Έρχεται νέο μοντέλο της Lotus το 2020

Στα μεγαλεπίβολα σχέδια της εταιρείας η αντικατάσταση όλης της γκάμας της μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια.

Η Lotus θα παρουσιάσει ένα νέο σπορ μοντέλο μέσα στο 2020 με βελτιωμένη πρακτικότητα, το οποίο θα προηγηθεί των μοντέλων που θα αντικαταστήσουν τις Elise, Exige και Evora όπως επιβεβαίωσε στο Autocar ο Phil Popham, CEO της βρετανικής εταιρείας.

Η νέα Lotus που θα παρουσιαστεί του χρόνου, θα διατηρήσει την οδηγική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα είναι όμως πιο πρακτική και φιλική στην καθημερινή χρήση με ευκολότερη πρόσβαση στο εσωτερικό, βελτιωμένη αεροδυναμική και πιο σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Με αυτό τον τρόπο, το νέο μοντέλο θα λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ του παλιού και του νέου.

Lotus Evora GT430

Το νέο sportscar είναι μέρος ενός πενταετούς πλάνου ανάπτυξης που εγκρίθηκε από την κινεζική Geely στην οποία ανήκει η Lotus Cars. Σύμφωνα με τις επίσημες πληροφορίες, θα βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα της Lotus καθώς η νέα αρχιτεκτονική που θα φιλοξενήσει τις Elise, Exige και Evora νέας γενιάς χρειάζεται ακόμη τρία με τέσσερα χρόνια εξέλιξης πριν βγει στην αγορά. Το νέο σασί το οποίο μπορεί και να μην έχει ως βάση το αλουμίνιο, θα συμβάλλει σε ταχύτερους χρόνους παραγωγής και χαμηλότερο κόστος καθώς εκεί είναι που πάσχει και η σημερινή πλατφόρμα.

Ο Phil Popham δήλωσε πως στα σχέδια της Lotus είναι και η επέκταση της γκάμας της σε άλλες κατηγορίες ενώ παραδέχθηκε πως όλες οι μελλοντικές Lotus θα είναι ηλεκτροκίνητες, δίνοντας τροφή στις φήμες για ένα SUV αλλά και για το ηλεκτροκίνητο υπεραυτοκίνητο με κωδική ονομασία Omega που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη από επίσημα χείλη. Παρόλα αυτά, ο CEO τόνισε πως προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι να αντικατασταθούν τα σημερινά sportscar της φίρμας και πρόσθεσε: "Για πολύ καιρό, η Lotus δεν είχε αυτό που χρειαζόταν. Ένα μακροπρόθεσμο πλάνο είναι απαραίτητο, για τα προιόντα αλλά και για την επιχείρηση, το οποίο θα έχει και τις απαραίτητες επενδύσεις. Έχουμε εξασφαλίσει αυτό το πλάνο."

Lotus Evora

Όσο για τα οικονομικά της Lotus, ο διευθύνων σύμβουλος αναφέρθηκε στο πλεονέκτημα του να ανήκει σε έναν όμιλο όπως η Geely και να έχει πρόσβαση σε αντίστοιχου μεγέθους κεφάλαια. Αυτό περιλαμβάνει ευκαιρίες για σχεδιασμό, εξέλιξη και παραγωγή αλλά και την πιθανότητα χρήσης κοινής πλατφόρμας για τα μελλοντικά μοντέλα της Lotus εκτός των sportscars. Όπως δήλωσε ο Phil Popham: "Δεν μιλάμε για δεκάδες ή εκατοντάδες εκατομμύρια, αλλά για δισεκατομύρια...Έχουν πολλές τεχνολογικές δυνατόττες, ένα σχεδιαστικό κέντρο στο Coventry, μηχανικούς σε Σουηδία, Γερμανία και Κίνα. Πέρυσι προσλάβαμε 150 μηχανικούς και θα προσλάβουμε και άλλους φέτος χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια της Geely."

Η Lotus επεκτείνει τα κεντρικά της στο Hethel όπου θα κατασκευαστεί ένα κέντρο εμπειρίας για τους πελάτες της και ένα μουσείο. Το 2018, η εταιρεία πούλησε 1.630 αυτοκίνητα, όμως σύμφωνα με τον CEO η δυνατότητα παραγωγής της φτάνει τις 5.000 μονάδες.

TAGS