
Karma Amaris GT: Το νέο plug-in hybrid GT των €200.000
Η Karma Automotive, η εταιρεία που γεννήθηκε από τις στάχτες της Fisker, παρουσιάζει στο Pebble Beach ένα νέο, εντυπωσιακό αλλά και αμφιλεγόμενο μοντέλο: Την Karma Amaris GT, ένα κομψό επαναφορτιζόμενο υβριδικό σπορ κουπέ.


Όσοι θυμούνται το Fisker Karma -την πολυτελή υβριδική μπερλίνα που δημιούργησε ο Henrik Fisker στα τέλη της δεκαετίας του 2000- ξέρουν και την περιπετειώδη ιστορία της. Ειρήσθω εν παρόδω την είχαμε δοκιμάσει το 2011.
Η εταιρεία χρεοκόπησε, αναγεννήθηκε, ξανά-χρεοκόπησε, και τελικά τα δικαιώματά της αγοράστηκαν από τον κινεζικό όμιλο Wanxiang, ο οποίος τη συνέχισε με την ονομασία Karma Automotive και το ελαφρώς ανανεωμένο Revero.
Τώρα, η Karma επιχειρεί ένα άλμα προς τα GT υψηλών επιδόσεων. Η Amaris GT είναι ένα πρωτότυπο διθέσιο κουπέ με μακρύ καπό, πίσω φώτα που θυμίζουν έντονα το αρχικό Karma και σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο (πιθανότατα καταγωγής BMW) με δύο ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα.
Η εμπορική διάθεση της Karma Amaris GT προγραμματίζεται για το 2027, με τιμή γύρω στις 200.000 δολάρια
Τα τεχνικά στοιχεία της Karma Amaris GT εντυπωσιάζουν:
Συνδυαστική ισχύς 708 ίπποι
0-96 km/h <3,5 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα 265 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη)
Ηλεκτρική αυτονομία >160 km
Συνολική αυτονομία >640 km
Μπαταρία 41,5 kWh
Η εμπορική διάθεση της Amaris GT προγραμματίζεται για το 2027, με τιμή γύρω στις 200.000 δολάρια -δηλαδή απέναντι σε αντιπάλους όπως η Aston Martin Vantage, η Mercedes-AMG GT και η Porsche 911 GTS.
Το μεγάλο ερώτημα είναι αν μπορεί ένα νέο όνομα, με βαρύ παρελθόν και περιορισμένο δίκτυο, να σταθεί στον κόσμο των καθαρόαιμων GT, εκεί όπου κυριαρχούν μάρκες-θρύλοι; Η Karma δηλώνει αποφασισμένη. Η αγορά, όμως, θα δώσει την τελική απάντηση…