node/38591

McLaren: Έρχεται νέο υβριδικό μοντέλο Sport Series

Θα κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του έτους με twin-turbo V6 κινητήρα και σύστημα plug-in hybrid.

Η McLaren ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο της σειράς "Sport Series", το οποίο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της από πλευράς ισχύος και επιδόσεων. Η πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για το καλοκαίρι, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν πριν από το τέλος του 2020.

Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν twin-turbo V6 με σύστημα plug-in hybrid που θα ενισχύει τις επιδόσεις και θα μειώνει τις εκπομπές ρύπων, προσφέροντας τη δυνατότητα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 32 km. Όπως βλέπουμε και από το ενδεικτικό rendering του Autocar, η εξωτερική εμφάνιση θα χαρακτηρίζεται από μια εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας των σημερινών "Sport Series" (540C, 570S, 570GT, 570S και 600LT).

Ο CEO της McLaren, Mike Flewitt αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες για το νέο μοντέλο όμως δήλωσε: «Έχουμε εμπειρία στα υβριδικά συστήματα χάρη σε μοντέλα όπως η P1, P1 GTR και Speedtail, και αυτή η συνταγή του να προσφέρεις ένα αυτοκίνητο που μπορεί να είναι ταυτόχρονα οικονομικό και συναρπαστικό στην οδήγηση παραμένει στόχος μας. Η φιλοσοφία της McLaren έχει να κάνει με το να κατασκευάζουμε το καλύτερο αυτοκίνητο για τον οδηγό, και βλέπουμε πως υπάρχουν ευκαιρίες με υβριδικά συστήματα όσον αφορά την άμεσα διαθέσιμη ροπή και το συμπλήρωμα των κενών στο διάγραμμα ισχύος.»

Παρόλο που το μεγαλύτερο μειονέκτημα των υβριδικών είναι το επιπλέον βάρος (λόγω μπαταρίας), ο CEO Mike Flewitt και ο COO Jens Ludmann αναφέρουν πως οι μηχανικοί στο Woking έχουν καταφέρει να εξισορροπήσουν το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της επιβάρυνσης. 

Όσο για την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα που προωθείται από την κυβέρνηση της Μ.Βρετανίας, ο Flewitt πιστεύει πως θα ήταν πιο χρήσιμη η διεύρυνση μιας μεταβατικής περιόδου με παράλληλη κυκλοφορία υβριδικών και ηλεκτρικών. Όπως αναφέρει, η McLaren έχει επενδύσει στην  υβριδική τεχνολογία και αποσκοπεί σε αξιοποίησή της μέσα στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, ισχυρίζεται πως ένα υβριδικό μοντέλο μπορεί να καλύψει πιο γρήγορα τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού σε σύγκριση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Παρόλα αυτά, η βρετανική φίρμα φαίνεται πως θα έχει έτοιμο το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2032 - οπότε θα ισχύσει η απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με θερμικό μοτέρ στη Μ.Βρετανία.

[Πηγή: Autocar]