 ίππων σε σχέση με το «απλό» JCW, χάρη στις καίριες παρεμβάσεις στον TwinPower Turbo, όπως και στην ελεύθερη ροή καυσαερίων. Η ΜΙΝΙ εξοπλίζει επίσης John Cooper Works GP με ένα αναβαθμισμένο σύστημα λαδιού και ψύξης για τον κινητήρα, ώστε να αντιμετωπίσει καλύτερα τις ειδικές συνθήκες λειτουργίας του κινητήρα.

joh

Εξωτερικά το John Cooper Works GP δεν θυμίζει σε τίποτα τα «ταπεινά» ΜΙΝΙ παραγωγής, ακόμη και αυτό το Cooper S. Ξεχωρίζει η μεγάλη πίσω αεροτομή που εξασφαλίζει την απαιτούμενη κάθετη δύναμη αλλά και τα πλαϊνά αεροδυναμικά βοηθήματα. Την ίδια στιγμή οι θόλοι των τροχών (18 ιντσών) κρύβουν την ενισχυμένη ανάρτηση του GP, ενώ όπως αναφέρει η εταιρεία (δίχως να διευκρινίσει επακριβώς), υπάρχουν πρόσθετες ενισχύσεις στο αμάξωμα και στον χώρο του κινητήρα. Σαφώς αναβαθμισμένα είναι και τα φρένα με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου Steptronic οκτώ σχέσεων με ένα ενσωματωμένο μηχανικό διαφορικό που διαχειρίζεται την κατανομή της δύναμης. Σε συνεργασία με το σύστημα Dynamic Stability Control (που έχει ειδική ρύθμιση για την περίσταση), η δύναμη βγαίνει ιδανικά στο δρόμο. Όπως εύστοχα σημειώνεται, η ΜΙΝΙ δεν έχει ανακοινώσει ακόμη αν θα βάλει την τελική έκδοση του John Cooper Works GP στο Nordschleife για να «σπάσει» το χρόνο που έκανε το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο, παρόλο που η πρόκληση είναι μεγάλη.

mi

Kατά τα λοιπά και σε ό,τι έχει να κάνει με το εσωτερικό του αυτοκινήτου, εδώ θα βρούμε μόνον δύο μπάκετ καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό, με μια κόκκινη ράβδο εγκάρσια πίσω τους να ενισχύει την ακαμψία του συνόλου και να δίνει την εικόνα ενός «άτυπου» roll cage. Η ηχομόνωση τέλος είναι μειωμένη (και για οικονομία σε ό,τι έχει να κάνει με το βάρος), αλλά προφανώς δεν θα χαλάσει κανέναν το να ακούει πιο έντονα το μοτέρ και την εξάτμιση του GΡ.
Η MΙΝΙ θα κατασκευάσει μόνο 3.000 μοντέλα JCW GP 2020 με την τιμή του να ξεκινά από τα $ 44.900 (η τιμή ανακοινώθηκε στις ΗΠΑ). Σαφώς δεν είναι και φθηνό, αλλά από την άλλη θα αποκτήσετε το πιο δυνατό ΜΙΝΙ που έχει παραχθεί ποτέ, ενώ λόγω της περιορισμένης παραγωγής θα είναι και συλλεκτικό. Οι παραδόσεις θα αρχίσουν το Μάρτιο του 2020.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube