node/38591

McLaren: Έρχεται νέο υβριδικό μοντέλο Sport Series

Θα κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του έτους με twin-turbo V6 κινητήρα και σύστημα plug-in hybrid.

Η McLaren ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο της σειράς "Sport Series", το οποίο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της από πλευράς ισχύος και επιδόσεων. Η πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για το καλοκαίρι, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν πριν από το τέλος του 2020.

Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν twin-turbo V6 με σύστημα plug-in hybrid που θα ενισχύει τις επιδόσεις και θα μειώνει τις εκπομπές ρύπων, προσφέροντας τη δυνατότητα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 32 km. Όπως βλέπουμε και από το ενδεικτικό rendering του Autocar, η εξωτερική εμφάνιση θα χαρακτηρίζεται από μια εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας των σημερινών "Sport Series" (540C, 570S, 570GT, 570S και 600LT).

Ο CEO της McLaren, Mike Flewitt αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες για το νέο μοντέλο όμως δήλωσε: «Έχουμε εμπειρία στα υβριδικά συστήματα χάρη σε μοντέλα όπως η P1, P1 GTR και Speedtail, και αυτή η συνταγή του να προσφέρεις ένα αυτοκίνητο που μπορεί να είναι ταυτόχρονα οικονομικό και συναρπαστικό στην οδήγηση παραμένει στόχος μας. Η φιλοσοφία της McLaren έχει να κάνει με το να κατασκευάζουμε το καλύτερο αυτοκίνητο για τον οδηγό, και βλέπουμε πως υπάρχουν ευκαιρίες με υβριδικά συστήματα όσον αφορά την άμεσα διαθέσιμη ροπή και το συμπλήρωμα των κενών στο διάγραμμα ισχύος.»

Παρόλο που το μεγαλύτερο μειονέκτημα των υβριδικών είναι το επιπλέον βάρος (λόγω μπαταρίας), ο CEO Mike Flewitt και ο COO Jens Ludmann αναφέρουν πως οι μηχανικοί στο Woking έχουν καταφέρει να εξισορροπήσουν το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της επιβάρυνσης. 

Όσο για την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα που προωθείται από την κυβέρνηση της Μ.Βρετανίας, ο Flewitt πιστεύει πως θα ήταν πιο χρήσιμη η διεύρυνση μιας μεταβατικής περιόδου με παράλληλη κυκλοφορία υβριδικών και ηλεκτρικών. Όπως αναφέρει, η McLaren έχει επενδύσει στην  υβριδική τεχνολογία και αποσκοπεί σε αξιοποίησή της μέσα στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, ισχυρίζεται πως ένα υβριδικό μοντέλο μπορεί να καλύψει πιο γρήγορα τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού σε σύγκριση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Παρόλα αυτά, η βρετανική φίρμα φαίνεται πως θα έχει έτοιμο το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2032 - οπότε θα ισχύσει η απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με θερμικό μοτέρ στη Μ.Βρετανία.

[Πηγή: Autocar]

node/39718

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Οι νέες εικόνες δείχνουν πως ο συνδυασμός σχεδίασης και τεχνολογίας θα είναι κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί μέχρι σήμερα.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Πρωτόγνωρο επίπεδο άνεσης στην καμπίνα της νέας Mercedes-Benz S-Class

Με το ντεμπούτο της να είναι προγραμματισμένο για το Σεπτέμβριο, η Mercedes-Benz έχτισε σοφά τη σταδιακή αποκάλυψη των βασικών στοιχείων της. Τώρα σειρά είχαν εικόνες από το εσωτερικό, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία είναι «κάτι άλλο» από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.

Για την ακρίβεια το χαρακτηρίζει ως ένα καταφύγιο μεταξύ του σπιτιού και του γραφείου, το οποίο αποτελεί την αποθέωση του «Luxury & well-being». Έχοντας σχεδιαστεί λαμβάνοντας εξίσου υπ’ όψη εκείνους που κάθονται στα εμπρός και στα πίσω καθίσματα, η καμπίνα της νέας S-Class χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του διαδραστικού συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX. Και κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί πως η εικόνα είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακή, με έως πέντε οθόνες εκ των οποίων εκείνη που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό είναι τοποθετημένη κατακόρυφα. Υπάρχουν επίσης στοιχεία από εσωτερικούς χώρους σπιτιών, γραφείων αλλά και σκαφών, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά, αρκεί να αναφέρουμε πως θα υπάρχει επιλογή έως και για ξύλο με ανοιχτούς πόρους και ενθέσεις από πραγματικό αλουμίνιο.

Ο ατμοσφαιρικός εσωτερικός φωτισμός έχει ενσωματωθεί στον έλεγχο Energizing Comfort, με 250 LEDs να είναι τοποθετημένες σε απόσταση 1,6 cm και να λειτουργούν σε συχνότητα 25 Hz, ελεγχόμενες σε πραγματικό χρόνο μέσω CAN data bus. Επιπλέον η ολιστική «Fit & Healthy» προσέγγιση φροντίζει ώστε το περιβάλλον να προσφέρει πάντα αυτό που χρειάζονται οι επιβάτες. Για παράδειγμα να σε τονώνει εάν αντιλαμβάνεται πως είσαι κουρασμένος ή να σε χαλαρώνει εάν βλέπει πως είσαι στρεσαρισμένος. Τα δεδομένα για να φτάσει σε αυτά τα συμπεράσματα τα συλλέγει σε συνεργασία με ειδικές εφαρμογές smartphone και wearables συσκευές.

Mercedes-Benz S-Class

Η τελευταία λέξη της εξέλιξης υπάρχει και στα καθίσματα, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίασή τους, όσο και με τις λειτουργίες τους. Για παράδειγμα υπάρχει δυνατότητα αυτόματης ρύθμισης (!) εάν απλώς εισάγεις στο MBUX το ύψος σου, καθώς και προγράμματα μασάζ ανάλογα με το εάν η διαδρομή είναι σύντομη, μέτρια ή μεγάλη. Με την ενεργοποίηση του συστήματος Energizing μάλιστα, οι ρυθμίσεις του καθίσματος αλλάζουν ελαφρώς για λίγο, προκειμένου το σώμα να ξεπιαστεί. Είναι περιττό να αναφέρουμε πως η θέση οδήγησης είναι μελετημένη ώστε να κουμπώνει τέλεια σε κάθε σώμα και δέχεται τις μικρορυθμίσεις που χρειάζεται ακόμα και ο πιο απαιτητικός.

Ασφαλώς, όλα τα παραπάνω συστήματα λειτουργούν σε πλήρη αρμονία με το MBUX, ώστε κάθε φράση προς το αυτοκίνητο να ερμηνεύεται με το σωστό τρόπο. Για παράδειγμα εάν ο οδηγός πει «είμαι κουρασμένος» τότε ενεργοποιείται αυτόματα ένα «Energizing» πρόγραμμα για να τον τονώσει. Και εάν ένας επιβάτης πει το ίδιο, τότε ενεργοποιείται διαφορετικό πρόγραμμα για τη δική του ευεξία.

Mercedes-Benz S-Class

Μέρος των αναβαθμίσεων του MBUX αφορά και στην προστασία απέναντι σε επιθέσεις, ενώ για μερικές ειδικές ρυθμίσεις και λειτουργίες όπως οι ηλεκτρονικές πληρωμές θα απαιτείται η αναγνώριση δακτυλικού αποτυπώματος, προσώπου ή φωνής.
Ενδεικτικό της προσοχής στην λεπτομέρεια είναι και το νέο σύστημα φιλτραρίσματος του αέρα, το οποίο σύμφωνα με την Mercedes-Benz είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό απέναντι στη σκόνη, τη γύρη και τις οσμές. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με τον κορυφαίο δείκτη NVH του νέου μοντέλου αλλά και το σύστημα ανάρτησης E-Active Body Control που απομονώνει όσο γίνεται την καμπίνα από το ανάγλυφο του δρόμου, υπόσχονται πως η ποιότητα κύλισης της νέας S-Class θα θέσει νέα δεδομένα στην αυτοκινητοβιομηχανία.
 

node/39716

BMW 545e xDrive: Το κορυφαίο plug-in hybrid της γκάμας [video]

Η ισχυρότερη εξηλεκτρισμένη BMW 5 Series με συνδυαστική απόδοση 394 PS!

Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW 545e xDrive: Το κορυφαίο plug-in hybrid της γκάμας [video]

Λίγο καιρό μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης 5 Series, η BMW παρουσίασε την κορυφαία plug-in hybrid έκδοση της με το όνομα 545e xDrive. Οι plug-in hybrid BMW 5 Series με πωλήσεις περίπου 50.000 μονάδων μέσα στο 2019, αυξάνονται από δύο που ήταν αρχικά σε πέντε (συμπεριλαμβανομένων Sedan και Touring παραλλαγών), προσφέροντας περισσότερες εξηλεκτρισμένες επιλογές.

Το υβριδικό σύστημα του μοντέλου συνδυάζει έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα BMW TwinPower Turbo 3,0 λίτρων (286 PS) με έναν ηλεκτροκινητήρα (109 PS). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 394 PS και τα 600 Nm, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης xDrive. Σύμφωνα με τη βαυαρική φίρμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 4,7" (σε λειτουργία Sport) και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Επιπλέον, χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου 400V που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα (χώρος αποσκευών 410 λίτρα) προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 54-57 km (WLTP) με μηδενικούς ρύπους, τεχνητό ήχο που δημιουργήθηκε από το συνθέτη Hans Zimmer (μέχρι τα 30 km/h) και τελική ταχύτητα 140 km/h (σε λειτουργία Electric). Μέσα το BMW eDrive Zone, η υβριδική 5 Series μπαίνει αυτόματα σε ηλεκτρική λειτουργεία όταν εισέρχεται στα κέντρα των πόλεων, ενώ το navigation έχει χαρτογραφημένους όλους τους σταθμούς φόρτισης.

Συνολικά, στη λειτουργία Hybrid, η μέση κατανάλωση του γερμανικού σεντάν υπολογίζεται στα 2,4-2,1 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 54-49 g/km.

[Πηγή: BMW]