Mercedes-Benz: Ανανέωση για την E-Class

Mercedes-Benz: Ανανέωση για την E-Class

Το πολυτελές σεντάν της φίρμας αποκτά φρέσκια εμφάνιση αλλά και έναν νέο 2λιτρο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού στη βάση της γκάμας.

Τις πιο έντονες επεμβάσεις έχει δεχθεί το εμπρός μέρος. Ο προφυλακτήρας έχει πιο τονισμένες εισαγωγές αέρα και τα φώτα ημέρας έχουν μεταφερθεί στα ενιαία και πιο ογκώδη εμπρός φανάρια. Στις πλούσιες εκδόσεις Avantgarde το άστρο της φίρμας δεν εξέχει από το καπό αλλά είναι ενσωματωμένο στη μάσκα, όπως συμβαίνει και στη C-Class. Στο πίσω μέρος οι επεμβάσεις είναι πιο διακριτικές, με τα φώτα LED να δίνουν την αίσθηση του μεγαλύτερου πλάτους. Οι ανασχεδιασμένοι κεντρικοί αεραγωγοί, το αναλογικό ρολόι ανάμεσά τους και η διαφοροποιημένη κεντρική κονσόλα είναι οι σημαντικότερες αλλαγές στο εσωτερικό της E-Class.

Το νέο 4κύλινδρο μοτέρ ανήκει στην οικογένεια BlueDIRECT, η οποία μέχρι πρότινος περιελάμβανε μόνο μεγαλύτερους κινητήρες V6 και V8. Διαθέτει turbo, άμεσο ψεκασμό, μεταβλητό χρονισμό εισαγωγής και εξαγωγής, ηλεκτρονική διαχείριση των κυκλωμάτων λίπανσης και ψύξης και φυσικά σύστημα stop-start. Τοποθετημένος κάτω από το καπό της Ε 200 αποδίδει 184 PS και 30,6 kgm, ενώ για την Ε 250 τα νούμερα γίνονται 211 και 35,7, αντίστοιχα. Έτσι για την επιτάχυνση από στάση ως τα 100 km/h το χρονόμετρο σταματάει στα 7,9” για την Ε 200 και στα 7,4” για την Ε 250. Και στις δύο περιπτώσεις η μέση τυποποιημένη κατανάλωση περιορίζεται στα 5,8 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 στα 135 gr/km.

Μια άλλη νέα προσθήκη στη γκάμα αλλά με πολύ λιγότερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι η έκδοση Ε 400, που χρησιμοποιεί έναν νέο 3λιτρο bi-turbo V6 με 333 PS και 48,9 kgm, που κάνει το 0-100 km/h σε 5,9”, καταναλώνει μόνο 7,5 lt/100 km και ικανοποιεί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Στο μέτωπο των πετρελαιοκίνητων το ενδιαφέρον συγκεντρώνουν οι εκδόσεις Ε 200 CDI, E 220 CDI και E 250 CDI, με τον ίδιο diesel κινητήρα 2,1 lt και απόδοση 136, 170 και 204 PS, αντίστοιχα.

Αναβαθμισμένα είναι και τα συστήματα ασφάλειας της E-Class, με την πρώτη εμφάνιση της «Stereo Multi-Purpose Camera» σε μοντέλο παραγωγής. Πλέον η σάρωση του δρόμου γίνεται από δύο «μάτια» (αντί για ένα), τοποθετημένα πίσω από τον εσωτερικό καθρέφτη, τα οποία διαβάζουν για πρώτη φορά τρισδιάστατα το δρόμο έως και 50 m εμπρός από το αυτοκίνητο.

Ενημέρωση 22/1/2013: Ανακοινώθηκαν οι τιμές της νέας E-Class στην ελληνική αγορά.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube