Hyper SSR, μια ηλεκτρική… Ferrari από την Κίνα!

Hyper SSR, μια ηλεκτρική… Ferrari από την Κίνα!

Έχοντας διεισδύσει στην παγκόσμια αγορά με διαφόρων μεγεθών ηλεκτρικά και συμβατικά αυτοκίνητα, οι κινέζοι στρέφουν τώρα το βλέμμα τους και στα σούπερκαρ. Το Hyper SSR που άρχισε να πωλείται, προφανώς και είναι μόνο η αρχή!

Hyper SSR

Αν νομίζατε ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές θα αρκούνταν μόνο στα φθηνά αυτοκίνητα και τα κάθε λογής ηλεκτρικά crossover και SUV είστε γελασμένοι. Θέλουν να διεισδύσουν σε όλες τις κατηγορίες της αγοράς είτε αυτό αφορά οχήματα μικροκινητικότητας είτε σούπερκαρς. Και το Hyper SSR που μόλις άρχισε να πωλείται στην Κίνα είναι η πρώτη σοβαρή προσπάθεια στα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.

Tο Hyper SSR, που παρουσιάστηκε πριν από σχεδόν ένα χρόνο, ήταν προγραμματισμένο αρχικά να κυκλοφορήσει στην αγορά υπό το εμπορικό σήμα της GAC Aion. Αποφασίστηκε όμως να κυκλοφορήσει ως ανεξάρτητη μάρκα -με την ονομασία Hyper.

Hyper SSR

Το όνομα του SSR σημαίνει «Super, Sport, Race» και πρόκειται για ένα δίθυρο ηλεκτρικό κουπέ με επιθετική σχεδίαση, που θυμίζει αρκετά Ferrari 458 και πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, όπως στα μοντέλα της McLaren. 

Το μπροστινό του μέρος διαθέτει προβολείς σε σχήμα L και έναν επιθετικό σε σχεδίαση προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα. Πίσω, διαθέτει δύο λεπτά φώτα και μια ενεργή αεροτομή που παράγει 100 kg downforce. Είναι κτισμένο σε μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα για μείωση του βάρους και οι μπροστινοί τροχοί του πατάνε σε ελαστικά 245/35 R20, ενώ οι πίσω σε 305/30 R20.

Στο εσωτερικό, το Hyper SSR διαθέτει δύο θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα που ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Η κεντρική του κονσόλα διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής 14,6’’, με τον οδηγό να έχει μπροστά του ένα εξάγωνο τιμόνι και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8’’. 

Hyper SSR

Επιδόσεις που προκαλούν ίλλιγο!
Πέρα από την εμφάνιση, αυτό που κεντρίζει το ενδιαφέρον στο Hyper SSR είναι το σύστημα πρόωσής του. Αποτελείται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ με συνδυασμένη ισχύ 900 kW (1.224 PS) και 1.230 Nm ροπής που κινούν και τους τέσσερις τροχούς. Αν και αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι θα διατεθεί στην αγορά σε δυο εκδόσεις, στο δρόμο προστέθηκε ακόμα μια!

Έτσι το Hyper SSR είναι διαθέσιμο στη βασική έκδοση που χρειάζεται 2,3’’ για το 0-100 km/h και κοστίζει περίπου 176.000 δολάρια. Αμέσως μετά ακολουθεί η SSR Spring με κόστος 190.000 δολάρια. Και στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η έκδοση SSR Ultimate, με κόστος αγοράς περίπου 231.000 δολάρια και επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 1,9’’. 

Hyper SSR

Σύμφωνα με τα κινεζικά μέσα ενημέρωσης, η τελική ταχύτητα του SSR περιορίζεται στα 250 km/h, ενώ μια συστοιχία μπαταριών νικελίου-μαγγανίου-κοβαλτίου (NMC) χωρητικότητας 75 kWh το βοηθά να διανύσει έως και 506 km με μία μόνο φόρτιση.

Όπως αναφέραμε, ο όμιλος GAC έχει ήδη ξεκινήσει τις πρώτες παραδόσεις του σούπερκαρ στην Κίνα, ενώ παραμένει άγνωστο ακόμα εάν έχει δρομολογήσει την εξαγωγή του στις ΗΠΑ ή την Ευρώπη. 

Hyper SSR

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube