McLaren 675LT: H «διάδοχος» της F1 GTR Longtail

McLaren 675LT: H «διάδοχος» της F1 GTR Longtail

Η McLaren πρόσθεσε άλλο ένα μοντέλο στη γκάμα της σειράς «Sports Series.

H 675LT δεν είναι απλά μια ισχυρότερη 650S, αλλά ένα αισθητά διαφορετικό, και πιο σπορ, supercar.

Διαθέσιμη μόνο ως κουπέ, η 675LT παίρνει το όνομά της από την ισχύ των 675 ίππων και την «Longtail» πτέρυγα που, παρότι είναι κατά 50% μεγαλύτερη από αυτή της 650S είναι (χάρη στην κατασκευή από ανθρακονήματα) ελαφρύτερη. Γενικά, η McLaren έχει δώσει μεγάλη προσοχή στο βάρος, μειώνοντάς το κατά 100 kg, στα 1.230.

Στον biturbo V8 των 3,8 λίτρων έχουν αλλαχθεί πάνω από το 50% των μηχανικών μερών για αυξημένη ισχύ, ροπή και οδηγησιμότητα. Ανάμεσα στις αλλαγές είναι τα νέα turbo, η ανασχεδίαση των κυλινδροκεφαλών και της πολλαπλής εξαγωγής, οι νέοι εκκεντροφόροι, οι ελαφρύτερες μπιέλες και μια νέα αντλία καυσίμου με ταχύτερη ροή.

Οι επιδόσεις είναι, αναμενόμενα με βάση την ισχύ και το χαμηλό βάρος, εκρηκτικές: τα 0-100 km/h έρχονται σε 2,9¨, τα 0-200 km/h σε 7,9¨ και η τελική φτάνει τα 330 km/h.

Κάτω από τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα βρίσκεται ένα ευμεγέθες σπλίτερ για μεγαλύτερη αρνητική άντωση. Τα νέα μαρσπιέ προσφέρουν ομαλότερη ροή του αέρα ο οποίος κατευθύνεται στην μικρή εισαγωγή εμπρός από τους πίσω τροχούς και ψύχει, όπως και οι ευμεγέθεις πλαϊνές εισαγωγές, τα πλευρικά τοποθετημένα ψυγεία.

Η 675LT διαθέτει μια μινιμαλιστική καμπίνα με δύο πανάλαφρα ανθρακονημάτινα μπάκετ ντυμένα με αλκαντάρα τα οποία μοιάζουν με αυτά της Ρ1. Για να μειώσει ακόμα περισσότερο το βάρος, η McLaren αφαίρεσε μέχρι και τον κλιματισμό (που μπορεί όμως να προστεθεί εφόσον το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης), διατήρησε ωστόσο το σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής.

[Πηγή: McLaren]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube