Honda: Το υβριδικό Jazz επιστρέφει

Η Honda ανακοινώνει το μέλλον των EV της ύστερα από το λανσάρισμα του «e» στην Ευρώπη -μόνο σε ορισμένες αγορές: Οικιακό σύστημα φόρτισης Power Charger με ισχύ έως 22 kW! Για την Ελλάδα, ούτε λόγος…

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι υπό τον τίτλο «ηλεκτροκίνηση» για τη Honda. Ωστόσο, η Ιάπωνες πήραν μια περίεργη απόφαση πριν από μερικά χρόνια στην Ευρώπη, με την εγκατάλειψη του υβριδικού Jazz, αλλά πολύ ενδιαφέροντος αυτοκινήτου από την άποψη της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής επωφελείται από τη ΙΑΑ 2019 για να επιβεβαιώσει την επιστροφή του στη Γηραιά Ήπειρο το 2020: «Το 2020, η Honda θα λανσάρει το Jazz επόμενης γενιάς και σήμερα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι το μοντέλο αυτό θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία ως μόνη επιλογή κινητήρα». Ήγουν, οι θερμικοί κινητήρες VTEC θα εγκαταλειφθούν και ο κατάλογος θα απλουστευθεί σε μεγάλο βαθμό.

Συστήματα φόρτισης
Η Honda ανακοινώνει επίσης το Power Charger, έναν σταθμό φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος που μπορεί να παρέχει ισχύ μέχρι και 22 kW σε τριφασική σύνδεση –σε μονοφασική 7,4 kW. Το Honda e θα μπορούσε έτσι να επαναφορτιστεί στο σπίτι σε μόλις τέσσερις ώρες...

Όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές, η Honda για την ενασχόλησή της με την επαναφόρτιση επέλεξε τη συνεργασία με μια εταιρεία εξειδικευμένη στον τομέα, την ubitricity, με ένα μάλλον πρωτότυπο τρόπο: «Χάρη στην τεχνολογία αυτή, είναι δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης μέσα στις κολόνες φωτισμού, την ίδια στιγμή που ένα μόνο καλώδιο εξοπλισμένο με μια συσκευή κινητού μετρητή επιτρέπει την απευθείας χρέωση της ηλεκτρικής ενέργειας στον λογαριασμό του πελάτη για να αποφευχθεί η εγγραφή σε συνδρομές από διάφορους προμηθευτές». Μένει να δούμε αν η εγκατάσταση θα είναι εύκολη και ειδικά αν θα εκδοθεί μια ακόμα νέα ειδική κάρτα συνδρομής για τη χρέωση, πλήθος που ταλανίζει αρκετές χώρες στην Ευρώπη.

Τέλος, η Honda ανακοινώνει τη νέα συσκευή EVTEC, η οποία είναι στην πραγματικότητα αμφίδρομη φόρτιση: Το EV μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι ή στο δημόσιο δίκτυο, αλλά μπορεί επίσης να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια όταν δεν χρησιμοποιείται, για την ανακούφιση του δικτύου. Ένα σύστημα που σαφώς θα ωφελήσει το Honda e.