Έρχονται υβριδικές Alfa Romeo Giulia και Stelvio

Η ηλεκτρική επίθεση της Alfa Romeo δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Η μιλανέζικη φίρμα ετοιμάζει δύο επαναφορτιζόμενες εκδόσεις με 240 και 340 άλογα για τις Giulia και Stelvio.

Τον περασμένο Μάρτιο, εκμεταλλευόμενη την παγκόσμια παρουσίαση του πρωτοτύπου Tonale, η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε τις αποδοτικές προθέσεις της στην (πενιχρή) γκάμα της εταιρείας, με την υιοθέτηση επαναφορτιζόμενης υβριδικής τεχνολογίας στα δύο πιο μοντέρνα μοντέλα, τη Stelvio και την Giulia.

Η μπερλίνα και το μεγαλύτερο SUV της Alfa Romeo χρειάζονται δύο εκδόσεις με αυτά τα χαρακτηριστικά όπως το ψάρι το νερό. Ειδικά όταν οι επικεφαλής της φίρμας εξακολουθούν να θεωρούν την BMW ως τον κύριο ανταγωνιστή τους και τον αντίπαλο που πρέπει να κατατροπώσουν. Ως εκ τούτου, η χρήση μόνο θερμικών μοτέρ δεν αποτελεί πειστικό επιχείρημα για τις επιδιώξεις τους στο εγγύς μέλλον. 

Καλά πληροφορημένες πηγές λένε ότι η σπορ ιταλική φίρμα έχει έτοιμες τις παραπάνω διαμορφώσεις για τα δύο μοντέλα -στην Giulietta δεν θα γίνει τέτοια επέμβαση- βασιζόμενη στον αμερικανικό βραχίονα της FCA και δη στη σπεσιαλίστρια παντός εδάφους Jeep, με το Compass Hybrid και το Renegade Hybrid.

Οι Ιταλοί θα χρησιμοποιήσουν τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα T4 των 1,3 λίτρων με ένα ηλεκτρομοτέρ για να προσφέρουν μια ενδιάμεση υβριδική έκδοση μεταξύ των δύο εκδόσεων βενζίνης. Η μέγιστη ισχύ της υβριδικής αυτής έκδοσης θα είναι τα 240 άλογα, ενώ θα υπάρχει και μια πιο ισχυρή επιλογή που θα χρησιμοποιεί δίλιτρο μπλοκ. Αυτή η τελευταία θα ανεβαίνει σε απόδοση στα 340 άλογα, καλύπτοντας το κενό μέχρι την απόδοση των Stelvio Quadrifoglio και Giulia Quadrifoglio.

Τα δύο μοντέλα δοκιμάζονται ήδη με τις νέες plug-in hybrid διαμορφώσεις (PHEV), με σκοπό το λανσάρισμά τους όσο το δυνατόν συντομότερα στην αγορά. Το πρόγραμμα που έχουν εκπονήσει οι Ιταλοί είναι και τα δύο μοντέλα να φτάσουν στην αγορά το πρώτο 3μηνο του 2021, λίγο αργότερα από το νέο κόμπακτ SUV που θα έχει το ίδιο όνομα με το πρωτότυπο Tonale.

Προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστά περισσότερα τεχνικά δεδομένα, αλλά οι πηγές από τον κατασκευαστή αναφέρουν ότι η διαμόρφωση των μοντέλων της Jeep θα μεταφερθεί σχεδόν αυτούσια στους Biscione: Τετρακίνηση -το ηλεκτρομοτέρ βρίσκεται στον πίσω άξονα, ύψος για τις εκπομπές CO2 μικρότερο από τα 50 g/km και εκ νέου set-up στην ανάρτηση για να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις βάρους.