node/36495

Honda: Το υβριδικό Jazz επιστρέφει

Η Honda ανακοινώνει το μέλλον των EV της ύστερα από το λανσάρισμα του «e» στην Ευρώπη -μόνο σε ορισμένες αγορές: Οικιακό σύστημα φόρτισης Power Charger με ισχύ έως 22 kW! Για την Ελλάδα, ούτε λόγος…

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης είναι υπό τον τίτλο «ηλεκτροκίνηση» για τη Honda. Ωστόσο, η Ιάπωνες πήραν μια περίεργη απόφαση πριν από μερικά χρόνια στην Ευρώπη, με την εγκατάλειψη του υβριδικού Jazz, αλλά πολύ ενδιαφέροντος αυτοκινήτου από την άποψη της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής επωφελείται από τη ΙΑΑ 2019 για να επιβεβαιώσει την επιστροφή του στη Γηραιά Ήπειρο το 2020: «Το 2020, η Honda θα λανσάρει το Jazz επόμενης γενιάς και σήμερα μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι το μοντέλο αυτό θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη με υβριδική τεχνολογία ως μόνη επιλογή κινητήρα». Ήγουν, οι θερμικοί κινητήρες VTEC θα εγκαταλειφθούν και ο κατάλογος θα απλουστευθεί σε μεγάλο βαθμό.

Συστήματα φόρτισης
Η Honda ανακοινώνει επίσης το Power Charger, έναν σταθμό φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος που μπορεί να παρέχει ισχύ μέχρι και 22 kW σε τριφασική σύνδεση –σε μονοφασική 7,4 kW. Το Honda e θα μπορούσε έτσι να επαναφορτιστεί στο σπίτι σε μόλις τέσσερις ώρες...

Όπως και πολλοί άλλοι κατασκευαστές, η Honda για την ενασχόλησή της με την επαναφόρτιση επέλεξε τη συνεργασία με μια εταιρεία εξειδικευμένη στον τομέα, την ubitricity, με ένα μάλλον πρωτότυπο τρόπο: «Χάρη στην τεχνολογία αυτή, είναι δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης μέσα στις κολόνες φωτισμού, την ίδια στιγμή που ένα μόνο καλώδιο εξοπλισμένο με μια συσκευή κινητού μετρητή επιτρέπει την απευθείας χρέωση της ηλεκτρικής ενέργειας στον λογαριασμό του πελάτη για να αποφευχθεί η εγγραφή σε συνδρομές από διάφορους προμηθευτές». Μένει να δούμε αν η εγκατάσταση θα είναι εύκολη και ειδικά αν θα εκδοθεί μια ακόμα νέα ειδική κάρτα συνδρομής για τη χρέωση, πλήθος που ταλανίζει αρκετές χώρες στην Ευρώπη.

Τέλος, η Honda ανακοινώνει τη νέα συσκευή EVTEC, η οποία είναι στην πραγματικότητα αμφίδρομη φόρτιση: Το EV μπορεί να φορτιστεί στο σπίτι ή στο δημόσιο δίκτυο, αλλά μπορεί επίσης να παρέχει ηλεκτρική ενέργεια όταν δεν χρησιμοποιείται, για την ανακούφιση του δικτύου. Ένα σύστημα που σαφώς θα ωφελήσει το Honda e.

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.