Κι άλλη κεντρομήχανη Aston Martin ύστερα από το AM-RB 001

Κι άλλη κεντρομήχανη Aston Martin ύστερα από το AM-RB 001

Για πρώτη φορά στην 100χρονη και πλέον ιστορία της η Aston Martin θα λανσάρει ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο. Και ένα δεύτερο, αμέσως μετά.

Το AM-RB 001, το hypercar που η Aston Martin εξελίσσει από κοινού με τη Red Bull υπό την τεχνική διεύθυνση του Adrian Newey είναι το πρώτο κεντρομήχανο αυτοκίνητο στην ιστορία της βρετανικής φίρμας.

Το ΑΜ-RB 001, περισσότερες πληροφορίες για το οποίο αποκαλύφθηκαν χθες, θα παραχθεί σε έκδοση δρόμου και σε μία καθαρά πιστάδικη εκδοχή. Και σε αυτή τη δεύτερη θα συναγωνίζεται τις επιδόσεις των μονοθεσίων Formula 1 σε ορισμένες από τις διασημότερες πίστες του κόσμου. Θα κατασκευαστεί σε 175 μόλις κομμάτια. Όμως, αν θέλετε μία κεντρομήχανη Aston, δεν υπάρχει λόγος να απογοητεύεστε.

Η Aston Martin θα βγάλει σε παραγωγή και ένα δεύτερο κεντρομήχανο αυτοκίνητο. Και μάλιστα θα είναι χαμηλότερων προδιαγραφών από το AM-RB 001, άρα και σημαντικά χαμηλότερης τιμής. Ποιο προσιτό; Λέμε τώρα…

Αυτά τα σχέδια αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορόντο ο Andy Palmer, CEO της Aston Martin. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί το 2020, μετά το λανσάρισμα της Vanquish το 2018 και του DBX crossover το 2019. «Το AM-RB 001 ουσιαστικά ορίζει το DNA του επόμενου κεντρομήχανου μοντέλου που θα παίξει σημαντικό ρόλο στο μέλλον της μάρκας», δήλωσε ο Palmer. Ένα κεντρομήχανο μοντέλο είχε υπαινιχθεί ο Palmer και νωρίτερα φέτος στο Goodwood Festival of Speed.

Εκτός των προαναφερθέντων, στα πλάνα της Aston Martin περιλαμβάνεται το λανσάρισμα δύο σεντάν ως το 2022, υπό το δευτερεύον brand Lagonda, όνομα το οποίο η μάρκα χρησιμοποιούσε για σεντάν μοντέλο στο παρελθόν.

[Πηγή R&T]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube