node/34865

Η SEAT κινείται και με φυσικό αέριο

Τα Mii, Ibiza, Arona, Leon και Leon ST σε εκδόσεις CNG.

Η SEAT προσφέρει μια πλούσια γκάμα εκδόσεων CNG με τα Mii Ecofuel, Ibiza TGI, Arona TGI και Leon TGI, καλύπτοντας διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων.

Σύμφωνα με τον Luca de Meo, πρόεδρο της SEAT, η εταιρεία προωθεί το φυσικό αέριο ως μια βιώσιμη εναλλακτική πρόταση στα ορυκτά καύσιμα, αφού επιτρέπει τη μείωση εκπομπών CO2 χωρίς να επηρεάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά των οχημάτων.

Πιο συγκεκριμένα, ένα όχημα που κινείται με CNG παράγει περίπου 25% λιγότερο CO2 σε σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο μοντέλο. Η SEAT αναφέρει πως η τεχνολογία TGI προσφέρει μειωμένο κόστος χρήσης ανά χιλιόμετρο έως και 50% σε σύγκριση με τη βενζίνη και έως 30% σε σύγκριση με το πετρέλαιο.

Seat Arona TGI

Το μικρότερο Mii Ecofuel φορά τον ατμοσφαιρικό τρικύλινδρο κινητήρα ενός λίτρου με απόδοση 68 PS. Τα συγγενικά Ibiza και Arona εξοπλίζονται με τον τρικύλινδρο 1.0 TGI των 90 PS ενώ τα Leon και Leon ST με τον τετρακύλινδρο 1.5 TGI των 130 PS.  Τα μοντέλα με κινητήρες TGI έχουν τρία ρεζερβουάρ για καύσιμο CNG επιτρέποντας αυξημένη αυτονομία. Τα ρεζερβουάρ είναι κατασκευασμένα από ατσάλι υψηλής αντοχής στα Mii, Ibiza και Arona, ενώ στο Leon δύο από τα τρία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα για εξοικονόμηση βάρους.

Όλα τα μοντέλα CNG της SEAT χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο ως βασικό καύσιμο, εκτός αν η εξωτερική θερμοκρασία πέσει κάτω από -10°C οπότε ο κινητήρας ξεκινά με βενζίνη και η αλλαγή σε αέριο γίνεται αυτόματα μετά από λίγο αφού φτάσει σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Στον παρακάτω πίνακα μπορείτε να δείτε αναλυτικά την αυτονομία όλης της γκάμας μοντέλων CNG της SEAT:

 

 

Ρεζερβουάρ

CNG

Αυτονομία 

CNG

Ρεζερβουάρ

Βενζίνης

Αυτονομία

Βενζίνης

Συνολική

Αυτονομία

SEAT Ibiza 1.0 TGI 90 PS

13,8 Kg

360 Km

9 litres

150 Km*

510 Km

SEAT Arona 1.0 TGI 90 PS

13,8 Kg

360 Km

9 litres

150 Km*

510 Km

SEAT Leon 5p 1.5 TGI 130 PS (manual)

17.3 Kg

440 Km

9 litres

140 Km*

580 Km

SEAT Leon 5p 1.5 TGI 130 PS (DSG)

17.3 Kg

440 Km

9 litres

140 Km*

580 Km

SEAT Leon ST 1.5 TGI 130 PS (manual)

17.3 Kg

440 Km

9 litres

140 Km*

580 Km

SEAT Leon ST 1.5 TGI 130 PS (DSG)

17.3 Kg

440 Km

9 litres

140 Km*

580 Km

SEAT Mii Ecofuel 1.0 68 PS

10.9 Kg

290 Km

9 litres

150 Km*

440 Km

* Εκτιμώμενες τιμές

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.