node/37932

Η μελλοντική Citroën C4 πήρε τους δρόμους

Η τρίτη γενιά της C4 απαθανατίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές. Οι πρώτες φωτογραφίες επιβεβαιώνουν ότι πρόκειται για ένα αυθύπαρκτο κόμπακτ χάτσμπακ.

Παρήλθε ενάμισης και πλέον χρόνος από τότε που εξαφανίστηκε η κλασική C4 από τον κατάλογο της Citroën. Από τότε, η γαλλική φίρμα προωθεί το C4 Cactus, αλλά η crossoverοειδής τοποθέτηση του μοντέλου τέρπει ελάχιστα τους πελάτες που αναζητούν ένα μικρό οικογενειακό χάτσμπακ. Μια σχετικά άβολη κατάσταση που θα πάρει τέλος μέσα σε λίγους μήνες με το λανσάρισμα μιας νέας κλασικής χάτσμπακ C4.

Αυτή η τρίτη γενιά μόλις απαθανατίστηκε για πρώτη φορά σε δοκιμές με το τελικό αμάξωμά της. Και αν το καμουφλάζ είναι ακόμα βαρύ, στις εικόνες που δημοσιεύει το ισπανικό σάιτ motor.es, μπορούμε να μαντέψουμε με σχετική ακρίβεια τη σιλουέτα του μοντέλου. Και η ύπαρξη μιας νέας κλασικής C4 στον κατάλογο της Citroën οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η φρενίτιδα SUV/crossover που «ρημάζει» στην αγορά τις άλλες κατηγορίες δεν έχει μπολιάσει τη Citroën στο να παραμείνει με το C4 Cactus και συνεχίζει να αναλαμβάνει ρίσκα! Εξάλλου, η Citroën δεν προτίθεται να συνεχίσει την παραγωγή του C4 Cactus, όπως δήλωσε ο επικεφαλής των προϊόντων της εταιρείας, Xavier Peugeot.

Η γαλλική φίρμα δεν δίστασε να αναφέρει τη Citroën GS ως πηγή έμπνευσης για την επόμενη C4. Και αυτό φαίνεται να συμβαίνει στην περίπτωση του σχεδιασμού, επειδή υπάρχει ένας αέρας ομοιότητας με το πολύ κεκλιμένο πίσω τζάμι που εκτείνεται μέχρι το κάθετο κόψιμο του πορτμπαγκάζ. Το καμουφλάζ φαίνεται επίσης να κρύβει ένα μεγάλο πλευρικό τρίτο παράθυρο. Το αυτοκίνητο πρέπει να περιλαμβάνει μερικές λεπτομέρειες που είδαμε στο πρωτότυπο 19_19, όπως μια φωτεινή λωρίδα (διπλή;) που τελειώνει στα άκρα του αυτοκινήτου σε δίχαλο. Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο; Το σημαντικό ύψος της καμπίνας. Η κλασική C4 θα μοιάζει με SUV ή στις φωτογραφίες βλέπουμε μια crossover έκδοση της C4, μία C4 Aircross, μιας και το C4 Cactus δεν θα μακροημερεύσει; Μια συνταγή Kia, δηλαδή, όπως με το Ceed και XCeed;

Από τεχνικής πλευράς, η νέα C4 θα έχει μέγεθος μικρού οικογενειακού χάτσμπακ, με μήκος περίπου 4,30 m, αλλά θα βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της πλατφόρμας του σουπερμίνι Peugeot 208, της αρχιτεκτονικής CMP. Αυτό θα του επιτρέψει να έχει και τουλάχιστον μία 100% ηλεκτρική παραλλαγή. Η παρουσίαση της νέας C4 αναμένεται στο Mondial de l’Automobile στο Παρίσι, τέλος Σεπτεμβρίου -1η έως 11 Οκτωβρίου για το κοινό.

[Πηγή και περισσότερες φωτογραφίες στο motor.es

node/40006

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Το πρώτο βίντεο με τον πραγματικό ήχο της εξακύλινδρης BMW M4 Coupé.

Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έτσι ακούγεται η εξάτμιση της νέας BMW M4 Coupé [video]

Η BMW παρουσίασε τις νέες M3 Sedan (G80) και M4 Coupé (G82) μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, όμως ήδη κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο το πρώτο βίντεο με τον ήχο εκκίνησης του εξακύλινδρου μοτέρ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Να θυμίσουμε πως η M4 Coupé (G82) στην ισχυρότερη έκδοση Competition φορά εξακύλινδρο σε σειρά twin-tubro κινητήρα χωρητικότητας 3,0 λίτρων με τεχνολογία M TwinPower Turbo, που αποδίδει 510 PS στις 6.250 rpm και 650 Nm στις 2.750-5.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη το καλοκαίρι) αποκλειστικά μέσω του αυτόματου κιβωτίου M Steptronic 8 σχέσεων και σε συνεργασία με το διαφορικό περιορισμένης ολίσθισης Active M Differential.

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9", τα 0-200 km/h έρχονται σε 12,5" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h ενώ με το προαιρετικό M Driver's Package ο κόφτης ανεβαίνει στα 290 km/h.

Σας αφήνουμε λοιπόν να απολαύσετε τον ήχο που βγαίνει από τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης της M4 Competition κατά την εκκίνηση και το μαρσάρισμα.

TAGS
node/40003

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Η ειδική έκδοση του Audi R8 για την πίστα του Nürburgring θα παραχθεί σε 50 μονάδες.

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Audi R8 green hell [video]

Για να γιορτάσει την επιτυχημένη αγωνιστική πορεία του R8 LMS στην πίστα του Nürburgring (5 νίκες από το 2012 μέχρι σήμερα), η Audi παρουσίασε την ειδική έκδοση R8 green hell που θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 50 μονάδων.

Πιο συγκεκριμένα, το αγωνιστικό Audi R8 LMS GT3 τερμάτισε πρώτο στην κατηγορία του το 2009, 2010, 2011 και πρώτο στη γενική κατάταξη το 2012, 2014, 2015, 2017 και 2019 στην "Πράσινη Κόλαση" (εκτός από το μοντέλο προδιαγραφών GT3, η Audi προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις προδιαγραφών GT4 και GT2).

Audi R8 Green Hell

Εμφανισιακά, το Audi R8 green hell ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στις αποχρώσεις Tioman green, ibis white, Daytona gray ή mythos black για το αμάξωμα, σε συνδυασμό με ματ μαύρα γραφικά που ξεκινούν από το καπό, συνεχίζουν στην οροφή και φτάνουν μέχρι την ουρά. Στο παρμπρίζ βρίσκουμε αυτοκόλητο με την επιγραφή "green hell R8" ενώ με το πακέτο matt black έχουμε μαύρες λεπτομέρειες σε γρίλια, σπλίτερ, μαρσπιέ, καθρέφτες, πλευρικές εισαγωγές αέρα, αεροτομή, διαχύτη κ.α. Κάθε ένα από τα 50 αυτοκίνητα που θα πουληθούν, θα έχουν τον αριθμό τους στις πόρτες. Όσο για τους τροχούς, έχουμε νέο σχέδιο με πέντε διπλές ακτίνες και διάμετρο 20" βαμμένο σε matt μαύρη απόχρωση με κόκκινες λεπτομέρειες.

Τις ίδιες αποχρώσεις έχει και η αγωνιστική φορεσιά του μοντέλου προδιαγραφών GT3 που συμμετέχει αυτές τις μέρες στις 24 Ώρες του Nürburgring (24-27 Σεπτεμβρίου).

Audi R8 green hell

Στο εσωτερικό βρίσκουμε ελαφριά bucket καθίσματα με επενδύσεις από Alcantara, ένα υλικό που χρησιμοποιείται επίσης στη στεφάνη του τιμονιού, στο σκέπαστρο του ψηφιακού πίνακα οργάνων, στις θέσεις για τα γόνατα και τα υποβραχιόνια. Όλο το εσωτερικό είναι μαύρο, με ραφές σε γαλαζοπράσινη απόχρωση Kallash fern, ενώ τα πατάκια φέρουν το έμβλημα green hell r8.

Ο κεντρικά τοποθετημένος V10 5,2 λίτρων αποδίδει 620 PS (+10 PS σε σχέση με την επετειακή έκδοση R8 Coupé V10 performance quattro). Η δύναμη μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου S tronic 7 σχέσεων και του συστήματος τετρακίνησης quattro σε συνδυασμό με μηχανικό κλείδωμα διαφορικού στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,1" ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 331 km/h.

Το κόστος κάθε μιας από τις 50 μονάδες του Audi R8 green hell που θα παραχθούν στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe είναι 233.949,59 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

[Πηγή: Audi]