Mercedes-Benz: 4κίνητη και με 360 ίππους η A45 AMG

Mercedes-Benz: 4κίνητη και με 360 ίππους η A45 AMG

Για πολλά χρόνια η Mercedes-Benz δεν είχε απάντηση στα γρήγορα hatchback των Audi ή BMW και μετά ήρθε η A45 AMG. Με 2λιτρο τούρμπο μοτέρ που αποδίδει 360 PS, τετρακίνηση και διπλοσύμπλεκτο ημιαυτόματο κιβώτιο.

Βασισμένη στην νέα γενιά της A-Class, η ισχυρότερη έκδοση του γερμανικού hatchback είναι το μικρότερο αυτοκίνητο στο οποίο η AMG έχει βάλει την υπογραφή της και στα χαρτιά τουλάχιστον, έχει τα τεχνικά χαρακτηριστικά να στείλει τα Audi RS3 και BMW M135i σε άτακτη φυγή.

Η Α45 AMG θα είναι αισθητά φθηνότερη από την C63 AMG και αρκετά ανταγωνιστική απέναντι στους δυο κυριότερους αντιπάλους της, την M135i και το RS3. Με τιμή που στην ελληνική αγορά θα κυμαίνεται γύρω στις 55.000 ευρώ, αναμένεται να είναι πολύ φθηνότερη από το «καυτό» hatchback της Audi.

Την κίνησή της αναλαμβάνει το νέο 4κύλινδρο μοτέρ των 2,0 λίτρων που παρουσιάστηκε στη νέα γενιά της A-Class, το οποίο μετά την περιποίηση του τμήματος AMG αποδίδει 360 PS και 45,9 kgm ροπής από τις 2.250 έως τις 5.000 rpm. Η κίνηση μεταφέρεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του νέου συστήματος 4MATIC που εξέλιξε η γερμανική εταιρεία. Είναι το πρώτο σύστημα της Mercedes-Benz που έχει σχεδιαστεί για να συνεργάζεται με εγκάρσιο τοποθετημένο κινητήρα και πάει πακέτο με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη AMG SPEEDSHIFT των 7 σχέσεων.

Τα νούμερα που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι εντυπωσιακά. Τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 4,6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η κατανάλωση των 6,9 lt/100 km που ανακοινώνει η Mercedes-Benz, τιμή που δύσκολα βέβαια θα επαληθεύεται σε πραγματικές συνθήκες κίνησης. Χαμηλοί είναι και οι ρύποι με μόλις 161 gr/km. Ειδικής εξέλιξης είναι και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας που τοποθετήθηκε στην A45 AMG. Με τρία διαφορετικά προγράμματα και λειτουργία SPORT Handling.

Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες, καθώς και αποκλειστική συνέντευξη με τον Όλα Κελένιους, διευθύνοντα σύμβουλο της AMG, στο DRIVE που κυκλοφορεί 20 Φεβρουαρίου.

[Πηγή: Mercedes-Benz]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube