Και η Hyundai μπαίνει στην αγορά των pick-up

Και η Hyundai μπαίνει στην αγορά των pick-up

Θα λανσαριστεί στην αγορά των ΗΠΑ όπου η κατηγορία είναι ιδιαίτερα δημοφιλής.

Το 2015 η ιδέα παρουσιάστηκε με τη μορφή του πρωτότυπου που άκουγε στο όνομα Santa Cruz.
 
Τώρα η Hyundai αποφάσισε να υλοποιήσει αυτήν την ιδέα και να βάλει στη γραμμή παταγωγής το δικό της pick-up, η καριέρα του οποίου θα ξεκινήσει από τις ΗΠΑ, μια αγορά στην οποία τα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι ιδιαίτερα δημοφιλή. 
 
Η απόφαση αυτή της εταιρείας έρχεται μετά από πιέσεις από τη μεριά των αντιπροσώπων της Hyundai στις ΗΠΑ που καλούσαν την εταιρεία να κινηθεί πιο επιθετικά στην κατηγορία των ελαφρών φορτηγών αφού οι πωλήσεις των σεντάν δεν πήγαιναν και πολύ καλά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai: Νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV με αυτονομία 800 km

«Είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον μετά από αυτήν την απόφαση», δήλωσε ο Scott Fink, διευθύνων σύμβουλος της Hyundai της New Port Richey, Fla., που είναι ο μεγαλύτερος αντιπρόσωπος των ΗΠΑ της Hyundai, «αλλά είμαστε απογοητευμένοι που δεν διαθέτουμε σήμερα τα προϊόντα».
 
Η κορεατική εταιρεία σχεδιάζει επίσης την παραγωγή τριών ακόμη SUV και crossovers μέχρι το 2020 για να ενισχύσει τη θέση της και σε αυτήν την κατηγορία. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Hyundai Motor Europe: 'Ετσι θα γίνουμε Νο 1
 
Ενδεικτικό των διαθέσεων των καταναλωτών στην άλλη όχθη του Ατλαντικού είναι ότι οι πωλήσεις του Sonata, που αποτελεί την αιχμή του δόρατος της  Hyundai στις ΗΠΑ, μειώθηκαν κατά 30% στους πρώτους επτά μήνες του 2017. Αντίθετα, οι πωλήσεις της τρέχουσας σειράς crossover της Hyundai αυξήθηκαν κατά 11% στο ίδιο χρονικό διάστημα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube