node/44660

H Bentley λανσάρει τις σπορτίβ εκδόσεις «S» για τις Continental GT και GTC

Mε σχεδιαστικές αλλαγές και τον τετράλιτρο twin-turbo V8 με τους 550 ίππους και τα 770 Nm ροπής.

Με την προσθήκη του διακριτικού «S», στις Continental GT και GTC, η Bentley δίνει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στα συγκεκριμένα μοντέλα και ταυτόχρονα «αναβαπτίζει» το ενδιαφέρον των φίλων της μάρκας. 

bentley

Η έκδοση «S» διακρίνεται σε σχέση με τις λοιπές «απλές» εκδόσεις μέσα από μια σειρά σχεδιαστικών επιλογών, σημαντικότερες των οποίων είναι μια μαύρη γρίλια στη μάσκα, τα διαφορετικά φώτα εμπρός και πίσω, τον διαχύτη και την εξάτμιση που βγάζει έναν πιο σπορ ήχο. Ακόμη το χαρακτηριστικό «S» κοσμεί τα εμπρός φτερά, την ώρα που λεπτομέρειες από χρώμιο μαύρου χρώματος στολίζουν το αμάξωμα.

Οι τροχοί είναι 22 ιντσών με ένα φινίρισμα Gloss Black και Pale Brodgar Satin με τις δαγκάνες των φρένων να έχουν ένα χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα. 

bentley

Διαφορετική σχεδίαση συναντάμε και στο εσωτερικό των αυτοκινήτων. Ξεχωρίζει η διχρωμία με το κόκκινο και το μαύρο χρώμα να παντρεύονται αρμονικά στις ταπετσαρίες, τις ραφές να είναι και αυτές σε κόκκινο χρώμα και βέβαια το χαρακτηριστικό «S» να βρίσκει και εδώ τη θέση του στο ταμπλό και στα προσκέφαλα των καθισμάτων. 

Αν αναζητήσουμε αλλαγές κάτω από το καπό, δεν θα βρούμε. Ίσως γιατί η Bentley πιστεύει ότι ο τετράλιτρος twin-turbo V8 με τους 550 ίππους και τα 770 Nm ροπής που εξασφαλίζει επιτάχυνση 4" για το 0-100 km/h ικανοποιεί πλήρως τις απαιτήσεις των αγοραστών. Έτσι η μόνη διαφορά από τις «απλές» εκδόσεις είναι ο πιο μπάσος για «γεμάτος» ήχος της εξάτμισης. 

bentley

Αξίζει να τονίσουμε ότι οι εκδόσεις «S» για τις Continental GT και GTC  έχουν στον στάνταρ εξοπλισμό το σύστημα Bentley Dynamic Ride που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα 48V στις αντιστρεπτικές για μείωση των κλίσεων του αμαξώματος σε στροφές αυξάνουν την άνεση στον αυτοκινητόδρομο.

Τέλος και σε ό,τι έχει να κάνει με την τιμή των συγκεκριμένων εκδόσεων η Bentley δεν έχει ανακοινώσει ακόμη κάτι, όμως είναι σαφές πως θα είναι ακριβότερες από τις «απλές» και βέβαια μπορεί να ανέβουν ακόμη πιο ψηλά αν ο αγοραστής επιλέξει να «διαφοροποιήσει» ακόμη περισσότερο το δικό του αυτοκίνητο.