node/9953

Επίσημο: Νέο Mercedes-Benz Vito [video]

Το νέο επαγγελματικό της Mercedes-Benz θέλει να μοιάσει στη νέα V-Class.

Όπως ήταν λογικό, το νέο Mercedes-Benz Vito έχει επηρεαστεί στον τομέα της εμφάνισης και στα συστήματα ασφαλείας από το νέο μεγάλο πολυμορφικό επιβατικό της γερμανικής εταιρείας, την V-Class.

Το νέο Mercedes-Benz Vito προσφέρεται με τρία διαφορετικά μήκη (4.895 mm, 5.140 mm και 5.730 mm), δύο μεταξόνια και τέσσερις εκδόσεις (Panel Van, Mixto, Crew και Tourer). Ακόμα, είναι το πρώτο επαγγελματικό Van που προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός ή στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.

Οι προσθιοκίνητες εκδόσεις που προορίζονται για μικρό φορτίο, εφοδιάζονται με 1.600άρη τουρμποντίζελ 88 ή 114 ίππων, ενώ οι υπόλοιπες εκδόσεις εφοδιάζονται με τον 2.1 τουρμποντίζελ που αποδίδει 136, 163 ή 190 ίππους. Ο 2.1 μπορεί να συνεργαστεί με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή με αυτόματο κιβώτιο εφτά σχέσεων.

Ο εξοπλισμός του νέου Vito είναι ακόμα πλουσιότερος και προσφέρει από την βασική κιόλας έκδοση ESP, έως 8 αερόσακους, Attention Assist, Crosswind Assist και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.

TAGS
node/39418

Mercedes-Benz: Αυτή είναι η οθόνη αφής της νέας S-Class

Η νέα γενιά Mercedes-Benz S-Class θα εισάγει τη νέα γενιά του συστήματος MBUX.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Αυτή είναι η οθόνη αφής της νέας S-Class

Εικόνες από το εξωτερικό αλλά και από την καμπίνα της πολυαναμενόμενης νέας γενιάς S-Class (W223) έχουν διαρρεύσει αποκαλύπτοντας το μεγαλύτερο μέρος του σχεδιασμού της, όμως η Mercedes-Benz συνεχίζει την εκστρατεία teaser για τη ναυαρχίδα της με μια νέα εικόνα που αποκαλύπτει τη νέα οθόνη του συστήματος MBUX μαζί με τη μάσκα που είχαμε δει σε παλαιότερο teaser.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Διαρροή: Νέα Mercedes-Benz S-Class

H πλήρης παρουσίαση της νέας γενιάς του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX είναι προγραμματισμένη για μεθαύριο, 8 Ιουλίου,  στις 12.30 το μεσημέρι. Όπως ήταν αναμενόμενο, το αναβαθμισμένο MBUX θα κάνει πρεμιέρα στη νέα S-Class (W223), η οποία όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, θα είναι μια "βιτρίνα τεχνολογίας".

Όπως έχουμε δει από φωτογραφίες, το εσωτερικό της λιμουζίνας θα έχει εντελώς διαφορετική διάταξη, εγκαταλείποντας το ενιαίο πάνελ με τις δύο οθόνες που εισήγαγε η προηγούμενη S-Class και έκτοτε έχει υιοθετηθεί από όλα τα μοντέλα της γκάμας της Mercedes-Benz. Αντίθετα, η νέα S-Class θα έχει ένα μεγάλης διαμέτρου ψηφιακό πίνακα οργάνων με εξελιγμένο heads-up display επαυξημένης πραγματικότητας, και μια έντονα κεκλιμένη κονσόλα με οθόνη αφής σε οριζόντια διάταξη. Από το teaser μπορούμε να διακρίνουμε τα ανασχεδιασμένα γραφικά που διατηρούν το χαρακτηριστικό μπλε φόντο, navigation, χειριστήρια αφής για τον κλιματισμό, καθώς και εικονίδια μενού για το τηλέφωνο και το ραδιόφωνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mercedes-Benz: Προσβλέπει σε μεγάλα κέρδη από το MBUX

Περισσότερα για την S-Class και τις τεχνολογίες της θα γνωρίζουμε μέσα στο επόμενο διάστημα καθώς αναμένεται να παρουσιαστεί πλήρως μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020.

node/39414

Έρχεται το ηλεκτρικό Audi A9 e-tron

Η νέα ναυαρχίδα της Audi με το όνομα A9 θα ανταγωνιστεί τις ηλεκτρικές Mercedes-Benz EQS και Jaguar XJ.

Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ηλεκτρικό Audi A9 e-tron

Σύμφωνα με το Autocar, η Audi ετοιμάζει μια ηλεκτρική ναυαρχίδα με το όνομα A9 e-tron, η οποία εξελίσσεται ως μέρος του project Artemis με στόχο να βγει στην παραγωγή το 2024.

Το πολυτελές μοντέλο που θα έχει παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις με το σημερινό A7 αλλά χώρους μεγαλύτερους από το A8, αναμένεται να αποτελεί εξέλιξη του Audi Aicon Concept (2017). Το project έχει την κωδική ονομασία E6 και θα εξοπλίζεται με προηγμένα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και συνδεσιμότητα 5G συμπεριλαμβανομένων των τεχνολογιών Car-to-X και εικονικής πραγματικότητας.

Όταν βγει στην αγορά, το Audi A9 e-tron θα κληθεί να αντιμετωπίσει τις επίσης ηλεκτρικές λιμουζίνες Mercedes-Benz EQS και Jaguar XJ που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα.

Η νέα ναυαρχίδα της Audi θα είναι ένα από τα 75 ηλεκτρικά και 60 plug-in hybrid μοντέλα που θα παρουσιαστούν από τις μάρκες του VW Group (Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda και Volkswagen) μέχρι το 2029, ως μέρος επένδυσης €60 δισεκατομμυρίων. Μόνο η Audi αναμένεται να παρουσιάσει 20 αμιγώς ηλεκτρικά και 10 plug-in hybrid μοντέλα μέχρι το 2024.

Το project Artemis με υπεύθυνο τον μηχανικό Alex Hitzinger, έχει επωμιστεί το βάρος της εξέλιξης νέων τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και αυτόνομης οδήγησης, και των εκδόσεων παραγωγής των πρωτοτύπων Al:ME (πιθανότατα αναβιώνοντας το όνομα A2), Al:Race και Al:Trail quattro.

*Η ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα είναι μια προσέγγιση του Autocar για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει το επερχόμενο A9 e-tron.

[Πηγή: Autocar]