node/36860

Ford Mustang R-Spec από την Αυστραλία

Ειδική έκδοση της Mustang σε περιορισμένη παραγωγή 500 μονάδων.

Η Ford παρουσίασε τη νέα Mustang R-Spec, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής με αυξημένη απόδοση που θα κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό 500 μονάδων, αποκλειστικά για την αγορά της Αυστραλίας.

Το R-Spec εξελίχθηκε από το τοπικό παράρτημα της Ford σε συνεργασία με την Herrod Performance (τον μεγαλύτερο προμηθευτή εξαρτημάτων Ford Performance εκτός Β.Αμερικής) με έδρα τη Μελβούρνη. Το μοντέλο θα συναρμολογείται μέσα σε ένα από τα παλιά εργοστάσια της Ford στο Broadmeadows, κοντά στη γραμμή παραγωγής του αυστραλέζικου Falcon που έκλεισε το 2016.

Ford

Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως κρίνοντας από τον Supercharger των Ford Performance και Roush ο οποίος είναι διαθέσιμος ως κιτ και στις ΗΠΑ, η απόδοση του V8 κινητήρα 5,0 λίτρων θα βρίσκεται κοντά στα 710 PS και τα 830 Nm ροπής, σπάζοντας το ρεκόρ για το ισχυρότερο Ford που κυκλοφόρησε ποτέ στην Αυστραλία. Ο κινητήρας συνεργάζεται αποκλειστικά με το μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς. Η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 14 l/100km, δηλαδή 1 λίτρο αυξημένη σε σύγκριση με του "απλού" Mustang V8.

Το μοντέλο εξοπλίζεται με μαγνητικά ελεγχόμενη ενεργή ανάρτηση με χαμηλωμένα ελατήρια κατά 20mm σε σχέση με το απλό Mustang. Επιπλέον, οι αντιστρεπτικές είναι παχύτερες κατά 5 mm εμπρός (37 mm) και κατά 3 mm πίσω (25,2 mm).

Ford Mustang R-Spec

Εξωτερικά, η έκδοση R-Spec θα ξεχωρίζει από τα αυτοκόλλητα, την ελαφρώς διαφοροποιημένη εισαγωγή αέρα εμπρός, την εξάτμιση, την αεροτομή και τις μαύρες ζάντες 19" που φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S 255/40 εμπρός και 275/40 πίσω.

Η τιμή για κάθε μία από τις 500 μονάδες του Ford Mustang R-Spec θα ξεκινά από τα $99.980 aud (δηλαδή €61,312 ευρώ), ενώ τα πρώτα μοντέλα θα πατήσουν στους δρόμους της Αυστραλίας στις αρχές του 2020. Πάντως η Ford Αυστραλίας αναφέρει πως το βελτιωμένο μοντέλο ικανοποιεί όλες τις προδιαγραφές και θα μπορούσε να παραχθεί μαζικά αν το αποφασίσουν από τα κεντρικά. 

 

 

node/39070

H Hyundai teas-άρει το νέο Sante Fe

H διάθεσή του νέου Hyundai Sante Fe στην Ευρώπη υπολογίζεται να ξεκινήσει το φθινόπωρο. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

H Hyundai teas-άρει το νέο Sante Fe

H Hyundai προχώρησε στη δημοσιοποίηση της πρώτης επίσημης φωτογραφίας του νέου Santa Fe, δείχνοντάς μας πώς θα είναι η μάσκα του. Και αυτό είναι σημαντικό καθώς σηματοδοτεί όλη την καινούργια σχεδιαστική προσέγγιση που θα υιοθετεί από εδώ και στο εξής η εταιρεία. 

Το φώτα LED δεσπόζουν και η μάσκα έχει μεγαλώσει σημαντικά με το λογότυπο της εταιρείας να δεσπόζει στο κέντρο της. Το σύνολο δείχνει σύγχρονο, φρέσκο και δυναμικό και προϊδεάζει και για άλλες εξίσου σύγχρονες επιλογές που θα ενσωματώνει το αυτοκίνητο. 

Το νέο Santa Fe θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τον Σεπτέμβριο και θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα τρίτης γενιάς. Είναι βέβαιο πως θα ενσωματώνει υβριδική και επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση, δίχως όμως η εταιρεία να έχει δώσει προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά. 

Με δεδομένο όμως ότι η διάθεσή του θα αρχίσει από το φθινόπωρο, πολύ σύντομα η Hyundai θα δημοσιοποιήσει και άλλα στοιχεία για το νέο Sante Fe. 

node/39068

Επίσημο: Aνανεωμένο Kia Rio 

To φρεσκαρισμένο Kia Rio ενσωματώνει σημαντικές βελτιώσεις στον σχεδιασμό, στα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού και στον κινητήρα. 

Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Επίσημο: Aνανεωμένο Kia Rio 

Το Kia Rio τέταρτης γενιάς που λανσαρίστηκε το 2016 έρχεται με σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο σε ό,τι αφορά στην εμφάνιση, όσο και επί της ουσίας σε τομείς που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα, ενώ αποκτά και 48βολτο σύστημα mild-hybrid. Το Rio ενσωματώνοντας όλες αυτές τις αναβαθμίσεις μπορεί να υπερηφανεύεται πως είναι ένα σουπερμίνι, φρέσκο, με εξοπλισμό αυτοκινήτων μεγαλύτερης κατηγορίας. 

Αρχίζοντας με τις αλλαγές κάτω από το καπό, να πούμε πως το ανανεωμένο Rio εφοδιάζεται με το σύστημα mild-hybrid που ακούει στο όνομα EcoDynamics+ και το οποίο συνδυάζεται με τον γνωστό μας 1.000άρη βενζινοκινητήρα T-GDi. Πρόκειται για ένα 48βολτο σύστημα με μπαταρία ιόντων λιθίου και μίζα /γεννήτρια που κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιτάχυνσης λειτουργεί ως μοτέρ και δίνει έξτρα ισχύ. Την ίδια στιγμή, κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, λειτουργεί ως γεννήτρια και αποθηκεύει ενέργεια στον συσσωρευτή. 

kiario

Ο κινητήρας Smartstream που συναντάμε και στο νέο Hyudai i20, διατίθεται κι εδώ σε δύο εκδόσεις ισχύος, 100 και 120 ίππων, με τη δεύτερη να αποδίδει 16% περισσότερη ροπή που τώρα φτάνει τα 200 Nm. Η Kia ισχυρίζεται ότι ο νέος κινητήρας μειώνει κατά 8,1%-10,7% τις εκπομπές CO2. Στη διάθεση του οδηγού υπάρχουν τρία προγράμματα λειτουργίας, Eco, Sport ή Normal.

Το νέο Rio EcoDynamics + είναι επίσης ένα από τα πρώτα μοντέλα της Kia που διαθέτει το νέο έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (iMT), όπου αντί για μηχανική σύνδεση, ο συμπλέκτης ελέγχεται ηλεκτρονικά.

Το Rio διατίθεται επίσης με τον κλασικό κινητήρα 1.0 T-GDi , με ισχύ 100 ίππων που συνδυάζεται με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με επτά  σχέσεις (7DCT), καθώς και τον ατμοσφαιρικό 1.200άρη της γκάμας (Dual Port) με ισχύ 84 ίππων. Η Kia λέει ότι έχει επίσης αναβαθμίσει το σύστημα Idle Stop & Go (ISG), το οποίο είναι πλέον συνδεδεμένο με το φρένο αντί για τον συμπλέκτη για επιπλέον εξοικονόμηση καυσίμου.

rio

Στο εσωτερικό έχουμε νέο σύστημα Infotainment, το Phase II UVO Connect με οθόνη αφής 8 ιντσών, οθόνη 4,2" μέσα στα όργανα με καλύτερη ανάλυση, αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης και λειτουργίες Android Auto και Apple CarPlay. Στο συστήματα υποβοήθησης του οδηγού συναντάμε ό,τι πιο σύγχρονο όπως τα Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Driver Attention Warning, Blind Collision Warning.

Τέλος και σε ό,τι έχει να κάνει με την εμφάνιση, βλέπουμε τον νέο εμπρός προφυλακτήρα με μια τραπεζοειδή εισαγωγή αέρα, πιο φαρδιά από ψηλή, που δεν περιλαμβάνει πλέον την υποδοχή εξαερισμού πάνω από την πινακίδα. Επιπλέον, οι υποδοχείς για τα φώτα ομίχλης είναι πιο γωνιώδεις.

Η μάσκα της μύτης της τίγρης της Kia είναι πιο πλέον πιο ευθεία μεταξύ των φώτων, με αμετάβλητο όμως το σχήμα της. Αλλά τα φώτα έγιναν επιτέλους full LED. Στο πίσω μέρος τα πάντα παραμένουν απαράλλαχτα, ενώ η χρωματική παλέτα ενσωματώνει δύο νέες αποχρώσεις, περιλαμβανομένου αυτού του Sporty Blue που βλέπετε στις φωτογραφίες.

Το εμπορικό λανσάρισμα του νέου Kia Rio αναμένεται το προσεχές φθινόπωρο.

TAGS