SsangYong Tivoli
node/38998

Φρεσκαρισμένο SsangYong Tivoli με νέο, μικρό βενζινοκινητήρα

Αποκλειστικά διατιθέμενο με μοτέρ ντίζελ ή βενζίνης με 163 άλογα, το Tivoli μαζί με το ελαφρό φρεσκάρισμα εμπλουτίζει την γκάμα του με μια νέα έκδοση βάσης υπό τη μορφή ενός 3κύλινδρου 1.2 με 130 άλογα και 231 Nm.

Ύστερα από το τελευταίο φρεσκάρισμά του, η αλήθεια είναι ότι δεν έχουμε ακούσει να μιλούν για το Tivoli, ούτε στην υπόλοιπη Ευρώπη, πόσω μάλλον στην Ελλάδα που σιωπηρώς έχει σταματήσει η εμπορία της φίρμας. 

Προφανώς όμως, οι Κορεάτες δεν έχουν λόγο να μένουν άπραγοι, οπότε και ανακοίνωσαν την έλευση νέου αίματος για το κόμπακτ SUV τους μαζί με τις ελαφρές αισθητικές αναβαθμίσεις του ΜΥ2020. Στις αγορές που διατίθεται λοιπόν το Tivoli, δίπλα στις εκδόσεις του 1.500άρη βενζινοκινητήρα με τα 163 άλογα και του 1.6 ντίζελ με τα 136, έρχεται να προστεθεί ένα νέο μοντέλο βάσης για την γκάμα, με ένα επίσης νέο τουρμπάτο 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.2 που αποδίδει 130 PS και 231 Nm. Μοτέρ που συνδυάζεται με χειροκίνητο 5άρι σασμάν, συνδυασμός που του δίνει χρόνο 10,6 δευτερολέπτων για το σπριντ των 0-100 km/h. 

SsangYong Tivoli

H νέα προίκα φέρνει το Tivoli με πιο εύληπτα ανταγωνιστικό τρόπο απέναντι στους σταρ της κατηγορίας, των οποίων το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων περιστρέφεται γύρω από τα 130 άλογα. Η SsangYong ανακοινώνει 153 g/km CO2, τιμή που υποθετικά θα σήμαινε στην Ελλάδα τέλη κυκλοφορίας €283 και χωρίς «πάσο» για καθημερινή είσοδο στον Πράσινο Δακτύλιο.

SsangYong Tivoli

Προς το παρόν, το Tivoli σε όποιες αγορές διατίθεται θα είναι μόνο με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά η κορεατική φίρμα εργάζεται ήδη πάνω σε ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αλλά και πάνω σε μια εκδοχή ελαφρού υβριδισμού, υποχρεωτική πλέον για τη δραστική μείωση των εκπομπών CO2 στην Ευρώπη, ιδίως έναντι του στόχου που επιβάλλουν οι ευρωπαϊκές αρχές για κάθε κατασκευαστή.

SsangYong Tivoli

node/39085

Η πρώτη φωτογραφία της ανανεωμένης BMW M5

Η M5 αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες εβδομάδες.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η πρώτη φωτογραφία της ανανεωμένης BMW M5

Μόλις μια ημέρα μετά από την παρουσίαση της ανανεωμένης BMW 5 Series, ο Markus Flasch, υπεύθυνος της BMW M GmbH, δημοσίευσε στο Instagram μια εικόνα από την επερχόμενη M5!

Η φωτογραφία δεν μας δείχνει πολλά, όμως αποκαλύπτει τις ζάντες μεγάλης διαμέτρου με επτά διπλές ακτίνες σε μαύρη απόχρωση, τα νέα λεπτότερα φώτα με τεχνολογία Laserlight και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με έντονες πτυχώσεις, γρίλια σε μαύρο χρώμα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένη BMW 5 Series [video]

Κάτω από το καπό της ανανεωμένης M5 αναμένεται να δούμε μια βελτιωμένη έκδοση του twin-turbo V8 4,4 λίτρων με αυξημένη ισχύ και ροπή. Να θυμίσουμε πως στην απερχόμενη BMW M5 Competition, το μοτέρ αποδίδει 625 PS και 750 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,3" και τελική ταχύτητα έως 305 km/h.

Η επίσημη πρεμιέρα της ανανεωμένης M5 θα γίνει κάποια στιγμή μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Όταν κυκλοφορήσει στην αγορά - πιθανότατα πριν το τέλος του 2020 - το πολυτελές σεντάν επιδόσεων θα έρθει αντιμέτωπο με την ανανεωμένη Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα, αλλά και με τα υφιστάμενα Audi RS 6 Avant και RS 7 Sportback.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στην πίστα των Σερρών και σε έρημα ορεινά στροφιλίκια

TAGS
node/39084
BMW 6 Series Gran Turismo ΜΥ2020

Επίσημο: Ανανεωμένη BMW 6 Series Gran Turismo

Η BMW 6 Series GT μπορεί να μην κάνει «κλικ» στους εύπορους πελάτες της BMW που διαλέγουν SUV. Αλλά προσφέρει μια λιγότερο «σκληροτράχηλη» επιλογή στους οικογενειάρχες, με το νέο MY να εξελίσσεται ελαφρά σε στιλ και μοτέρ.

Τετάρτη, 27 Μαΐου 2020 | Γιάννης Κουτσουφλάκης Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη BMW 6 Series Gran Turismo

Είχε έρθει πια η ώρα για φρεσκάρισμα σε ένα από τα «niche» μοντέλα της BMW. Η 6 Series Gran Turismo αλλάζει ύστερα από τρία χρόνια μιας μάλλον διακριτικής καριέρας, καθώς η πελατεία στις premium εταιρείες προσανατολίζεται κατά προτεραιότητα στα SUV. 

Εδώ αξίζει να ειπωθεί ότι η 6άρα GT προορίζεται μάλλον για αγορές όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι μακριές μπερλίνες πάνε καλύτερα με το αχανές… τοπίο. Με μήκος λοιπόν περίπου 5,1 m, η 6άρα GT πλησιάζει σε μήκος την BMW 7 Series, αλλά με πιο πρωτότυπο στιλ.

Ο τρόπος σχεδιαστικής δημιουργίας «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» της προηγούμενης 6 GT, παραμένει και στην ανανεωμένη στην ημερήσια διάταξη. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να πατά σε δύο βάρκες, αυτή του ψηλωμένου αυτοκινήτου και αυτή της κλασικής μπερλίνας. Έτσι, τα στοιχεία που εξελίχτηκαν στην ανανεωμένη 6άρα GT παραμένουν οι συνήθεις ύποπτοι: Η φωτεινή υπογραφή που έγινε παρόμοια με της άρτι ανανεωμένης 5άρας και φιλοξενείται από στάνταρ προσαρμοζόμενα φώτα LED (ή έξτρα Laser) και το ανασχεδιασμένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Πινελιές, πραγματικά ανάξιες λόγου για να αποκτήσουν σοβαρή έννοια ανασχεδιασμού.

BMW 6 Series Gran Turismo ΜΥ2020

Στην καμπίνα, βρίσκουμε δερμάτινη ταπετσαρία από το στάνταρ κιόλας επίπεδο εξοπλισμού, υλικά κατά τα ειωθότα πρώτης διαλογής και μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών. Όλα συνδυασμένα με πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, καθώς -μην ξεχνάμε- το μεταξόνιο υπερβαίνει τα τρία μέτρα. Ανάλογη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ με 600 λίτρα στην κλασική διαμόρφωση, αλλά που μπορεί να φτάσει τα 1.800 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Η μικρή καινοτομία που υπάρχει κάτω από το καπό όλων των 6 Series Gran Turismo ακούει στην κοινότοπη πλέον λέξη «μικροϋβριδισμός». Κάτι που μεταφράζεται σε μια 48βολτη μπαταρία που επιτρέπει την αποθήκευση αρκετής ενέργειας για κάμποσο ελεύθερο τροχασμό (ειδικά κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος με χαμηλή ταχύτητα), αλλά και για να κερδίσεις μια προσωρινή ώθηση 11 ίππων.

BMW 6 Series Gran Turismo ΜΥ2020

Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα αποτελείται από δύο μοτέρ βενζίνης: Δίλιτρος 4κύλινδρος με 258 άλογα και 3λιτρος 6κύλινδρος με 333 άλογα. Πιο πλούσια η γκάμα σε ντίζελ, διαθέτει έναν δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα με 190 ίππους και τον 6κύλινδρο 3.0 σε δύο εκδόσεις ισχύος: 286 και 340 ίπποι. Οι τετρακίνητες εκδοχές xDrive της ανανεωμένης 6 Series Gran Turismo διατηρούνται όπως και πριν για τις 6κύλινδρες εκδόσεις, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ σε ολόκληρη την γκάμα.