Το ΜΙΝΙ Aceman στο δρόμο για τις τελικές δοκιμές του

Το ΜΙΝΙ Aceman στο δρόμο για τις τελικές δοκιμές του

To MINI Aceman θα είναι το μικρότερο πεντάθυρο αυτοκίνητο στη νέα γκάμα που αναπτύσσει η εταιρεία, με το βλέμμα στραμμένο στην ηλεκτρική εποχή. 

Η ΜΙΝΙ ετοιμάζεται να λανσάρει το Aceman, το πρώτο μοντέλο που βάζει στην αγορά με ένα νέο όνομα πέρα από αυτά που γνωρίζαμε έως σήμερα. Το ΜΙΝΙ Aceman, που αναμένεται να βγει στην αγορά το 2024, είναι το δεύτερο από μια σειρά ηλεκτρικών οχημάτων που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Spotlight της εταιρείας, η οποία αναπτύχθηκε από την BMW σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors.

Οι εμφανίσεις του μοντέλου στο παρελθόν ήταν ελάχιστες, αλλά έχουν πυκνώσει το τελευταίο διάστημα με αποτέλεσμα να πιαστεί από τον φωτογραφικό φακό να δοκιμάζεται στους δημόσιους δρόμους γύρω από το κέντρο έρευνας και εξέλιξης της BMW στο Μόναχο της Γερμανίας.

MINI aceman

Το Aceman θα λανσαριστεί μετά το Countryman τρίτης γενιάς, το οποίο θα μεγαλώσει σημαντικά για να γίνει το μεγαλύτερο ΜΙΝΙ μέχρι σήμερα. Το Aceman έχει ύψος 1.590 mm, μήκος 4.050 mm και πλάτος 1.990 mm. Καθώς μοιράζεται την αρχιτεκτονική του με το επερχόμενο χάτσμπακ ΜΙΝΙ, είναι λογικό ότι να δανείζεται απ' αυτό και τις επιλογές στο σύστημα κίνησης.

Η βασική έκδοση Cooper αναμένεται να αποδίδει 181 PS και να εφοδιάζεται με μπαταρία 40 kWh, ενώ το Cooper S θα έχει 221 PS και μπαταρία 50 kWh που θα του εξασφαλίζει αυτονομία περίπου 400 km.

MINI aceman

Στον σχεδιασμό του Aceman, τουλάχιστον όπως φαίνεται από τις πρώτες καμουφλαρισμένες φωτογραφίες, δείχνει να έχει δοθεί μεγάλη έμφαση στην αεροδυναμική απόδοση. Η σχεδιαστική προσέγγιση της εταιρείας αλλάζει ως συνέπεια της μετάβασης στην εποχή της πλήρους ηλεκτροκίνησης κάτι που θα δούμε και στα επόμενα μοντέλα της ΜΙΝΙ.

Το Aceman υιοθετεί ένα στρογγυλεμένο σχήμα που δεν έχουμε ξανασυναντήσει στα μοντέλα της μάρκας. Θα είναι το μικρότερο πεντάθυρο ΜΙΝΙ και θα πάρει τη θέση του σημερινού Clubman, το οποίο δεν πρόκειται να επιστρέψει ως EV στη νέα γκάμα της ΜΙΝΙ. Αυτό σημαίνει πως θα έχουμε παρεμφερείς χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Η στροφή της εταιρείας προς τη βιωσιμότητα αναγκάζει το Aceman να έχει πιο μινιμαλιστικές προσεγγίσεις σε ό,τι αφορά τα υλικά αλλά και τον εσωτερικό σχεδιασμό. Οι πληροφορίες θέλουν την απουσία χρωμίου και δέρματος σε πολύ μεγάλο βαθμό και μια καθαρή εικόνα στο ταμπλό όπου θα κυριαρχεί μια μεγάλη ψηφιακή οθόνη για τον έλεγχο των λειτουργιών και ένα σετ από πέντε κλασσικούς διακόπτες, για τη σύνδεση με το παρελθόν.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube