node/41820

Η Tesla ετοιμάζει επαγγελματικό βαν;

Μετά από το Tesla Cybertruck, σειρά έχει το Cybervan!

Η γκάμα της Tesla έχει σήμερα δύο σεντάν (Model 3 / Model S) και δύο SUV (Model Y / Model X), με ένα υπεραυτοκίνητο (Roadster), ένα pick-up (Cybertruck), ένα φορτηγό (Semi) και ένα προσιτό μικρομεσαίο να βρίσκονται στα μελλοντικά της σχέδια. Ποια κατηγορία λοιπόν θα μπορούσε να προστεθεί μέσα στα επόμενα χρόνια και να αυξήσει ακόμα περισσότερ την κάλυψη της αγοράς; Η απάντηση είναι ένα επαγγελματικό βαν με επιβατική έκδοση MPV!

Η αμερικανική φίρμα ετοιμάζει το πρώτο της ηλεκτρικό βαν εδώ και ένα χρόνο με τον Elon Musk να έχει δηλώσει ξεκάθαρα πως θα ήθελε να κυκλοφορήσει ένα ηλεκτρικό MPV. Αναλυτές της IHS Markit θεωρούν πως η κατάληλη στιγμή για το εμπορικό ντεμπούτο του βαν της Tesla είναι στα τέλη του 2026, με την παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο του Austin, Texas (ΗΠΑ).

Το Cybervan που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που φτιάξαμε για εσάς, χρησιμοποιώντας ως βάση το Cybertruck. Ο αντισυμβατικός σχεδιασμός με έντονες γωνίες και επίπεδες επιφάνειες είχε πολλούς επικριτές, όμως απεδείχθει ιδιαίτερα δημοφιλής στο απευθυνόμενο κοινό με τις προπαραγγελίες να ρέουν. Το βαν θα διαφέρει φυσικά από το pick-up με ψηλότερο αμάξωμα, μικρότερη απόσταση από το έδαφος και συρρόμενες πίσω πόρτες που θα έδιναν πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης.

Αντίστοιχα, το μοντέλο θα μπορούσε να αποκτήσει επιβατική έκδοση με επιπλέον παράθυρα, τρεις άνετες σειρές καθισμάτων και σχετικά μεγάλο χώρο αποσκευών. Όσο για τα μηχανικά μέρη, θα μπορούσε να χρησιμοποιεί τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες του Cybertruck με πισωκίνητες ή τετρακίνητες εκδόσεις. Σε αυτή την περίπτωση η αυτονομία θα μπορούσε να ξεπερνά τα 800 km και η επιτάχυνση 0-100 km/h να είναι κάτω από 2,9" παρά την κακή αεροδυναμική λόγω όγκου και σχήματος.

Φυσικά όλα αυτά δεν είναι τίποτα περισσότερο από εικασίες. Τον τελευταίο λόγο τον έχει ο Elon Musk που δεν θα αργήσει να μιλήσει δημόσια για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας του, υποκαθιστώντας με τον καλύτερο τρόπο τo τμήμα δημοσίων σχέσεων που ως γνωστόν λείπει από την οργάνωση της Tesla.

[Πηγή: Πληροφορίες από Carbuzz, εικόνα DRIVE]