node/35249

Επίσημο: Opel Grandland X Hybrid4 με 300 PS και τετρακίνηση!

Το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό Opel έχει μέση κατανάλωση 2,2 l/100 km.

Η Opel παρουσίασε σήμερα το πρώτο επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο της, το Grandladn X Hybrid4, με το οποίο ξεκινά τη διαδικασία εξηλεκτρισμού ολόκληρης της γκάμα της μέχρι το 2024.

Το Opel Grandland X Hybrid4 κινείται με τη βοήθεια ενός υβριδικού συστήματος συνδυαστικής απόδοσης 300 PS που συνδυάζει τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων (200 PS) με δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης (80 kW/109 PS). Ο ένας από αυτούς βρίσκεται ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και ο δεύτερος στον πίσω άξονα προσθέτοντας στο μοντέλο τη  δυνατότητα τετρακίνησης.

Opel Grandland X Hybrid4

Η μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 13,2 kWh βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα και μπορεί να φορτίσει σε 1 ώρα και 50 λεπτά μέσω φορτιστή 7,4 kW, προσφέροντας αυτονομία 50 km (WLTP). Σύμφωνα με την Opel, η μέση κατανάλωση του υβριδικού SUV είναι μόλις 2,2 l/100km ενώ οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 49 g/km CO2

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερις λειτουργίες οδήγησης - Electric, Hybrid , AWD και Sport - προσαρμόζοντας τον χαρακτήρα του μοντέλου ανάλογα με τις συνθήκες. Χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, με την επιλογή “Regeneration on Demand” το όχημα μπορεί να οδηγηθεί με το πεντάλ του γκαζιού δίνοντας ένα 10% στην ηλεκτρική αυτονομία.

Opel Grandland X Hybrid4

Μαζί με το μοντέλο διατίθεται φορητός φορτιστής 3,3 kW (προαιρετικά 6,6 kW) με την υποδοχή να βρίσκεται απέναντι από το ντεπόζιτο βενζίνης. Επιπλέον, μέσω της υπηρεσίας Free2Move του ομίλου PSA, ο ιδιοκτήτης θα έχει πρόσβαση σε πάνω από 85.000 σημεία φόρτισης σε όλη την Ευρώπη και ένα ειδικό σύστημα με το οποίο θα προγραμματίζει τις μετακινήσεις του λαμβάνοντας υπόψη την αυτονομία του μοντέλου και τα κοντινά σημεία φόρτισης.

Οι παραγγελίες του Opel Grandland X Hybrid4 θα ξεκινήσουν τις επόμενες εβδομάδες με τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2020. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, μέσα στους επόμενους 20 μήνες θα ακολουθήσουν αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των Corsa, Zafira Life, Vivaro και Mokka X στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου PACE!

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.