Η μελλοντική Citroën C4 πήρε τους δρόμους

Η τρίτη γενιά της C4 απαθανατίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές. Οι πρώτες φωτογραφίες επιβεβαιώνουν ότι πρόκειται για ένα αυθύπαρκτο κόμπακτ χάτσμπακ.

Παρήλθε ενάμισης και πλέον χρόνος από τότε που εξαφανίστηκε η κλασική C4 από τον κατάλογο της Citroën. Από τότε, η γαλλική φίρμα προωθεί το C4 Cactus, αλλά η crossoverοειδής τοποθέτηση του μοντέλου τέρπει ελάχιστα τους πελάτες που αναζητούν ένα μικρό οικογενειακό χάτσμπακ. Μια σχετικά άβολη κατάσταση που θα πάρει τέλος μέσα σε λίγους μήνες με το λανσάρισμα μιας νέας κλασικής χάτσμπακ C4.

Αυτή η τρίτη γενιά μόλις απαθανατίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές με το τελικό αμάξωμά της. Και αν το καμουφλάζ είναι ακόμα βαρύ, στις εικόνες που δημοσιεύει το ισπανικό σάιτ motor.es, μπορούμε να μαντέψουμε με σχετική ακρίβεια τη σιλουέτα του μοντέλου. Και η ύπαρξη μιας νέας κλασικής C4 στον κατάλογο της Citroën οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η φρενίτιδα SUV/crossover που «ρημάζει» στην αγορά τις άλλες κατηγορίες δεν έχει μπολιάσει τη Citroën στο να παραμείνει με το C4 Cactus και συνεχίζει να αναλαμβάνει ρίσκα! Εξάλλου, η Citroën δεν προτίθεται να συνεχίσει την παραγωγή του C4 Cactus, όπως δήλωσε ο επικεφαλής των προϊόντων της εταιρείας, Xavier Peugeot.

Η γαλλική φίρμα δεν δίστασε να αναφέρει τη Citroën GS ως πηγή έμπνευσης για την επόμενη C4. Και αυτό φαίνεται να συμβαίνει στην περίπτωση του σχεδιασμού, επειδή υπάρχει ένας αέρας ομοιότητας με το πολύ κεκλιμένο πίσω τζάμι που εκτείνεται μέχρι το κάθετο κόψιμο του πορτμπαγκάζ. Το καμουφλάζ φαίνεται επίσης να κρύβει ένα μεγάλο πλευρικό τρίτο παράθυρο. Το αυτοκίνητο πρέπει να περιλαμβάνει μερικές λεπτομέρειες που είδαμε στο πρωτότυπο 19_19, όπως μια φωτεινή λωρίδα (διπλή;) που τελειώνει στα άκρα του αυτοκινήτου σε δίχαλο. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο; Το σημαντικό ύψος της καμπίνας. Η κλασική C4 θα μοιάζει με SUV ή στις φωτογραφίες βλέπουμε μια crossover έκδοση της C4, μία C4 Aircross, μιας και το C4 Cactus δεν θα μακροημερεύσει; Μια συνταγή Kia, δηλαδή, όπως με το Ceed και XCeed;

Από τεχνικής πλευράς, η νέα C4 θα έχει μέγεθος μικρού οικογενειακού χάτσμπακ, με μήκος περίπου 4,30 m, αλλά θα βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας του σουπερμίνι Peugeot 208, της αρχιτεκτονικής CMP. Αυτό θα του επιτρέψει να έχει και τουλάχιστον μία 100% ηλεκτρική παραλλαγή. Η παρουσίαση της νέας C4 αναμένεται στο Mondial de l’Automobile στο Παρίσι, τέλος Σεπτεμβρίου -1η έως 11 Οκτωβρίου για το κοινό.

[Πηγή και περισσότερες φωτογραφίες στο motor.es