Η Land Rover ετοιμάζει και ένα μικρότερο Defender

Η Land Rover ετοιμάζει και ένα μικρότερο Defender

Η οικογένεια Defender πρόκειται να αποκτήσει έναν ακόμα απόγονο, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος της Land Rover επιβεβαίωσε τον ερχομό ενός μικρότερου και ηλεκτρικού Land Rover Defender μέχρι το 2027.

Land Rover Defender

Η δημιουργία ενός μικρού Land Rover Defender βρίσκεται στα σκαριά εδώ και πολλά χρόνια, αλλά μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί σε κανέναν από τους χάρτες μελλοντικών προϊόντων της βρετανικής φίρμας. Ωστόσο, η ώρα του φαίνεται πως έφθασε με τον CEO Adrian Mardell, να επιβεβαιώνει τον ερχομό του στην πρόσφατη διάσκεψη των μετόχων της φίρμας. 

Αν και δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες, το μικρότερο Defender θα λανσαριστεί στην αγορά ως «αδελφό» μοντέλο της επόμενης γενιάς των Range Rover Evoque, Velar και Land Rover Discovery Sport. Θα μοιράζεται μαζί τους τη νέα πλατφόρμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων EMA της εταιρείας και θα φτάσει στις εκθέσεις ίσως και πριν το 2027. 

Θα είναι πολύ πιο συμπαγές σε όλες τις διαστάσεις του σε σύγκριση με το μεγαλύτερο Defender με κινητήρα εσωτερικής καύσης που κυκλοφορεί σήμερα και χρησιμοποιεί μια παραλλαγή της πλατφόρμας D7, η οποία χρησιμοποιείται και από το Discovery.

Land Rover Defender

Συγκεκριμένα, το μικρότερο και αμιγώς ηλεκτρικό Defender θα έχει περίπου το ίδιο μέγεθος με τα άλλα μοντέλα της πλατφόρμας EMA, με το μήκος του να μην ξεπερνά τα 4,5 m, το πλάτος τα 2 m και το ύψος τα 1,8 m. To μέγεθος του θα είναι παρόμοιο με το σημερινό «κοντό» 90άρι Defender.

Το νέο μοντέλο δεν αποκλείεται να ονομαστεί Defender Sport και όπως όλα τα μοντέλα της φίρμας με αυτή την ονομασία να έχει πιο ασφάλτινα χαρακτηριστικά, χωρίς ωστόσο να απαρνηθεί εντελώς την ιστορική ικανότητα του αυτοκινήτου να κινείται και σε πιο δύσβατες εκτάσεις.

Από εκεί και πέρα, τα αυτοκίνητα με βάση την πλατφόρμα EMA θα είναι εξοπλισμένα με αρχιτεκτονική φόρτισης 800V και θα μπορούν να φορτίζονται με ταχύτητα συγκρίσιμη με αυτήν των σημερινών ηλεκτρικών οχημάτων, πιθανότατα με κορυφαία ισχύ φόρτισης τα 350 kW, ενώ οι ίδιες οι μπαταρίες -που θα παρέχονται από το νέο εργοστάσιο της Tata στο Ηνωμένο Βασίλειο- θα έχουν σημαντικά υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα από αυτές που χρησιμοποιούνται στην τωρινή Jaguar I-Pace.

Όσον αφορά τις πωλήσεις, το Defender σήμερα κατέχει ένα πολύ σημαντικό ποσοστό των παγκόσμιων πωλήσεων της JLR. Είναι στην πρώτη τριάδα μαζί με τα Range Rover και Range Rover Sport, που αποτελούν την πλειονότητα των 185.000 παραγγελιών της εταιρείας.

Με τιμές πολύ χαμηλότερες από το μεγαλύτερο μοντέλο, αλλά με συγκρίσιμα χαρακτηριστικά, το Defender Sport θα έχει τη δυνατότητα να γίνει γρήγορα ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα της JLR παγκοσμίως. Κι αυτό γιατί η ζήτηση για πιο κόμπακτ μοντέλα είναι μεγάλη και στην αγορά των πολυτελή αυτοκινήτων.

Πηγή: Autocar

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube