Μια πρώτη γνωριμία με το νέο Mazda2

Μια πρώτη γνωριμία με το νέο Mazda2

Η πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Mazda2 που γίνεται αυτές τις μέρες στην χώρα μας μας έδωσε την ευκαιρία για μια σύντομη γνωριμία μαζί του.

H Mazda απουσίαζε για πολλά χρόνια από την ελληνική αγορά και επανήλθε την περασμένη χρονιά υπό τη στέγη του Ομίλου Συγγελίδη. 

Στους λιγοστούς μήνες επαναδραστηριοποίησής της στην Ελλάδα, κατάφερε να ξαναφέρει τα made in Japan προϊόντα της στην επικαιρότητα με τον καλύτερο τρόπο. Τόσο, ώστε η «μαμά» εταιρεία, αποφάσισε να κάνει στην Ελλάδα την Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου Mazda2, χρησιμοποιώντας μάλιστα ως βάση, τις εγκαταστάσεις της κεντρικής αντιπροσωπεία AutoOne στη Γλυφάδα.

Mazda2

Με σημαντικές αισθητικές παρεμβάσεις τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, το «μικρό» Mazda δείχνει φρέσκο και συνάμα πιο δυναμικό. Σχεδιαστικές αλλαγές έχουμε στη μάσκα και τους προφυλακτήρες, ενώ τα φωτιστικά σώματα πλέον παραπέμπουν σε αυτά των μεγαλύτερων αυτοκινήτων της μάρκας, με τους νέους τροχούς των 16’’ να δίνουν μια σπορτίβ πινελιά.

Στο εσωτερικό έχουμε νέα και πιο άνετα καθίσματα που προσφέρουν καλύτερη στήριξη στο σώμα και μια πιο βολική θέση οδήγησης. Η μίξη μαλακών και σκληρών υλικών και πολύ περισσότερο η ποιότητα συναρμογής τους κινούνται σε υψηλά επίπεδα για την κατηγορία και πιστοποιούν το made in Japan που γράφει η... ούγια του αυτοκινήτου. Παράλληλα, τα νέα απορροφητικά υλικά σε συνδυασμό με τις αλλαγές στην ανάρτηση και τα νέα σινεμπλόκ που τοποθέτησαν οι μηχανικοί της εταιρείας, εξασφαλίζουν πολύ καλύτερη ηχομόνωση μειώνοντας τα ντεσιμπέλ που περνούν στην καμπίνα τόσο από το περιβάλλον όσο και από την λειτουργία του κινητήρα. 

Υπακούοντας στις τάσεις της εποχής η Mazda αναβάθμισε παράλληλα και τη συνδεσιμότητα που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων, παρέχοντας πλέον και τις λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto.

Mazda2

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ασφάλεια, όπου η Mazda έχει καταγράψει κορυφαίες επιδόσεις στις δοκιμές του EuroNCAP, το Mazda2 έχει ένα πλήρες πακέτου εξοπλισμού στον συγκεκριμένο τομέα, όπως προβολείς LED ή/και Adaptive LED Headlights (ALH), Advanced Smart City Brake Support (Advanced SCBS) με ανίχνευση πεζών, Lane Keep Assist (LAS) και Traffic Sign Recognition (TSR) μαζί με κάμερες 360° και εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος.

Το Mazda2 θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με τον δεκαεξαβάλβιδο Skyactiv-G 1,5 λίτρου, που ενισχύεται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Η ισχύς φτάνει τους 90 ίππους στις 6.000 rpm, ενώ η ροπή τα 148 Nm στις 4.000 rpm. Το σύνολο ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές Euro 6d και συνδυάζεται με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με πυκνότερη κλιμάκωση που βοήθησε το ιαπωνικό μικρό να αποκτήσει πιο σπιρτόζικες επιδόσεις. Η Mazda υπόσχεται 0-100 km/h σε 9,8'' και τελική ταχύτητα 183 km/h.

Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του υβριδικού συνόλου, αυτό, χρησιμοποιώντας μια γεννήτρια start-integrated (B-ISG) και την ανάκτηση της ενέργειας από τα φρένα που έχει αποθηκευτεί στον πυκνωτή, μειώνει το φορτίο του κινητήρα υποβοηθώντας τον στις επιταχύνσεις και επιτρέπει τη γρήγορη επανεκκίνηση του στα συνεχή σταμάτα ξεκίνα στην κίνηση της πόλης. Συνεισφέρει βέβαια στη μείωση των ρύπων και την βελτίωση της κατανάλωσης για την οποία η εταιρεία ανακοινώνει 5,9 lt/100 km με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 133 g/km. 

Mazda2

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Mazda2 είναι σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και αποπνέει έναν αέρα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Αν θέλαμε να το χαρακτηρίσουμε με μια λέξη, συγκριτικά με τον προκάτοχό του, θα το λέγαμε πιο «εκλεπτυσμένο». Ένα γνήσιο Mazda με πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ενδιαφέρον οδηγικά, παρά την μικρή ιπποδύναμη και το σχετικά ελαφρύ τιμόνι. Στρίβει και φρενάρει με αυτοπεποίθηση, με την ανάρτηση να κοντρολάρει πολύ καλά το βάρος του αμαξώματος ακόμα και στις απότομες αλλαγές πορείας. Το χειροκίνητο κιβώτιο με την σειρά του είναι απλά απολαυστικό. Σφικτό, με μικρές διαδρομές και ακριβή κούμπωμα. Χαίρεσαι πραγματικά να το χρησιμοποιείς. 
  
Το νέο Mazda2, έρχεται να τοποθετηθεί στην πολύ απαιτητική και ανταγωνιστική κατηγορία των σούπερμινι. Η πρώτη και πολύ σύντομη γνωριμία μας έδειξε ότι μπορεί να σταθεί απέναντι στα best seller της κατηγορίας και πως με τον ξεχωριστό του χαρακτήρα έχει όλα τα εχέγγυα να διαγράψει μια καλή εμπορική πορεία και στη χώρα μας. 

Η διάθεσή του στην ελληνική αγορά θα ξεκινήσει τον επόμενο μήνα, θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις εξοπλισμού και τιμή που όπως θα δείτε αναλυτικά στο σχετικό άρθρο μας, ξεκινά λίγο πάνω από τα €14.500.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube