node/36632

Έτσι θα είναι το προσεχές Hyundai Tucson;

Η Hyundai ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της τρίτης γενιάς του κόμπακτ SUV της. Ήδη πολλά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Tucson IV δοκιμάζονται στην Ισπανία κι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια γραφιστική εκδοχή του.

Η Hyundai ετοιμάζει τον αντικαταστάτη της τρίτης γενιάς του κόμπακτ SUV της. Ήδη πολλά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του Tucson IV δοκιμάζονται στην Ισπανία κι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια γραφιστική εκδοχή του.

Ο σπεσιαλίστας του είδους Ρώσος γραφίστας Koléca ποστάρισε στο λογαριασμό του στο ίντερνετ το πώς φαντάζεται ότι θα είναι η επόμενη γενιά του Hyundai Tucson. 

H δημιουργία του βασίζεται στα λίγα ορατά και αναγνωρίσιμα στοιχεία του αυτοκινήτου παραγωγής όπως αυτά φαίνονται στα «ισπανικά» πρωτότυπα–ή τέλος πάντων αυτά που θεωρεί ότι είναι τέτοια, για το επερχόμενο κορεατικό κόμπακτ SUV. Αλλά η γραφιστική απεικόνιση κάνει και χρήση των γραμμών του υδρογονο0κίνητου Nexo.

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι αφορά τη μύτη του Hyundai Tucson IV: Μια πολύ μεγάλη μάσκα που συνοδεύεται από δύο μικρά φανάρια LED. Μια προσέγγιση που φέρνει το Tucson πολύ πιο κοντά στην εικόνα του τελευταίου Santa Fe. To πίσω μέρος από την άλλη, προσεγγίζεται ως μια ελαφρά εξέλιξη του υφιστάμενου μοντέλου. Μόνο που για την περίπτωση και εδώ τα φώτα είναι λεπτότερα, αλλά με πιο έντονα γραφικά.

Hyundai Tucson 2021

Από τη μηχανική πλευρά, το νέο Hyundai Tucson θα περιλαμβάνει στην γκάμα του κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, με εύρος ισχύος από τους 130 έως τους 190 PS. Όσον αφορά τη μετάδοση, κατά τα ειωθότα, στάνταρ θα είναι η εμπρός κίνηση με τις δυνατότερες αλλά και τις πιο πλούσιες εκδόσεις να διαθέτουν και τετρακίνηση. Φυσικά, μία ή περισσότερες υβριδικές εκδόσεις θα πρέπει να θεωρούνται βέβαιες. 

Ο Νοτιοκορεάτης κατασκευαστής θα δώσει όλες τις λεπτομέρειες, τεχνικές και άλλες, σχετικά με το μεσαίο SUV του το 2021 κατά τη διάρκεια της εορταστικής παρουσίασής του.

node/40192

Πόσο κοστίζει το νέο Hyundai i10 N Line;

Ολόκληρη η γκάμα του Hyundai i10 είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πόσο κοστίζει το νέο Hyundai i10 N Line;

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Hyundai ανακοίνωσε τις τιμές του i10 N Line το οποίο ξεκινά στη χώρα μας από τα €14.790 με την ισχύουσα έκπτωση των €800.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.2 MPi 

Εξωτερικά, το i10 N Line ξεχωρίζει από τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός που περιλαμβάνει μεγαλύτερη γρίλια, νέα φώτα ημέρας LED, διαφορετικούς αεραγωγούς και κόκκινες πινελιές. Οι ζάντες 16" σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την έκδοση ενώ νέος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας με διαχύτη και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Έχουμε επίσης κόκκινες πινελιές σε γρίλια, σπλίτερ, διαχύτη και έμβλημα i10 στα πλευρικά παράθυρα.

Hyundai i10 N Line

Στο εσωτερικό οι επεμβάσεις σε σύκριση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του i10 αφορούν δερμάτινο τιμόνι με κόκκινες ραφές, έμβλημα N στη βάση, σπορ επιλογέα ταχυτήτων που θυμίζει αυτόν του i30 N, μεταλλικά πεντάλ και κόκκινα δαχτυλίδια στους αεραγωγούς του κλιματισμού.

Το παρόν δηλώνει και η οθόνη αφής 8" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας που φιλοξενεί το infotainment, με navigation, κάμερα οπισθοπορείας και υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης το πλούσιο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Hyundai SmartSense.

Hyundai

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Hyundai i10 1.0 MPi

Από πλευράς κινητήρων, η έκδοση N Line διατίθεται είτε με τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο 1.2 MPi (84 PS και 118 Nm), είτε με τον ισχυρότερο υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο 1.0 T-GDi (100 PS και 172 Nm) που ταιριάζει περισσότερο και με την επιθετική εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου.

Αναλυτικά, οι τιμές ολόκληρης της γκάμας Hyundai i10 που περιλαμβάνει τρεις κινητήρες και πέντε εκδόσεις εξοπλισμού αναγράφονται στον παρακάτω πίνακα:

Έκδοση Τιμή Τιμή με έκπτωση
i10 1.0B 67hp FRESH €12.140 €11.340
i10 1.0B 67hp STYLE €12.940 €12.140
i10 1.0B 67hp PREMIUM €13.740 €12.940
i10 1.0B 67hp DISTINCTIVE €14.740 €13.940
i10 1.0B 67hp FRESH AMT €12.840 €12.040
i10 1.0B 67hp STYLE AMT €13.640 €12.840
i10 1.0B 67hp PREMIUM AMT €14.440 €13.640
i10 1.0B 67hp DISTINCTIVE €15.440 €14.640
i10 1.2B 84hp FRESH €12.690 €11.890
i10 1.2B 84hp STYLE €13.490 €12.690
i10 1.2B 84hp PREMIUM €14.290 €13.490
i10 1.2B 84hp DISTINCTIVE €15.290 €14.490
i10 1.2B 84hp FRESH AMT €13.390 €12.590
i10 1.2B 84hp STYLE AMT €14.190 €13.390
i10 1.2B 84hp PREMIUM AMT €14.990 €14.190
i10 1.2B 84hp DISTINCTIVE AMT €15.990 €15.190
i10 1.2 84 hp N Line €15.590  €14.790
i10 1.0T 100 hp N Line €16.290 €15.490

 

Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων, δωρεάν οδική βοήθεια και δωρεάν ετήσιο τεχνικό έλεγχο. Το μεταλλικό χρώμα κοστίζει επιπλέον €400.

Διαμορφώστε εδώ το δικό σας i10 στον configurator της ελληνικής αντιπροσωπείας

[Πηγή: Hyundai]

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]