Επίσημο: Νέο VW ID.5 και ID.5 GTX

Επίσημο: Νέο VW ID.5 και ID.5 GTX

Η γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της VW μεγάλωσε με την παρουσίαση του νέου ID.5 ενός κουπέ SUV το οποίο θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση GTX.

Η Volkswagen πρόσθεσε και επίσημα άλλο ένα μοντέλο στην ηλεκτρική γκάμα της, το ID.5, που θα είναι διαθέσιμο και σε πιο σπορ εκδοχή GTX.

To ID.5 βασίζεται στην MEB και μοιράζεται πολλά μηχανικά μέρη με το ID.4 με τα δύο μοντέλα να έχουν το ίδιο μήκος και μεταξόνιο. Στον τομέα της εμφάνισης το ID.5 ξεχωρίζει κυρίως από την πιο χαμηλή οροφή του που του χαρίζει ένα πιο κουπέ στιλ.

Σε αντίθεση με το ID.4, το ηλεκτρικό κουπέ SUV προσφέρεται μόνο με μπαταρία χωρητικότητας 77kWh. Η ισχύς των ηλεκτρικών μοτέρ που χρησιμοποιεί το ID.5 διαφέρει ανάλογα την έκδοση που θα διαλέξει ο αγοραστής (ID.5 Pro, ID.5 Pro Performance και ID.5 GTX).

ID.5

Οι εκδόσεις Pro και Pro Performance έχουν ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Στην έκδοση Pro αποδίδει 174 PS και το επιταχύνει στα 100 km/h από στάση σε 10,2''. H έκδοση Pro Performance έχει μέγιστη ισχύ 204 PS και χρειάζεται 8,4' για να ολοκληρώσει το σπριντ για τα πρώτα 100 km/h. Η τελική ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι 160 km/h.

Την ισχυρότερη έκδοση GTX κινούν δύο ηλεκτρικά μοτέρ τοποθετημένα στον εμπρός και πίσω άξονα, προσφέροντας του και τετρακίνηση. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 299 PS εκτοξεύοντας το στα 100 km/h από στάση σε μόλις 6,4''. Μεγαλύτερη είναι και η τελική ταχύτητά του που ανέρχεται στα 180 km/h.

Όσον αφορά την κατανάλωση, ο Γερμανός κατασκευαστής υπόσχεται αυτονομία της τάξης των 520 km για τις εκδόσεις Pro και Pro Performance και αυτονομία 480 km για την έκδοση GTX. Σύμμαχος στην μικρότερη κατανάλωση ρεύματος του μοντέλου είναι ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας (0,26 Cd) ο οποίος είναι κατά 0,02 μειωμένος συγκριτικά με το ID.4.

Στο εσωτερικό του νέου μοντέλου λόγω του επικλινή σχεδιασμού της οροφής ο χώρος αποσκευών είναι μειωμένος στα 549 lt -από τα 848 lt του ID.4. Ο υπόλοιπος σχεδιασμός του ID.5 παραμένει απαράλλαχτος σε σχέση με το αδελφό του μοντέλο. 

Η VW δεν έχει ανακοινώσει τιμές για το νέο SUV της που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην Ευρώπη το επόμενο έτος.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube