Ford: Το επόμενο Focus ST θα είναι υβριδικό

Ford: Το επόμενο Focus ST θα είναι υβριδικό

Ο εξηλεκτρισμός των σπορ μοντέλων της Ford Performance δεν μπορεί να αποφευχθεί.

Το Ford Focus ST πέμπτης γενιάς που αναμένεται να παρουσιαστεί σε 5-6 χρόνια είναι σίγουρο πως θα υιοθετήσει υβριδικό σύστημα κίνησης ενώ θα συνεχίσει να είναι προσθιοκίνητο σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που ήρθαν πρόσφατα στη δημοσιότητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Focus ST [video]

Όπως αποκάλυψε σε αυστραλιανά μέσα ο Stefan Muenzinger, υπεύθυνος της Ford Performance Ευρώπης, ο εξηλεκτρισμός της επόμενης γενιάς Ford Focus ST είναι αναπόφευχτος. Ο λόγος είναι οι αυστηροί περιορισμοί που τίθενται από την Ευρωπαική Ένωση όσον αφορά τις εκπομπές CO2 κάθε εταιρείας.

Εξάλλου, πριν από λίγο καιρό η Ford επιβεβαίωσε πως δεν θα υπάρξει Focus RS τέταρτης γενιάς καθώς δεν ήταν οικονομικά βιώσιμο να εξελιχθεί ένα υβριδικό σύστημα που να συνδυάζει χαμηλές εκπομπές ρύπων και υψηλές επιδόσεις. Ο Muenzinger δήλωσε για το θέμα: «Αν κατασκευάσεις ένα Focus RS με θερμικό μοτέρ και εκπομπές CO2 πάνω από 200 g/km, αυτό θα ανεβάσει και το μέσο όρο εκπομπών της γκάμας. Από επιχειρηματικής άποψης, ένα τέτοιο μοντέλο θα είχε αρνητικό αντίκτυπο λόγω των προστίμων που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων.»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ford: Δεν θα υπάρξει Focus RS τέταρτης γενιάς

 

Όσο για το θέμα της τετρακίνησης, ο Muezinger δήλωσε χαρακτηριστικά: «Όχι, δεν είναι στα σχέδια μας ένα τετρακίνητο ST. Αυτό θα ήταν δυσικά μια πρόταση για ένα RS. Προσωπικά πιστεύω πως αυτό το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται τετρακίνηση λόγω του ότι το διαφορικό LSD περιορισμένης ολίσθησης είναι ένα σημείο κλειδί για την πρόσφυση. Οκ, αν ξεκινήσεις με πρώτη ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα, ναι, όπως σε όλα τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα θα δυσκολευτείς να αποκτήσεις πρόσφυση και θα ενεργοποιηθεί το traction conrtol. Αλλά οπουδήποτε στο στεγνό, θα εκπλαγείτε από τα επίπεδα πρόσφυσης που σου δίνει το διαφορικό σε συνδυασμό με το στήσιμο και τα ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4S). Είναι πραγματικά εκπληκτικό.»

Ο υπεύθυνος της Ford Performance Ευρώπης πήγε τη συζήτηση ένα βήμα παρακάτω συγκρίνοντας το ST με το προηγούμενο RS: «Το ST τέταρτης γενιάς είναι ελαφρύτερο από το RS τρίτης γενιάς, έχει καλύτερη αεροδυναμική, και εξοπλίζεται με τεχνολογία anti-lag turbo οπότε όταν πατάς το πεντάλ του γκαζιού η επιτάχυνση είναι αρκετά πιο γρήγορη. Στις ρεπρίζ είναι όσο γρήγορο όσο ένα Focus RS, εκτός βέβαια από την επιτάχυνση από στάση. Σε οποιαδήποτε μανούβρα, σου δίνει την αίσθηση ότι είναι τουλάχιστον όσο ισχυρό όσο το προηγούμενο RS.»

[Πηγή: CarExpert]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube