node/38591

McLaren: Έρχεται νέο υβριδικό μοντέλο Sport Series

Θα κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του έτους με twin-turbo V6 κινητήρα και σύστημα plug-in hybrid.

Η McLaren ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο της σειράς "Sport Series", το οποίο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της από πλευράς ισχύος και επιδόσεων. Η πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για το καλοκαίρι, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν πριν από το τέλος του 2020.

Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν twin-turbo V6 με σύστημα plug-in hybrid που θα ενισχύει τις επιδόσεις και θα μειώνει τις εκπομπές ρύπων, προσφέροντας τη δυνατότητα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 32 km. Όπως βλέπουμε και από το ενδεικτικό rendering του Autocar, η εξωτερική εμφάνιση θα χαρακτηρίζεται από μια εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας των σημερινών "Sport Series" (540C, 570S, 570GT, 570S και 600LT).

Ο CEO της McLaren, Mike Flewitt αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες για το νέο μοντέλο όμως δήλωσε: «Έχουμε εμπειρία στα υβριδικά συστήματα χάρη σε μοντέλα όπως η P1, P1 GTR και Speedtail, και αυτή η συνταγή του να προσφέρεις ένα αυτοκίνητο που μπορεί να είναι ταυτόχρονα οικονομικό και συναρπαστικό στην οδήγηση παραμένει στόχος μας. Η φιλοσοφία της McLaren έχει να κάνει με το να κατασκευάζουμε το καλύτερο αυτοκίνητο για τον οδηγό, και βλέπουμε πως υπάρχουν ευκαιρίες με υβριδικά συστήματα όσον αφορά την άμεσα διαθέσιμη ροπή και το συμπλήρωμα των κενών στο διάγραμμα ισχύος.»

Παρόλο που το μεγαλύτερο μειονέκτημα των υβριδικών είναι το επιπλέον βάρος (λόγω μπαταρίας), ο CEO Mike Flewitt και ο COO Jens Ludmann αναφέρουν πως οι μηχανικοί στο Woking έχουν καταφέρει να εξισορροπήσουν το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της επιβάρυνσης. 

Όσο για την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα που προωθείται από την κυβέρνηση της Μ.Βρετανίας, ο Flewitt πιστεύει πως θα ήταν πιο χρήσιμη η διεύρυνση μιας μεταβατικής περιόδου με παράλληλη κυκλοφορία υβριδικών και ηλεκτρικών. Όπως αναφέρει, η McLaren έχει επενδύσει στην  υβριδική τεχνολογία και αποσκοπεί σε αξιοποίησή της μέσα στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, ισχυρίζεται πως ένα υβριδικό μοντέλο μπορεί να καλύψει πιο γρήγορα τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού σε σύγκριση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Παρόλα αυτά, η βρετανική φίρμα φαίνεται πως θα έχει έτοιμο το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2032 - οπότε θα ισχύσει η απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με θερμικό μοτέρ στη Μ.Βρετανία.

[Πηγή: Autocar]

node/40237

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά μια νέα έκδοση που εκτός των άλλων θα εφοδιάζεται και με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Νέο Tipo Cross: Η FΙΑΤ παρουσιάζει την «περιπετειώδη» πλευρά του Tipo 

Η οικογένεια του FΙΑΤ Tipo αποκτά ένα νέο μέλος με έμφαση στην περιπέτεια και το δυναμικό χαρακτήρα. Το Tipo Cross αποτελεί ένα σύγχρονο crossover, το οποίο χωρίς καμία παραχώρηση στην ευρυχωρία και την πρακτικότητα, στοιχεία που χαρακτηρίζουν και τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου, έρχεται να προσφέρει μια ξεχωριστή εναλλακτική σε μια ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία οχημάτων. Η έκδοση Cross έρχεται να ολοκληρώσει τη γκάμα του Tipo, που αποτελείται από τις εκδόσεις Hatchback, Sedan και Station Wagon, αποτελώντας ένα ξεχωριστό crossover, που διατηρεί το κορυφαίο value-for-money που χαρακτηρίζει το σύνολο της οικογένειας του μοντέλου.

Ο νέος σχεδιασμός με τα crossover στοιχεία, σε συνδυασμό με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 4 cm συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα. Η νέα αρχιτεκτονική προσφέρει επίσης ψηλότερη θέση οδήγησης για ευκολότερη πρόσβαση στην καμπίνα τον επιβατών, καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη αίσθηση ασφάλειας.

Πέρα από τη νέα εμφάνιση, το Tipo Cross φέρνει και μια σειρά αλλαγών σε τεχνικό επίπεδο, όσον αφορά στους κινητήρες και τα συστήματα συνδεσιμότητας και πολυμέσων.

Εκτός από την πλήρη εφαρμογή προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης (ADAS), το Tipo Cross είναι το πρώτο μοντέλο της FCA -μετά το νέο ηλεκτρικό 500- το οποίο θα εφοδιάζεται με το 5ης γενιάς σύστημα πολυμέσων  UConnect 5 με την οθόνη αφής των 10,25 ιντσών. Το σύστημα προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring και σύνδεση μέσω Bluetooth με δύο συσκευές ταυτόχρονα.

Σε επίπεδο κινητήρων διαθέσιμες θα είναι επιλογές, τόσο βενζίνης, όσο και diesel. Ο νέος κινητήρας turbo βενζίνης του ενός λίτρου απόδοσης 100 ίππων προσφέρει υψηλά επίπεδα ροπής (190Nm) μόλις στις 1.500 rpm., ενώ ιδιαίτερα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων με 121 gr CO2/km. Ο νέος κινητήρας βενζίνης είναι προδιαγραφών Euro 6D Final, όπως και οι ανανεωμένοι κινητήρες diesel απόδοσης 95 και 130 ίππων.

Το Tipo Cross έρχεται να ενταχθεί στην εξαιρετικά πετυχημένη σειρά του μοντέλου, το οποίο έχει ήδη πουλήσει περισσότερες από 670.000 μονάδες στην Ευρώπη.

[Πηγή:Δελτίο Τύπου FIAT]

node/40225

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Το Ford Mondeo είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford: Καταργεί τα συμβατικά βενζινοκίνητα Mondeo

Η Ford ανακοίνωσε πως το Mondeo είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά σε υβριδικές και diesel εκδόσεις, καταργώντας τους μη-υβριδικούς βενζινοκινητήρες από τη γκάμα. Η απόφαση αυτή πάρθηκε λόγω των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού καθώς σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το 1/3 των Mondeo που πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2019 ήταν υβριδικά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οι Κινέζοι αγαπούν το Ford Mondeo

To σύστημα κίνησης του Mondeo Hybrid με συνδυαστική απόδοση 187 PS, αποτελείται από βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων, αυτόματο κιβώτιο power-split, ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου 1,4 kWh. Χάρη σε ανάκτηση έως και του 90% της ενέργειας που χάνεται κατά το φρενάρισμα, η μπαταρία φορτίζει αυτόματα. 

Παράλληλα, η Ford διατήρησε και την επιλογή του πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue με 150 PS η 190 PS για το σεντάν και το στέισον βάγκον καθώς υπάρχει ακόμα κοινό που τα επιλέγει.

Ford Mondeo

Να θυμίσουμε πως η σημερινή, τέταρτη γενιά του Mondeo (γνωστή και ως Fusion στις ΗΠΑ) πρωτοπαρουσιάστηκε το 2012 και ανανεώθηκε το 2019. Με το φρεσκάρισμα, το Mondeo Hybrid έγινε διαθέσιμο και σε έκδοση ST-Line δίπλα στα Titanium και Vignale. Το υβριδικό μοντέλο παράγεται σήμερα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Iσπανίας, ενώ από τις αρχές του 2021 θα μετακομίσει εκεί και η παραγωγή των υβριδικών S-MAX και Galaxy που βασίζονται στο ίδιο πάτωμα.

Οι πληροφορίες που έχουμε για τη νέα γενιά Mondeo που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2021, αναφέρουν πως η εξωτερική σχεδίαση θα παραπέμπει σε crossover. Αυτή η αλλαγή στο χαρακτήρα του μοντέλου γίνεται ώστε να ανταγωνιστεί καλύτερα τα SUV που έχουν κλέψει ένα τεράστιο μερίδιο πωλήσεων από τα παραδοσιακά D-Segment sedan.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η νέα γενιά του Ford Mondeo θα παρουσιαστεί το 2021

Μέχρι τα τέλη του 2021, η Ford θα έχει παρουσιάσει 17 εξηλεκτρισμένα μοντέλα για την αγορά της Ευρώπης. Στόχος είναι οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων Ford να αφορούν μεγαλύτερο ποσοστό από το 50% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο μέχρι τα τέλη του 2022.

[Πηγή: Ford]