node/39044

Ford: Το επόμενο Focus ST θα είναι υβριδικό

Ο εξηλεκτρισμός των σπορ μοντέλων της Ford Performance δεν μπορεί να αποφευχθεί.

Το Ford Focus ST πέμπτης γενιάς που αναμένεται να παρουσιαστεί σε 5-6 χρόνια είναι σίγουρο πως θα υιοθετήσει υβριδικό σύστημα κίνησης ενώ θα συνεχίσει να είναι προσθιοκίνητο σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες που ήρθαν πρόσφατα στη δημοσιότητα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Focus ST [video]

Όπως αποκάλυψε σε αυστραλιανά μέσα ο Stefan Muenzinger, υπεύθυνος της Ford Performance Ευρώπης, ο εξηλεκτρισμός της επόμενης γενιάς Ford Focus ST είναι αναπόφευχτος. Ο λόγος είναι οι αυστηροί περιορισμοί που τίθενται από την Ευρωπαική Ένωση όσον αφορά τις εκπομπές CO2 κάθε εταιρείας.

Εξάλλου, πριν από λίγο καιρό η Ford επιβεβαίωσε πως δεν θα υπάρξει Focus RS τέταρτης γενιάς καθώς δεν ήταν οικονομικά βιώσιμο να εξελιχθεί ένα υβριδικό σύστημα που να συνδυάζει χαμηλές εκπομπές ρύπων και υψηλές επιδόσεις. Ο Muenzinger δήλωσε για το θέμα: «Αν κατασκευάσεις ένα Focus RS με θερμικό μοτέρ και εκπομπές CO2 πάνω από 200 g/km, αυτό θα ανεβάσει και το μέσο όρο εκπομπών της γκάμας. Από επιχειρηματικής άποψης, ένα τέτοιο μοντέλο θα είχε αρνητικό αντίκτυπο λόγω των προστίμων που σχετίζονται με τις εκπομπές ρύπων.»

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ford: Δεν θα υπάρξει Focus RS τέταρτης γενιάς

 

Όσο για το θέμα της τετρακίνησης, ο Muezinger δήλωσε χαρακτηριστικά: «Όχι, δεν είναι στα σχέδια μας ένα τετρακίνητο ST. Αυτό θα ήταν δυσικά μια πρόταση για ένα RS. Προσωπικά πιστεύω πως αυτό το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται τετρακίνηση λόγω του ότι το διαφορικό LSD περιορισμένης ολίσθησης είναι ένα σημείο κλειδί για την πρόσφυση. Οκ, αν ξεκινήσεις με πρώτη ταχύτητα σε βρεγμένο οδόστρωμα, ναι, όπως σε όλα τα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα θα δυσκολευτείς να αποκτήσεις πρόσφυση και θα ενεργοποιηθεί το traction conrtol. Αλλά οπουδήποτε στο στεγνό, θα εκπλαγείτε από τα επίπεδα πρόσφυσης που σου δίνει το διαφορικό σε συνδυασμό με το στήσιμο και τα ελαστικά (Michelin Pilot Sport 4S). Είναι πραγματικά εκπληκτικό.»

Ο υπεύθυνος της Ford Performance Ευρώπης πήγε τη συζήτηση ένα βήμα παρακάτω συγκρίνοντας το ST με το προηγούμενο RS: «Το ST τέταρτης γενιάς είναι ελαφρύτερο από το RS τρίτης γενιάς, έχει καλύτερη αεροδυναμική, και εξοπλίζεται με τεχνολογία anti-lag turbo οπότε όταν πατάς το πεντάλ του γκαζιού η επιτάχυνση είναι αρκετά πιο γρήγορη. Στις ρεπρίζ είναι όσο γρήγορο όσο ένα Focus RS, εκτός βέβαια από την επιτάχυνση από στάση. Σε οποιαδήποτε μανούβρα, σου δίνει την αίσθηση ότι είναι τουλάχιστον όσο ισχυρό όσο το προηγούμενο RS.»

[Πηγή: CarExpert]

node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.