node/34586

Έρχεται νέο μοντέλο της Lotus το 2020

Στα μεγαλεπίβολα σχέδια της εταιρείας η αντικατάσταση όλης της γκάμας της μέσα στα επόμενα 3-4 χρόνια.

Η Lotus θα παρουσιάσει ένα νέο σπορ μοντέλο μέσα στο 2020 με βελτιωμένη πρακτικότητα, το οποίο θα προηγηθεί των μοντέλων που θα αντικαταστήσουν τις Elise, Exige και Evora όπως επιβεβαίωσε στο Autocar ο Phil Popham, CEO της βρετανικής εταιρείας.

Η νέα Lotus που θα παρουσιαστεί του χρόνου, θα διατηρήσει την οδηγική συμπεριφορά που χαρακτηρίζει όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα είναι όμως πιο πρακτική και φιλική στην καθημερινή χρήση με ευκολότερη πρόσβαση στο εσωτερικό, βελτιωμένη αεροδυναμική και πιο σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Με αυτό τον τρόπο, το νέο μοντέλο θα λειτουργήσει ως γέφυρα μεταξύ του παλιού και του νέου.

Lotus Evora GT430

Το νέο sportscar είναι μέρος ενός πενταετούς πλάνου ανάπτυξης που εγκρίθηκε από την κινεζική Geely στην οποία ανήκει η Lotus Cars. Σύμφωνα με τις επίσημες πληροφορίες, θα βασίζεται στην υπάρχουσα πλατφόρμα της Lotus καθώς η νέα αρχιτεκτονική που θα φιλοξενήσει τις Elise, Exige και Evora νέας γενιάς χρειάζεται ακόμη τρία με τέσσερα χρόνια εξέλιξης πριν βγει στην αγορά. Το νέο σασί το οποίο μπορεί και να μην έχει ως βάση το αλουμίνιο, θα συμβάλλει σε ταχύτερους χρόνους παραγωγής και χαμηλότερο κόστος καθώς εκεί είναι που πάσχει και η σημερινή πλατφόρμα.

Ο Phil Popham δήλωσε πως στα σχέδια της Lotus είναι και η επέκταση της γκάμας της σε άλλες κατηγορίες ενώ παραδέχθηκε πως όλες οι μελλοντικές Lotus θα είναι ηλεκτροκίνητες, δίνοντας τροφή στις φήμες για ένα SUV αλλά και για το ηλεκτροκίνητο υπεραυτοκίνητο με κωδική ονομασία Omega που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη από επίσημα χείλη. Παρόλα αυτά, ο CEO τόνισε πως προτεραιότητα αυτή τη στιγμή είναι να αντικατασταθούν τα σημερινά sportscar της φίρμας και πρόσθεσε: "Για πολύ καιρό, η Lotus δεν είχε αυτό που χρειαζόταν. Ένα μακροπρόθεσμο πλάνο είναι απαραίτητο, για τα προιόντα αλλά και για την επιχείρηση, το οποίο θα έχει και τις απαραίτητες επενδύσεις. Έχουμε εξασφαλίσει αυτό το πλάνο."

Lotus Evora

Όσο για τα οικονομικά της Lotus, ο διευθύνων σύμβουλος αναφέρθηκε στο πλεονέκτημα του να ανήκει σε έναν όμιλο όπως η Geely και να έχει πρόσβαση σε αντίστοιχου μεγέθους κεφάλαια. Αυτό περιλαμβάνει ευκαιρίες για σχεδιασμό, εξέλιξη και παραγωγή αλλά και την πιθανότητα χρήσης κοινής πλατφόρμας για τα μελλοντικά μοντέλα της Lotus εκτός των sportscars. Όπως δήλωσε ο Phil Popham: "Δεν μιλάμε για δεκάδες ή εκατοντάδες εκατομμύρια, αλλά για δισεκατομύρια...Έχουν πολλές τεχνολογικές δυνατόττες, ένα σχεδιαστικό κέντρο στο Coventry, μηχανικούς σε Σουηδία, Γερμανία και Κίνα. Πέρυσι προσλάβαμε 150 μηχανικούς και θα προσλάβουμε και άλλους φέτος χρησιμοποιώντας τα κεφάλαια της Geely."

Η Lotus επεκτείνει τα κεντρικά της στο Hethel όπου θα κατασκευαστεί ένα κέντρο εμπειρίας για τους πελάτες της και ένα μουσείο. Το 2018, η εταιρεία πούλησε 1.630 αυτοκίνητα, όμως σύμφωνα με τον CEO η δυνατότητα παραγωγής της φτάνει τις 5.000 μονάδες.

TAGS
node/39423

Jaguar EV-Type: Ηλεκτρικό σπορτσκαρ με έμβλημα την αγριόγατα;

Το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Jaguar F-Type είναι πολύ πιθανό να βασίζεται σε ηλεκτρική πλατφόρμα.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Jaguar EV-Type: Ηλεκτρικό σπορτσκαρ με έμβλημα την αγριόγατα;

Η Jaguar έχει κάνει αίτηση για να κατοχυρώσει το όνομα EV-Type, αναζοπυρώνοντας τις φήμες για ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορτσκαρ, διάδοχο της υφιστάμενης F-Type.

Όπως είχαμε γράψει παλαιότερα, η επόμενη γενιά της F-Type είτε θα διατηρήσει την παραδοσιακή εμπροσθιομήχανη διάταξη, είτε θα υιοθετήσει ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με νέα πλατφόρμα που πιθανότατα θα εξελίχθεί σε συνεργασία με την BMW. Στην δεύτερη περίπτωση, όπως αποκάλυψε ο πρώην αρχισχεδιαστής της βρετανικής φίρμας, Ian Callum, το μοντέλο θα έχει έντονες σχεδιαστικές επιρροές από το κεντρομήχανο πρωτότυπο C-X75 (2010).

Η αίτηση της Jaguar έγινε στα μέσα Φεβρουαρίου. Η κατοχύρωση ενός ονόματος δεν σημαίνει απαραίτητα πως μια εταιρεία σκέφτεται να το χρησιμοποιήσει σε κάποιο μοντέλο παραγωγής, όμως στην περίπτωση της Jaguar κάτι τέτοιο είναι αρκετά πιθανό - εφόσον κλειδώσει η απόφαση για ηλεκτρικό σπορτσκαρ που ταιριάζει και με την υπάρχουσα στρατηγική της βρετανικής φίρμας. Το όνομα EV-Type έχει αναφορές στην κλασική E-Type από τη δεκαετία του '60, ενσωματώνοντας παράλληλα τον όρο EV (Electric Vehicle).

Το μοναδικό ηλεκτρικό σπορ μοντέλο που έχουμε δει μέχρι στιγμής με σήμα την αγριόγατα, είναι το εικονιζόμενο ψηφιακό πρωτότυπο Jaguar Vision GT Coupé που δημιουργήθηκε για το βιντεοπαιχνίδι Gran Turismo. Τα μηχανικά μέρη προέρχονταν από τα μονοθέσια της Jaguar στη Formula E και την αγωνιστική I-Pace eTROPHY, με τρεις ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 1.020 PS (750 kW) και 1.200 Nm.

Η σημερινή γενιά της Jaguar F-Type παρουσιάστηκε το 2011 σε μορφή πρωτοτύπου με την έκδοση παραγωγής να ακολουθεί το 2012, ένα διακριτικό facelift το 2017 και ένα δεύτερο facelift το 2020. Δεδομένου ότι η πιο πρόσφατη εκδοχή της μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία, το πιθανότερο είναι η F-Type να παραμείνει στην αγορά για 2-3 χρόνια ακόμη, προτού δούμε τον ολοκαίνουριο διάδοχό της.

[Πηγή: Autocar]

node/39420

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η ναυαρχίδα LS της Lexus δέχεται ένα διακριτικό αισθητικό φρεσκάρισμα και ενισχύει τους τομείς που την έκαναν να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.

Τρίτη, 07 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus LS

Η Lexus παρουσίασε την ανανεωμένη έκδοση της ναυαρχίδας της - LS - τρία χρόνια μετά από το ντεμπούτο της στην αγορά. Να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά του Lexus LS παρουσιάστηκε το 1989 ενώ η σημερινή πέμπτη γενιά έκανε πρεμιέρα το 2017. Ενδεικτικό είναι πως μέσα στα τελευταία 30 χρόνια οι συνολικές πωλήσεις της σειράς LS ξεπερνούν τις 870.000 μονάδες.

Όσον αφορά την εξωτερική σχεδίαση οι αλλαγές είναι διακριτικές, με τη λιμουζίνα να διατηρεί την σιλουέτα της που παραπέμπει σε κουπέ. Στην ανασχεδιασμένη μάσα, τα νέα φώτα LED έχουν απλούστερο σχήμα και ενσωματώνουν την τεχνολογία BladeScan AHS για καλύτερο φωτισμό, η γρίλια έχει απόχρωση dark metallic και ενσωματωμένους αισθητήρες με το δικό τους πλυστικό, ενώ οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα έχουν περισσότερες ακμές.

Lexus LS

Στο προφίλ η εικόνα είναι γνώριμη, με την υβριδική έκδοση LS 500h να ξεχωρίζει από την εσοχή στα εμπρός φτερά, και την σπορ έκδοση F Sport να έχει διαφορετικές ζάντες 20". Πίσω, τα φώτα με γραφικά LED σχήματος L έχουν λεπτομέρειες σε piano black (αντί για χρώμιο) ενώ μικρές επεμβάσεις έγιναν και στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα που διαφέρει ανάλογα με την έκδοση. Νέα είναι και η τεχνολογία Gin-ei Luster για την βαφή του αμαξώματος που προσφέρει βαθύτερες σκιές και πιο έντονες αντανακλάσεις.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μαύρα χειριστήρια στο τιμόνι και στην κεντρική κονσόλα, ενώ η κεντρική οθόνη 12,3" είναι πλέον ευαίσθητη στην αφή. Επιπλέον, ένας νέος διακόπτης λειτουργεί ως συντόμευση για τα χειριστήρια αφής των θερμαινόμενων καθισμάτων και του θερμαινόμενου τιμονιού. Επιπλέον, με τις παραδοσιακές ιαπωνικές τεχνικές Nishijin brocade και την διακόσμηση με φύλλα μετάλλου, ενισχύεται η πολυτελής αίσθηση της καμπίνας που πάντα ήταν σημείο αναφοράς για την κατηγορία όσον αφορά την ποιότητα των υλικών και τη συναρμογή τους.

Lexus LS

Σε τεχνικό επίπεδο, οι μηχανικοί της Lexus επικεντρώθηκαν στο να αυξήσουν ακόμα περισσότερο την άνεση, την ποιότητα κύλισης και την ηχομόνωση. Αυτό επετεύχθει με νέα ρύθμιση για την ενεργή ανάρτηση, επεμβάσεις στα run-flat ελαστικά, παχύτερες επενδύσεις για τα καθίσματα και νέες βάσεις κινητήρα. Όσον αφορά τα μοτέρ, έχουμε μικρές βελτιώσεις στον twin-turbo V6 3,5 λίτρων με 420 PS του βενζινοκίνητου LS 500 για περισσότερη ροπή χαμηλά και ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, αλλά και νέες ρυθμίσεις στο υβριδικό σύστημα του LS 500h για καλύτερη επιτάχυνση.

Τέλος, το νέο πακέτο Lexus Teammate περιλαμβάνει προηγμένα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να μαθαίνουν τη συμπεριφορά του οδηγού.

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου Lexus LS θα ξεκινήσουν στην Ιαπωνία από τα τέλη του 2020, με τις υπόλοιπες αγορές να ακολουθούν στις αρχές του 2021.

[Πηγή: Lexus]