node/15888

Mazda RX VISION Concept: Wankel τούρμπο υβριδικό, με 475 ίππους το… RX-9 [video]

Τούρμπο, υβριδική τεχνολογία και ιπποδύναμη κοντά στους 500 ίππους. Οι προδιαγραφές του Wankel επομενης γενιάς που εξελίσσει η Mazda για το RX-9 σοκάρουν.

Όχι μόνο δεν εγκαταλείπει τον Wankel η Mazda αλλά απογειώνει την εξέλιξή του. Μια νέα γενιά περιστροφικών κινητήρων με την ονομασία SKYACTIV-R θα αποκαλυφθεί το 2017, χρονιά που η Mazda και ο κινητήρας Wankel γιορτάζουν την 50η τους επέτειο.

O νέος κινητήρας δεν θα έχει καμία σχέση με τον 13Β Renesis του απερχόμενου RX-8. Τo νέο αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με ένα μεγαλύτερο μοτέρ 1.6, με δύο ρότορες. Μια ιδέα είχε δώσει η Mazda με το concept 16Χ. Kαλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι για να καλύψουν τις αδυναμίες του Renesis σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση βενζίνης και λαδιού, αλλά και την έλλειψη ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, το εργοστάσιο δοκιμάζει έναν υβριδικό τούρμπο κινητήρα με δύο ρότορες 800 cc, με απόδοση πάνω από 450 ίππους. Αντίθετα με το MX-5 που έχει το κιβώτιο εμπρός, στο RX-9 προβλέπεται διάταξη transaxle: Δηλαδή το σασμάν, το οποίο πιθανότατα θα είναι διπλού συμπλέκτη, θα είναι τοποθετημένο πίσω, μαζί με το διαφορικό προς όφελος της κατανομής βάρους.



Οι μηχανικοί της Mazda πειραματίζονται με την υπερτροφοδότηση σε δύο στάδια. Με ένα ηλεκτρικό τούρμπο να καλύπτει την έλλειψη ροπής στις πολύ χαμηλές στροφές, και ένα κλασικό να αναλαμβάνει την συνέχεια, από τις μεσαίες. Σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάφλεξη, η Mazda εξελίσσει την τεχνολογία HCCI, η οποία προβλέπει την συμπίεση του καυσίμου μέχρι του σημείου της αυτανάφλεξης, όπως γίνεται στους κινητήρες diesel. Το κέρδος, σύμφωνα με το εργοστάσιο είναι μειωμένη κατά 30% κατανάλωση καυσίμου εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές οξειδίων του αζώτου, ακόμη και χωρίς καταλύτη.

Πέρα από την εντυπωσιακή μέγιστη ισχύ, στους στόχους της Mazda είναι μια γεμάτη, ομαλή καμπύλη ροπής. Αλλά το στροφάρισμα πάνω από τις 8.000 rpm είναι εκ των ουκ άνευ. Σε ό,τι έχει να κάνει με το αμάξωμα, η χρήση αλουμινίου θα είναι εκτεταμένη. Το μήκος αναμένεται να είναι 20 cm μικρότερο σε σχέση με το RX VISION Concept και το βάρος δεν θα ξεπερνά τα 1.400 kg.

TAGS
node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».