node/38591

McLaren: Έρχεται νέο υβριδικό μοντέλο Sport Series

Θα κυκλοφορήσει πριν από το τέλος του έτους με twin-turbo V6 κινητήρα και σύστημα plug-in hybrid.

Η McLaren ετοιμάζεται να παρουσιάσει το πρώτο υβριδικό μοντέλο της σειράς "Sport Series", το οποίο θα τοποθετηθεί στη βάση της γκάμας της από πλευράς ισχύος και επιδόσεων. Η πρεμιέρα του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για το καλοκαίρι, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν πριν από το τέλος του 2020.

Οι τελευταίες πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν twin-turbo V6 με σύστημα plug-in hybrid που θα ενισχύει τις επιδόσεις και θα μειώνει τις εκπομπές ρύπων, προσφέροντας τη δυνατότητα κίνησης με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια για περίπου 32 km. Όπως βλέπουμε και από το ενδεικτικό rendering του Autocar, η εξωτερική εμφάνιση θα χαρακτηρίζεται από μια εξέλιξη της σχεδιαστικής ταυτότητας των σημερινών "Sport Series" (540C, 570S, 570GT, 570S και 600LT).

Ο CEO της McLaren, Mike Flewitt αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες για το νέο μοντέλο όμως δήλωσε: «Έχουμε εμπειρία στα υβριδικά συστήματα χάρη σε μοντέλα όπως η P1, P1 GTR και Speedtail, και αυτή η συνταγή του να προσφέρεις ένα αυτοκίνητο που μπορεί να είναι ταυτόχρονα οικονομικό και συναρπαστικό στην οδήγηση παραμένει στόχος μας. Η φιλοσοφία της McLaren έχει να κάνει με το να κατασκευάζουμε το καλύτερο αυτοκίνητο για τον οδηγό, και βλέπουμε πως υπάρχουν ευκαιρίες με υβριδικά συστήματα όσον αφορά την άμεσα διαθέσιμη ροπή και το συμπλήρωμα των κενών στο διάγραμμα ισχύος.»

Παρόλο που το μεγαλύτερο μειονέκτημα των υβριδικών είναι το επιπλέον βάρος (λόγω μπαταρίας), ο CEO Mike Flewitt και ο COO Jens Ludmann αναφέρουν πως οι μηχανικοί στο Woking έχουν καταφέρει να εξισορροπήσουν το μεγαλύτερο κομμάτι αυτής της επιβάρυνσης. 

Όσο για την πλήρη μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα που προωθείται από την κυβέρνηση της Μ.Βρετανίας, ο Flewitt πιστεύει πως θα ήταν πιο χρήσιμη η διεύρυνση μιας μεταβατικής περιόδου με παράλληλη κυκλοφορία υβριδικών και ηλεκτρικών. Όπως αναφέρει, η McLaren έχει επενδύσει στην  υβριδική τεχνολογία και αποσκοπεί σε αξιοποίησή της μέσα στα επόμενα χρόνια. Παράλληλα, ισχυρίζεται πως ένα υβριδικό μοντέλο μπορεί να καλύψει πιο γρήγορα τις απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού σε σύγκριση με ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Παρόλα αυτά, η βρετανική φίρμα φαίνεται πως θα έχει έτοιμο το πρώτο της ηλεκτρικό μοντέλο πριν από το 2032 - οπότε θα ισχύσει η απαγόρευση της πώλησης οχημάτων με θερμικό μοτέρ στη Μ.Βρετανία.

[Πηγή: Autocar]

node/39093

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford επεκτείνει την γκάμα του νέου Puga με νέες εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Ford Puma ST Line Vignale: Σπορ και πολυτελές ταυτόχρονα

Η Ford παρουσίασε σήμερα το νέο Puma ST-Line Vignale που συνδυάζει τη δυναμική εμφάνιση των ST-Line και την πολυτέλεια των Vignale σε μια έκδοση.

Το ST-Line Vignale φορά τους προφυλακτήρες του ST-Line με satin aluminium φόντο για τη γρίλια, επιπλέον χρώμιο στα πλαίσια των αεραγωγών, μεγάλη αεροτομή και LED φώτα. Στο εσωτερικό βρίσκουμε τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα Windsor και δερμάτινο τιμόνι Manacor ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το premium ηχοσύστημα της B&O.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 155 PS [video]

Επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της γκάμας κινητήρων του νέου Puma με την προσθήκη του πετρελαιοκινητήρα 1.5 EcoBlue των 120 PS. Το μοτέρ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 3,8 lt/100km και εκπομπές CO2 από 99 g/km (NEDC).

Τέλος, η Ford παρουσίασε και το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων που συνδυάζεται με τον μη-υβριδικό 1.0 EcoBoost των 125 PS, προσφέροντας μέση κατανάλωση από 4,9 lt/100km και εκπομπές CO2 από 110 g/km (NEDC).

Τα νέα για το Puma δεν τελειώνουν εδώ, καθώς μέσα στο 2020 θα κάνει πρεμιέρα και η ισχυρότερη έκδοση επιδόσεων Puma ST με τις περιποιήσεις της Ford Performance.

[Πηγή: Ford]

node/39092
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

To φρεσκάρισμα της E-Class έδωσε την ευκαιρία στη Mercedes-AMG να δώσει κάμποσες νότες ανανέωσης στην E 53, με το μοτέρ να παραμένει απαράλλαχτο στους 435 PS και 520 Nm.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Mercedes-AMG E 53

Το περασμένο Μάρτιο φρεσκαρίστηκε η μπερλίνα και χθες λανσαρίστηκε η ανανεωμένη κουπέ και καμπριολέ E-Class. Και επειδή στη χτεσινή αναφορά μας, η E 53 πέρασε μέσα στη γενικότερη ανανέωση, είπαμε σήμερα να κάνουμε μια εκτενέστερη παρουσίαση στο κορυφαίο από πλευράς απόδοσης μοντέλο. 

Η E 53 Coupé λοιπόν, όπως και κάθε ανανεωμένη κουπέ E-Class, ενσωματώνει τις εξελίξεις της μπερλίνας. Έτσι, όσον αφορά τoν εξωτερικό σχεδιασμό, η εμπρός όψη έχει υποστεί πολύ μικρές τροποποιήσεις με πιο «επίπεδα» φώτα και ανασχεδιασμό στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για να δώσει την εντύπωση μεγαλύτερου πλάτους. 

Στο πίσω μέρος, βρίσκουμε τις διπλές μπούκες της εξάτμισης σε στάνταρ νικελένιο φινίρισμα. Ως επιλογή όμως (στο Night Pack AMG), μπορείς να τις «βάψεις» σε γυαλιστερό μαύρο. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με νέα μοντέλα σε 5άκτινες ζάντες, σε 19 και 20 ίντσες. Τέλος, η Mercedes-AMG προσφέρει επίσης το πακέτο Carbon II, με ανθρακονημάτινα καβούκια των καθρεφτών και ανθρακονημάτινο διαχύτη.

Mercedes-AMG E 53 Coupé ΜΥ2020

Στο εσωτερικό, η μεγαλύτερη αλλαγή προέρχεται από το ολοκαίνουργιο τιμόνι με τον πιο φίνο σχεδιασμό. Τιμόνι, παρόμοιο με αυτό που βρίσκουμε στην καινούργια S-Class. Η σπορ ταπετσαρία που συνδυάζει απομίμηση δέρματος/μικροΐνες με κόκκινη ραφή είναι παρόμοια με αυτή της μπερλίνας και της Cabriolet. 

Όσον αφορά το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, η E 53 Coupé διαθέτει την τελευταία έκδοση του περιβάλλοντος MBUX, το οποίο ενσωματώνει ένα συγκεκριμένο προφίλ οθόνης «AMG» με τρεις λειτουργίες: modern classic, sport και supersport που θέτει σε προτεραιότητα τις στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, υπάρχει χρονόμετρο για τη χρονομέτρηση γύρων στην πίστα.

Mercedes-AMG E 53 Coupé

Κάτω από το καπό έχουμε να κάνουμε πάντα με το 3λιτρο 6κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (με ηλεκτρικό έλεγχο) και με υποστήριξη mild hybrid. To ηλεκτρομοτέρ (μίζα/γεννήτρια) μπορεί να δώσεις επιπλέον boost με 22 άλογα και 250 Nm. H ισχύς του θερμικού μοτέρ παρέμεινε αμετάβλητη στα 435 άλογα, όπως και τα 520 Nm που είναι διαθέσιμα σε ευρεία κλίμακα, από τις 1.800 μέχρι τις 5.800 rpm.

Οι πιο απαιτητικοί από μια ανανεωμένη E 53 θα κατευθυνθούν προς το «Driver’s Package AMG», ανεβάζοντας τον ηλεκτρονικό κόφτη της ανώτατης ταχύτητας από τα 250 στα 270 km/h. 

Mercedes-AMG E 53 Coupé

To εργοστάσιο ανακοινώνει τιμή 4,4” για το σπριντ των 0-100 km/h (4,6” για την E 53 Cabriolet). Και οι δυο τους διατίθενται αποκλειστικά ως τετρακίνητες 4MATIC, του οποίου συστήματος το προφίλ μπορεί να ρυθμιστεί προκειμένου να προσομοιάζει σε πισωκίνητο.