Ferrari SP3JC: Μια μοναδική, ανοιχτή F12tdf

Το Ferrari Styling Centre σχεδίασε μια ανοιχτή έκδοση της F12tdf, με αναφορές σε παλιά μοντέλα της φίρμας, για έναν καλό πελάτη και συλλέκτη.

Η Ferrari είναι πάντα πρόθυμη να φτιάξει μοναδικές κατασκευές, απόλυτα προσαρμοσμένες στο γούστο του ιδιοκτήτη, για τους καλύτερους πελάτες της.

Έτσι έχουμε δει μια σειρά από μοναδικά αυτοκίνητα, τα οποία συνήθως φέρουν τα γράμματα SP στο όνομά τους, ως Special Projects. Βασίζονται σε υπάρχοντα μοντέλα παραγωγής της Ferrari, έτσι ώστε να μπορούν εύκολα να πάρουν έγκριση τύπου για χρήση στο δρόμο, αλλά διαφοροποιούνται αρκετά στο αισθητικό κομμάτι. Παλιότερα είχαμε συγκεντρώσει 18 από αυτά σε ένα ειδικό αφιέρωμα. Η τελευταία προσθήκη σε αυτή τη λίστα είναι η Ferrari SP3JC.

Πρόκειται επί της ουσίας για μια έκδοση roadster της Ferrai F12tdf. Όμως το μόνο στοιχείο που έχει διατηρηθεί από εκείνη, είναι τα εμπρός φώτα. Κάθε πάνελ του αμαξώματος είναι επανασχεδιασμένο, με το αποτέλεσμα να είναι αρκετά μυώδες, να τονίζει τον κινητήρα που βρίσκεται μπροστά –και φαίνεται μέσα από δύο διάφανα τμήματα του καπό– και να παραπέμπει στις ανοιχτές 12κύλινδρες Ferrari των δεκαετιών ’50 και ’60. Υπάρχουν και κάποια εξαρτήματα που έχουν μεταφερθεί από την 812 Superfast, όπως οι ζάντες και τα διπλά πίσω φώτα.

Ferrari SP3JC

Το βασικό χρώμα που επέλεξε ο τυχερός ιδιοκτήτης της SP3JC είναι το λευκό Bianco Italia, με το εμπρός μέρος να είναι βαμμένο σε γαλάζιο Azzurro Met και κάποιες λεπτομέρειες σε κίτρινο Giallo Modena. Αντίστοιχα χρώματα υπάρχουν και στο εσωτερικό, με μπλε δέρμα να καλύπτει τα καθίσματα και το ταμπλό και λευκές ραφές και ρίγες να κάνουν την απαραίτητη αντίθεση. Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6,3 lt αποδίδει 780 PS και 71,9 kgm, όμως το πόσο έχει επηρεαστεί το αρχικό βάρος της F12tdf (1.415 kg) από τις επεμβάσεις σε πλαίσιο και αμάξωμα, δεν έγινε γνωστό.

Τώρα, η εύλογη απορία είναι, όπως πάντα, ποιος είναι ο άνθρωπος που παράγγειλε και πλήρωσε αυτή τη μοναδική Ferrari. Ποιος είναι ο «JC»; Σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεται να ψάξουμε πολύ για την απάντηση, αφού φανερώθηκε μόνος του, μέσω του λογαριασμού του στο instagram. Πρόκειται για τον John Collins, ιδρυτή της Talacrest, εταιρίας που εμπορεύεται κλασσικές Ferrari –και όχι μόνο– σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως ανέφερε ο ίδιος, η διαδικασία σχεδίασης της SP3JC ξεκίνησε στα τέλη του 2015. Αποκάλυψε επίσης ότι το αυτοκίνητο δεν έχει οροφή, έχει όμως… τεράστιο χώρο αποσκευών.

[Πηγές: Ferrari, Talacrest]

TAGS