node/42930

Ferrari Testarossa: Το απόλυτο «restomod»

Αυτή την Ferrari Testarossa του ελβετικού οίκου Officine Fioravanti βάζουμε στοίχημα ότι κάθε γνήσιος petrolhead θα την ήθελε στο γκαράζ του. Σημειώστε επίσης κάτι πολύ σημαντικό: Δεν μπαίνει στην πρίζα!

Τελευταία έχει γίνει πολύ της μόδας το restomod. Οι κατασκευαστές αλλά και πολλοί ανεξάρτητοι οίκοι, παίρνουν ένα κλασικό όχημα και προσθέτουν σε αυτό σύγχρονες πινελιές. Είθισται, η πλειονότητα αυτών των προτάσεων βέβαια να μπαίνουν στην πρίζα, ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής. Στην περίπτωση όμως του ελβετικού οίκου Officine Fioravanti, τα δεδομένα είναι κομματάκι… διαφορετικά. 

Η Officine Fioravanti πήρε στα χέρια της μια Ferrari Terstarossa και της φέρθηκε με το σεβασμό που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Τι εννοούμε με αυτό; Πως δεν αλλοίωσε το «DNA» της αλλά το εξέλιξε. Ούτε καλώδια, ούτε πρίζες, ούτε μπαταρίες μήτε ηλεκτρομοτέρ δεν υπάρχουν σε αυτήν την «αναθεωρημένη» Ferrari! 

Η restomod Testarossa του οίκου Officine Fioravanti συνεχίζει να κινείται από έναν 12κύλινδρο επίπεδο κινητήρα 4,9 lt, μόνο που πλέον, το εν λόγω μοτέρ, αποδίδει 510 PS και 600 Nm ροπής! Καλείται δε να κινήσει 130 kg μικρότερου βάρους σε σχέση το θρυλικό μοντέλο των 80’s, ενώ χάρη στην βελτιωμένη αεροδυναμική του αμαξώματος, η τελική ταχύτητα αυξήθηκε στα 323 km/h.  

ferrari

Μάλιστα, ο οίκος τονίζει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του ότι: «τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί όπως ορίζουν οι επιταγές ενός σύγχρονου σούπερκαρ».

Οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν επίσης ότι υπάρχουν πολλές ακόμα αλλαγές σε αυτή την Testarossa. Για παράδειγμα, το όχημα πατάει πάνω σε μεγαλύτερες ζάντες -ελαφρού κράματος- 17 ιντσών για τους εμπρός τροχούς και 18 ιντσών για τους πίσω, ενώ εφοδιάζεται με ελαστικά Michelin GT3.

Αυτό ωστόσο που δε φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού είναι οι επεμβάσεις στα ενδότερα του μοντέλου. Εκεί όπου συναντάμε ένα σύγχρονο αγωνιστικό σύστημα πέδησης της Brembo, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins, ρυθμιζόμενες αντιστρεπτικές, ABS, σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και μια ολοκαίνουρια εξάτμιση τιτανίου... 

ferrari

Στην καμπίνα, όλα τα πλαστικά μέρη έχουν αντικατασταθεί από αλουμίνιο, με το infotainment να προσφέρει τη δυνατότητα σύνδεσης με Apple Car Play! Το highlight χαρακτηριστικό βέβαια δεν είναι άλλο από το ρετρό τηλέφωνο. Διατηρεί το στυλ της δεκαετίας του 1980 στη σχεδίαση του αλλά συνδέεται με το αυτοκίνητο μέσω Bluetooth.

Αισθητικά, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά και ο εκπρόσωπος του οίκου Officine Fioravanti «δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να επέμβουμε στο ντιζάιν του οχήματος. Όταν ένας μαέστρος διδάσκει, τότε οι μαθητές οφείλουν να ακούν το μάθημα», σχολιάζοντας προφανώς τη σχεδίαση της Testarossa που φέρει την υπογραφή του Pininfarina. Σε ότι αφορά τώρα την τιμή πώλησης του μοντέλου, ο ελβετικός οίκος δεσμεύτηκε να την ανακοινώσει τις προσεχείς ημέρες.