node/39216

Επίσημο: Peugeot 308, μικρή ανανέωση και ψηφιακό καντράν

Το Peugeot 308 (ξανά)φρεσκαρίστηκε, φόρεσε ψηφιακά όργανα (που του έλειπαν) και εγκαινίασε τη νέα δομή της γκάμας του.

Το 2017, η προκαθορισμένη ανανέωση του Peugeot 308 στο μέσο της εμπορικής καριέρας του ήταν ελαφριά. Καμία αλλαγή δεν προκάλεσε αίσθηση, καθώς το κόμπακτ χάτσμπακ του Sochaux δεν απαιτούσε σημαντικές αλλαγές. 

Πριν από τρία χρόνια, μόλις και μετά βίας μπορούσαμε να παρατηρήσουμε μια απουσία που σήμερα όμως αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ για να δείχνει ένα αυτοκίνητο σύγχρονο: Ένα 100% ψηφιακό πίνακα οργάνων που ωστόσο υπήρχε στα «ράφια», μιας και είχε κάνει ντεμπούτο ένα χρόνο νωρίτερα στο 3008. 

Έτσι, ενώ το 308 είχε την ψηλωμένη διάταξη του πίνακα, απαραίτητο στοιχείο του i-Cockpit, αρκείτο για τα όργανα στις κλασικές βελόνες. Φαίνεται όμως ότι αυτή η επιλογή είχε αρχίσει να εξελίσσεται σε ορατό μειονέκτημα για το αυτοκίνητο.

Peugeot 308 MY2020

Η Peugeot λοιπόν το προσθέτει σήμερα στο 308, παρόλο που το αυτοκίνητο θα αντικατασταθεί την επόμενη χρονιά. Το Sochaux μάλιστα δικαιολογεί τρόπον τινά αυτή την επιλογή του, δηλώνοντας ότι, «ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των κόμπακτ χάτσμπακ εξελίσσεται διαρκώς» και ότι «ένα σημείο αναφοράς παραμένει σημείο αναφοράς».

Παρά την προχωρημένη ηλικία του, το 308 είχε ακόμη μπόλικο ανταγωνιστικό ψωμί πάνω του. Έτσι λοιπόν, η ψηφιακή απεικόνιση του ταμπλό παρέμενε η πιο ορατή έλλειψη έναντι μιας χιονοστιβάδας νέων ανταγωνιστών που είχαν κάτι ανάλογο. Μέχρι ακόμη κι αυτός ο εθνικός ανταγωνιστής του, το ανανεωμένο Renault Mégane. 

Peugeot 308 MY2020

Επομένως, το αυτοκίνητο ενημερώθηκε με ένα ψηφιακό i-Cockpit που υποστηρίζεται από οθόνη υψηλής ευκρίνειας με διαγώνιο 10”, ενώ γύρω της υπάρχει ένα νέο πλαίσιο στο χρώμα του αλουμινίου. Ωστόσο, αυτή η οθόνη δεν κάνει το 3D εφέ του νέου 208. Η κεντρική οθόνη αφής από την άλλη υιοθετεί ένα νέο, γυαλιστερό φινίρισμα. Κατά τα λοιπά, στην καμπίνα δεν υπάρχει κάτι νέο άξιο αναφοράς.

Στο εξωτερικό, η παλέτα χρωμάτων ενσωματώνει μια νέα απόχρωση, το μπλε Vertigo τριπλής επίστρωσης που βλέπετε στις φωτογραφίες. Δύο νέα μοντέλα σε αλουμινένιες ζάντες συμπληρώνουν το μενού της ανανέωσης, 16άρες Zircon με διαμαντέ φινίρισμα και 17ιντσες, ονόματι Boca. Προαιρετικά, ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει το Black Pack, το οποίο αντικαθιστά τις νικελένιες διακοσμήσεις με γυαλιστερό μαύρο -ζάντες, γρίλια, εμπρός «λιοντάρι», τελάρο παραθύρων…

Peugeot 308 MY2020

Κάτω από το καπό, προφανώς ήταν πολύ αργά για οποιαδήποτε επιλογή εξυβριδισμού. Το 308 διατηρεί συνεπώς τον βενζινοκινητήρα 1.2 PureTech σε 110 και 130 ίππους και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi σε 100 και 130 ίππους. Αυτά το τελευταίο με τα 130 άλογα συνδυάζεται μάλιστα προαιρετικά με αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων. Από την άλλη, το BlueHDi των 180 ίππων εξαφανίζεται από τον κατάλογο, ωστόσο, το GTi παραμένει με 1.600άρι μοτέρ και 263 άλογα.

Το Peugeot 308 MY2020 εγκαινιάζει μια νέα δομή εκδόσεων στην γκάμα του γαλλικού κόμπακτ χάτσμπακ. Ως εκ τούτου, υπάρχουν πλέον τρία κύρια επίπεδα εξοπλισμού και καθένα από αυτά μπορεί να συμπληρωθεί από ένα ενδιάμεσο Pack. Δεν ξέρουμε γιατί το έκαναν αυτό στην Peugeot, αλλά δεν μας φαίνεται ότι η νέα δομή είναι απλούστερη και πιο κατανοητή από την προηγούμενη. 

Peugeot 308 MY2020

Αλλά και ο εξοπλισμός κάθε κύριας έκδοσης αναθεωρήθηκε. Έτσι, το νέο βασικό Active διαθέτει πλέον διζωνικό κλιματισμό, pack ορατότητας και ραντάρ παρκαρίσματος. Στο Active Pack, παίρνεις επιπλέον λειτουργία mirror screen, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες και φώτα ομίχλης. Το τωρινό Allure ενσωμάτωσε το Pack Safety Plus, με το οποίο έχεις πρόσβαση και άναμμα κινητήρα χωρίς κλειδί και προσαρμοζόμενο cruise control. Το GT τέλος ενσωματώνει στάνταρ το Driver Sport Pack, ενώ με το GT Pack αποκτά και ζάντες 18 ιντσών.

node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.

node/39944
Volkswagen ID.4 concept

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Επικεφαλής της παγκόσμιας ηλεκτρικής επίθεσης του γερμανικού ομίλου, το VW ID.4, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του όγκου παραγωγής του κατασκευαστή.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Το ID.3 μόλις ντεμπουτάρισε στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών, αλλά η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο επόμενο βήμα. Σχεδιασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το κόμπακτ EV της φίρμας, το Volkswagen ID.4 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια πολύ πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των κόμπακτ SUV. Ένα μοντέλο που το Wolfsburg τοποθετεί ως την ναυαρχίδα της παγκόσμιας επίθεσης όλου του ομίλου.

Πρέπει να ειπωθεί ότι το ID.4 θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε πολλές ηπείρους. Ενώ λοιπόν το Volkswagen ID.3 περιορίζεται μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, το ID.4 θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας -αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Και ως ένα κόμπακτ SUV, το ID.4 έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις για μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σημαντικές αγορές», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της φίρμας.

Volkswagen ID.4

Μέχρι το 2025, η Volkswagen έχει θέσει στόχο την παραγωγή 1,5 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, το ID.4 θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του παραπάνω όγκου παραγωγής ή 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.

Με λανσάρισμα το 2021, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία άλλων EV που έχουν σχεδιαστεί με βάση την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, προσφέροντας διαφορετικά ηλεκτρομοτέρ και διαμορφώσεις μπαταρίας. Η επίσημη παρουσίαση του ID.4 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου.