node/36643

Η επόμενη Jaguar F-Type με επιρροές από την C-X75

Πολύ πιθανή η υιοθέτηση κεντρομήχανης διάταξης με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

Η επόμενη γενιά της F-Type θα είναι κεντρομήχανη με σχεδιαστικές επιρροές από την C-X75 όπως αποκάλυψε στο Autocar ο πρώην αρχισχεδιαστής της Jaguar, Ian Callum.

Jaguar

Το πρωτότυπο C-X75 παρουσιάστηκε το 2010 με αφορμή τα 75 χρόνια της Jaguar, δίνοντας μας μια γεύση από ένα πιθανό αντικαταστάτης της XJ220 (1992). Μέσα στα χρόνια που ακολούθησαν, το πρωτότυπο έφτασε πολύ κοντά στην παραγωγή, όμως στη συνέχεια το project ακυρώθηκε, και το πανέμορφο κεντρομήχανο υπεραυτοκίνητο έκανε την τελευταία του εμφάνιση στην ταινία "Spectre" του James Bond το 2015.

Η σημερινή γενιά της Jaguar F-Type με παραδοσιακές αναλογίες πισωκίνητου εμπροσθιομήχανου σπορτσκαρ, παρουσιάστηκε το 2011 σε μορφή πρωτοτύπου με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί το 2012 και ένα διακριτικό facelift το 2017. Μέχρι σήμερα, το μοντέλο έχει πουλήσει 62.000 μονάδες συμβάλλοντας στην ανάκαμψη της Jaguar. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, η σημερινή F-Type θα παραμείνει στην αγορά για τρία ακόμη χρόνια αφού πρώτα δεχθεί ένα πιο εκτενές facelift ώστε να παραμείνει μοντέρνα και ανταγωνιστική.

Jaguar

Όσον αφορά την επόμενη γενιά, οι τεχνικοί και οι σχεδιαστές της Jaguar καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα στην παραδοσιακή διάταξη με τον κινητήρα εμπρός και μια νέα λύση βασισμένη σε υβριδική ή ηλεκτρική πλατφόρμα με τον κινητήρα στο κέντρο.

Πριν αφήσει τη θέση του στη Jaguar, ο Ian Callum είχε ήδη εργαστεί πάνω στο project της νέας F-Type σε συνεργασία με τον διάδοχό του και σημερινό αρχισχεδιαστή Julian Thomson. Ο Βρετανός δήλωσε πως θα μπορούσαν να πλησιάσουν αρκετά την C-X75 λέγοντας: «Υπάρχει ακόμα η συνταγή μέσα στη Jaguar για ένα αυτοκίνητο με τον κινητήρα εμπρός και κεντρικά (πίσω από τον εμπρός άξονα). Προσωπικά έχω μια προτίμηση για κεντρομήχανα αυτοκίνητα. Είναι κάτι που θα ήθελα να δω. Για ένα ηλεκτρικό σπορτσκαρ, θα μπορούσες να έχεις παρόμοιο σχήμα με αυτό της C-X75, με τις μπαταρίες σε σχήμα T ή H στο κέντρο. Ή θα μπορούσες να έχεις κεντρομήχανη διάταξη με θερμικό μοτέρ. Οπότε το στυλ δεν θα καθορίσει το σύστημα κίνησης αλλά το σύστημα κίνησης θα καθορίσει το στυλ.»

Jaguar

Η εξέλιξη μιας εντελώς νέας πλατφόρμας για την F-Type δεν θα ήταν οικονομικά συμφέρουσα για την Jaguar η οποία εξετάζει εναλλακτικές λύσεις. Μια πιθανότητα είναι η συνεργασία με την BMW η οποία θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την ίδια πλατφόρμα για τον ηλεκτρικό αντικαταστάτη της i8. Εναλλακτικά, η Jaguar μπορεί να χρησιμοποιήσει μια έκδοση της ηλεκτρικής πλατφόρμας της I-Pace η οποία θα δεχόταν τις απαραίτητες επεμβάσεις για να ανταποκριθεί στο διαφορετικό της ρόλο.

Πηγή: Autocar

TAGS
node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.