Honda Jazz: Και με κιβώτιο CVT

Honda Jazz: Και με κιβώτιο CVT

Το σύστημα μετάδοσης CVT (Continious Variable Trasmission) της Honda, θα προσφέρεται και στη νέα γενιά Jazz.
Οι μηχανικοί της Honda στην προσπάθεια τους να προσφέρουν ένα αυτόματο κιβώτιο που δεν θα επηρέαζε την κατανάλωση καυσίμου ή τις εκπομπές CO2 προχώρησαν στην παρουσίαση του νέου CVT  με μετατροπέα ροπής. Ο μετατροπέας ροπής αντικατέστησε το συμπλέκτη εκκίνησης  (starting clutch) της προηγούμενης μονάδας CVT, βελτιώνοντας την ευελιξία στο παρκάρισμα και την κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο.
Το νέο Jazz CVT είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά αυτοκινήτου από την Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημο Εισαγωγέα-Διανομέα της Honda στην Ελλάδα και μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη σε δύο εκδόσεις:  COMFORT CVT  με €15,950*  και ELEGANCE CVT με €17,050*.   **Σημείωση:οι τιμές περιλαμβάνουν όφελος €500 που ισχύει για  όλες τις εκδόσεις Jazz. Ο εξοπλισμός των δύο εκδόσεων περιλαμβάνει:
COMFORT CVT: 8 αερόσακους – VSA - ISOFIX - Εμπρός ενεργά προσκέφαλα - Magic seats - Προβολείς ομίχλης - Ηλεκτρικούς θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες -  ζάντες αλουμινίου15’’- Αυτόματο κλιματισμό - Εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα - Creeping control system - CD/MPE+AUX - 4 ηχεία-USB  υποδοχή
Επιπλέον η έκδοση ELEGANCE CVT περιλαμβάνει: ζάντες αλουμινίου 16΄΄ - Συναγερμό - Πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή - Μπροστινό αυτόματο υαλοκαθαριστήρα με αισθητήρα βροχής - Cruise Control - Δερμάτινο τιμόνι - Αυτόματα φώτα - Ντουλαπάκι συνοδηγού με ψυγείο  - +2 tweeters
Το νέο κιβώτιο CVT του νέου Jazz διαθέτει ένα σύστημα υποβοήθησης σε ανηφόρα - Creeping control system, αποτελούμενο από ένα αισθητήρα κλίσης ο οποίος βοηθά το κιβώτιο να αποφασίζει πότε το αυτοκίνητο πρέπει να κυλήσει προς τα εμπρός και πότε δεν πρέπει, βοηθώντας έτσι τον οδηγό να διατηρεί το μέγιστο έλεγχο.
Το κιβώτιο CVT εφοδιάζεται με μοχλούς αλλαγών ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα μηχανικού ελέγχου. Όταν χρησιμοποιείται σε “D” mode ο μοχλός κατεβάσματος σχέσης προσφέρει μια λειτουργία “kickdown”, με το κιβώτιο να επιστρέφει στη συνέχεια στο αυτόματο πρόγραμμά του όταν τα χειριστήρια του τιμονιού δεν χρησιμοποιούνται για περισσότερο από δέκα δευτερόλεπτα. Όταν οι μοχλοί χρησιμοποιούνται σε “S” mode προσφέρουν πλήρη μηχανικό έλεγχο στην επιλογή των σχέσεων, για επιτάχυνση ή φρένο του κινητήρα.
Το νέο κιβώτιο ταχυτήτων CVT της Honda συνεργάζεται με τον τετραβάλβιδο βενζινοκινητήρα iVTEC με κυβισμό 1.4-λίτρων που προδφέρει υψηλές επιδόσεις και άφθονη ροπή σε όλη την κλίμακα στροφών. Ο κινητήρας του Jazz CVT αποδίδει 99 PS στις 6000 rpm και η ροπή του ανέρχεται στα 127Nm στις 4800 rpm. Χαρακτηρίζεται για την οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου αφού ο μικτός κύκλος είναι μόλις 5,4lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ανέρχονται στα 125gr/km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube