McLaren: Δύο νέες Sports Series και υβριδική 650S

McLaren: Δύο νέες Sports Series και υβριδική 650S

Πολλά και ενδιαφέρουσα τα νέα που μαθαίνουμε από την McLaren Automotive.

Τρία μόνο μοντέλα με πολλές βαριάντες είναι το σχέδιο που έχει καταστρώσει η McLaren για το μέλλον της.

Η αρχή θα γίνει με την 650S, για την οποία ήδη έχει πέσει στο τραπέζει η εξέλιξη  μιας υβριδικής έκδοσης.

«Είναι προφανές ότι έχουμε αποκτήσει μεγάλη τεχνογνωσία όσον αφορά τα υβριδικά από το πρόγραμμα εξέλιξης της Ρ1», είπε ο γενικός διευθυντής του τμήματος εξέλιξης Mark Vinnels. «Η μεγαλύτερη πρόκληση όμως είναι να δημιουργήσουμε κάτι που θα αποφέρει ουσιαστικό όφελος στις επιδόσεις.»

Σε καμία περίπτωση αυτό δεν πρόκειται να γίνει απλά με την προσθήκη ηλεκτροκινητήρων και μπαταρίας, που θα αυξήσουν σημαντικά το βάρος.

«Δεν θα προσθέσουμε 100 ή 200 kg, εκτός κι αν το τελικό αποτέλεσμα θα είναι ένα ανώτερο σε δυναμικά χαρακτηριστικά και επιδόσεις αυτοκίνητο», επεσήμανε ο Vinnels.

«Αυτό δεν αποκλείει σε καμία περίπτωση μια υβριδική 650S – θα ήταν χαζό κάτι τέτοιο, επειδή ήδη προσπαθούμε να κάνουμε τα αυτοκίνητά μας πιο οικονομικά, όχι όμως εις βάρος των επιδόσεων.»

Η νέα 570S που ντεμπουτάρισε στη Νέα Υόρκη τοποθετείται μεν κάτω από την 650S αλλά  μοιράζεται τον ίδιο διτούρμπινο V8, έστω και με 80 PS λιγότερα, και το ανθρακονημάτινο σασί MonoCell και, παραδόξως, είναι και ελαφρώς μεγαλύτερη...

Ο Villners λέει πως αυτό ήταν εξαρχής το κόνσεπτ της 570S: «Δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποια σύγχυση ανάμεσα στα δύο. Η 650S είναι επικεντρωμένη στις απόλυτες επιδόσεις, ενώ η 570S περισσότερο στην οδηγική διασκέδαση.»

Η «μικρή» McLaren θα είναι το πιο εμπορικό μοντέλο, με στόχο τις 2.500 μονάδες το χρόνο σε σχέση με τις 1.500 της 650S. Σε δύο εβδομάδες, στο Σαλόνι της Σαγκάης, θα προστεθεί και μια έκδοση με 540 PS για τις ασιατικές αγορές, όπως ακριβώς είχε γίνει και με την 625S.

Τέλος, ο Villners αποκάλυψε πως μέσα στα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα παρουσιαστούν δύο ακόμα μοντέλα της Sports Series. Το ένα θα είναι σίγουρα αγωνιστικό και το δεύτερο, υποθέτουμε, η 570S Spyder.

[Πηγή: Top Gear]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube