Η Subaru εξετάζει το ενδεχόμενο ενός ηλεκτρικού STI

Η Subaru εξετάζει το ενδεχόμενο ενός ηλεκτρικού STI

Θυμάστε εκείνη την ωραία εποχή με τις φτερούγες; Ε, η Subaru δεν είναι απίθανο να την αναβιώσει. Μόνο που στο νέο της πλάνο των STI ίσως να μη χωράνε πλέον κινητήρες boxer.

Ξεκινώντας με μία μίνι ιστορική αναδρομή, υπήρξε παλαιότερα μία μεγάλη αντιπαλότητα μεταξύ δύο εταιριών. Μία κόντρα που εξελισσόταν επί σειρά ετών, τόσο στο WRC, όσο και στους δρόμους. Μιλάμε φυσικά για το δίδυμο Mitsubishi Lancer Evo – Subaru Impreza WRX STI. Δύο μοντέλα που κάποτε μεσουρανούσαν, ενώ πλέον έχουν περάσει στη λήθη.

Ειδικά για το WRX STI, η παρουσία του στην Ευρώπη τερματίστηκε ήσυχα, κάποια στιγμή στα μέσα του 2018. Το ίδιο το μοντέλο, ωστόσο, συνέχισε να παράγεται, με διαφορετικές προδιαγραφές, για τις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας. Μέχρι που τώρα, η Subaru ανακοινώνει πως η νέα γενιά του αυτοκινήτου δεν πρόκειται να συνοδευτεί από παρόμοια έκδοση.

2017 subaru wrx sti

Είναι λοιπόν αυτό το τέλος του STI; Όχι, σύμφωνα με την εταιρία. Με βάση δηλώσεις στελεχών της, η Subaru «εξερευνά τις προοπτικές για το επόμενης γενιάς WRX STI, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροκίνησης». Επίσης, «ένας νέας γενιάς κινητήρας εσωτερικής καύσης WRX STI δεν πρόκειται να παραχθεί με βάση τη νέα πλατφόρμα WRX».

Το αν τα παραπάνω σημαίνουν αμιγώς ηλεκτρική κίνηση ή υβριδική -στον όποιο βαθμό- κανείς δεν το γνωρίζει. Πιθανά ούτε και η ίδια η εταιρία να έχει καταλήξει στο τι είναι προτιμότερο. Φαίνεται όμως πως η χαρακτηριστική υπογραφή των σπορ μοντέλων της θα έχει συνέχεια. «Καθώς κοιτάμε το μέλλον, προσβλέπουμε επίσης στην ενσωμάτωση της ουσίας του STI στην επόμενη γενιά οχημάτων μας».

Μία εξηλεκτρισμένη εκδοχή ενός STI, είτε συνοδεύεται από το κλασικό του αμάξωμα, είτε από ένα νέο σπορ μοντέλο, θα μπορούσε εύκολα να ξεπεράσει το σκόπελο των ρύπων στην Ευρώπη και να επανέλθει στην αγορά. Πόσο μάλλον αν αυτό αφορά κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Κάτι τέτοιο θα έχει ασφαλώς αυξημένο βάρος, θα τρώει χρόνο στη φόρτιση και δεν θα έχει τον κλασικό θόρυβο. Από την άλλη όμως οι δυνατότητες των ηλεκτροκινητήρων στην ισχύ, μπορούν να απογειώσουν τις ήδη εξαιρετικές επιδόσεις που θυμόμαστε.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube