node/32378

Ford MPV: S-MAX και Galaxy με νέα μοτέρ και περισσότερη τεχνολογία

Νέοι, πιο καθαροί ντίζελ συν ελαφρές αναβαθμίσεις στην καμπίνα έρχονται στην γκάμα των Ford S-MAX και Galaxy.

Το Μπλε Οβάλ αναβάθμισε τα μεγάλα MPV του, οπότε τόσο το S-MAX όσο και το Galaxy έρχονται πλέον με μια γκάμα από νέους κινητήρες, και αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά και τεχνολογία.

Και τα δύο αυτοκίνητα διατίθενται με το νέο δίλιτρο, 4κύλινδρο μοτέρ ντίζελ EcoBlue, σε τρεις εκδοχές ισχύος: 120, 150 και 190 άλογα. Το ίδιο μοτέρ σε μια τέταρτη, διτούρμπινη εκδοχη, με 240 άλογα, και συνδυασμένο με ένα φρέσκο 8άρι αυτόματο σασμάν, επίσης προστέθηκε στην γκάμα των S-MAX και Galaxy. Εδώ να σημειώσουμε ότι το συγκεκριμένο αυτόματο κιβώτιο διαθέτει τον περιστροφικό επιλογέα της εταιρείας. Αλλά μέχρι το τέλος του 2018, τα MPV της Ford θα προσθέσουν στην γκάμα τους και μια νέα βενζινοκίνητη έκδοση. Πρόκειται για τον 1.500άρη κινητήρα EcoBoost με 165 PS. 

Τα αυτοκίνητα που διαθέτουν το νέο αυτόματο 8άρι σασμάν, είναι πλέον διαθέσιμα με προσαρμοζόμενο cruise control και ολοκληρωμένη λειτουργία «stop and go». Οδηγικό βοήθημα που επιτρέπει στο αυτοκίνητο την πλήρη ακινητοποίηση και την επανεκκίνηση στα σταμάτα ξεκίνα της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Κατά τα λοιπά, το σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου αναβαθμίστηκε και στα δύο μοντέλα, με τη Ford να δηλώνει ότι το σύστημα αναγνωρίζει και προειδοποιεί για οχήματα που πλησιάζουν από την τυφλή γωνία, ταχύτερα και μακρύτερα απ’ ό,τι προηγουμένως.

Η αναβάθμιση περιλαμβάνει επίσης νέους υαλοκαθαριστήρες με ενσωματωμένο σύστημα πλύσης, ενώ ο κατάλογος των έξτρα εμπλουτίστηκε με πλήρη πίνακα οργάνων 10” και με μια 4ιντση οθόνη LCD στον πίνακα οργάνων, στην περίπτωση που ο αγοραστής θέλει να διατηρήσει το κλασικό καντράν.

node/39165

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μια σκληρή δοκιμασία μέχρι "θανάτου" για τρία ταλαιπωρημένα οχήματα.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Ford, Peugeot ή Honda, ποιο αντέχει περισσότερη ώρα χωρίς λάδι; [video]

Μετά από το βίντεο με τις εκτός δρόμου περιπέτειες προσιτών μεταχειρισμένων που έγινε viral, Matt Watson του βρετανικού Carwow σκέφτηκε ακόμα μια δοκιμασία για τα ταλαιπωρημένα Peugeot 206 (1998-2006), Ford Focus MK2 (2004-2008) και Honda Civic MB Fastback (1997–2001) προτού τα αποχαιρετίσει για τελευταία φορά. Αφαίρεσε όλο το λάδι από τον κινητήρα και στη συνέχεια τα έθεσε σε λειτουργία για να διαπιστώσει ποιο θα αντέξει περισσότερη ώρα προτού "παραδώσει τα όπλα".

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Εκτός δρόμου περιπέτειες με προσιτά μεταχειρισμένα [video]

Για να φτάσει την καταπόνηση του κινητήρα στα άκρα, ο παρουσιαστής έβαλε μια πέτρα στο γκάζι και των τριών αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα όταν τα έβαλε μπροστά να δουλεύουν στα κόκκινα.

Όπως θα δείτε, το Ford Focus είναι το πρώτο που παθαίνει καταστροφική βλάβη μετά από 20" λειτουργίας. Μετά από λίγο ακολουθεί το Peugeot 206 που μας αποχαιρετά στα 47". Η έκπληξη έχει να κάνει με την διάρκεια του αθάνατου Honda Civic την οποία δεν θα σας αποκαλύψουμε ώστε να έχει νόημα να δείτε και το βίντεο.

Για να προλάβουμε τα σχόλια των θεατών για την αναίτια καταστροφή τριών λειτουργικών αυτοκινήτων, πρέπει να σημειώσουμε πως τα μοντέλα αγοράστηκαν έναντι £600 (€688) και για τα τρία μαζί, ενώ μετά από τη συμμετοχή τους στο προηγούμενο βίντεο, προορίζονταν για την πρέσα. 

[Πηγή: Carwow]

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.