Μια Jaguar XK με όλες τις σύγχρονες ανέσεις!

Μια Jaguar XK με όλες τις σύγχρονες ανέσεις!

Η εικονιζόμενη Jaguar XK δημιουργήθηκε από τον οίκο Thornley Kelham και κάτω από το κλασικό περιτύλιγμα της κρύβει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Χωρίς μάλιστα να απαιτεί καμία σύνδεση με την πρίζα…

Η Jaguar, από το 1948 έως το 1957, έριξε στην αγορά ένα από τα ομορφότερα και συνάμα ταχύτερα μοντέλα της εποχής. Τη θρυλική «XK». Η πρώτη γενιά (XK120) του μοντέλου παρουσιάστηκε το 1948 και κατασκευάστηκε σε μόλις 242 αντίτυπα. Πέραν της εντυπωσιακής σιλουέτας, η XK120, υπήρξε κι ένα από τα ταχύτερα μοντέλα της εποχής με την τελική του μοντέλου να ξεπερνά τα 190 km/h. Μάλιστα, ο κινητήρας που εφοδίαζε την πρώτη γενιά διατηρήθηκε στο προσκήνιο, με ελάχιστες τροποποιήσεις, έως το 1992!

Ακολούθησαν το 1953 η έκδοση DHC (drop-head coupe), το 1954 παρουσιάστηκε η XK140, με τη σειρά να ολοκληρώνεται το 1957 με την ΧΚ150. Προφανώς, η «νέα» σειρά XK της Jaguar (από το 1996 έως το 2014) το μόνο κοινό στοιχείο που είχε με το παρελθόν, ήταν το ονοματεπώνυμο στην ταυτότητα.

Jaguar XK

Σήμερα όμως, ο βελτιωτικός οίκος Thornley Kelham, επαναφέρει στη ζωή αυτή τη μοναδική Jaguar. Με κλασική εμφάνιση αλλά και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά τον κινητήρα, τις αναρτήσεις, τη συνδεσιμότητα αλλά και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του. Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως αυτού του υπέροχου restomod, είναι ότι δεν έχει καμία απολύτως διασύνδεση με την πρίζα!

Για την κίνηση του μοντέλου φροντίζει ένας 6κύλινδρος σε σειρά βενζινοκινητήρας άμεσου ψεκασμού 3,8 lt απόδοσης 340 ίππων, ο οποίος μεταφέρει την πλούσια δύναμη του μέσω ενός 5τάχυτου χειροκίνητου σασμάν στους πίσω τροχούς (με μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης). 

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, φέρει διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, τετραπίστονες δαγκάνες και ειδικά σχεδιασμένες για την περίσταση χειροποίητες ολόσωμες εξατμίσεις. 

Jaguar XK

Στην καμπίνα, το κεντρικό πάνελ δε ντύνεται με ξύλο αλλά με αλουμίνιο, η θέση οδήγησης έχει χαμηλώσει σημαντικά, υπάρχουν όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες (κλιματισμός, παράθυρα κ.α.) καθώς και η τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε επίπεδο συνδεσιμότητας.

Την επιμέλεια του πρότζεκτ είχε ο πρώην σχεδιαστής της McLaren, Paul Howse, με τον πρόεδρο και ιδιοκτήτη του οίκου, Simon Thornley, να δηλώνει χαρακτηριστικά: «Χρειάστηκαν περισσότερες από 5.000 εργατοώρες για να καταφέρουμε να δημιουργήσουμε όπως ακριβώς είχαμε οραματιστεί την XK European. Με σεβασμό στην ιστορία του μοντέλου, πιστεύω ότι καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο μας».

Η βρετανική φίρμα δεν ανακοίνωσε πόσα κομμάτια θα κατασκευάσει από την XK European, αρκέστηκε ωστόσο να ενημερώσει το κοινό για την τιμή πώλησης του μοντέλου η οποία εκκινεί από τις £550.000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube