node/42410

Επίσημο: Νέο Opel Astra

Η Opel παρουσίασε με κάθε επισημότητα την 6η γενιά Astra, η οποία ακολουθεί φυσικά τη νέα φιλοσοφία της φίρμας τόσο σε σχεδιαστικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.

Η κλάση των μικρομεσαίων μοντέλων παίρνει φωτιά! Το νέο Opel Astra είναι εδώ, μοντέρνο σε εμφάνιση, με πληθώρα τεχνολογιών και με δυο plug-in υβριδικές εκδόσεις στο παλμαρέ του. Τριάντα χρόνια μετά το ντεμπούτο της πρώτης γενιάς του μοντέλου, το εργοστάσιο της φίρμας στο Rüsselsheim βάζει μπρος τις μηχανές του ξεκινώντας την παραγωγή της 6ης γενιάς του best seller οχήματος της Opel.

Σχεδιαστικά οι επιρροές από το Mokka είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς στην εικόνα του μοντέλου, με την αισθητική φιλοσοφία Opel Vizor να βρίσκει εφαρμογή σε ένα ακόμη νέο δημιούργημα των Γερμανών. Θυμίζουμε, πως η ενιαία μάσκα με το λογότυπο Opel Blitz και τους λεπτούς Intelli-Lux LED προβολείς πέραν του νέου Astra, βρίσκουν επίσης εφαρμογή στα Mokka, Grandland, Crossland και έπεται συνέχεια... 

astra

Το νέο Astra μεγάλωσε σε μήκος σε σχέση με την προκάτοχη γενιά, φθάνοντας αισίως τα 4.374 mm, ενώ κατά 13 mm «μάκρυνε» και το μεταξόνιο του μοντέλου που πλέον ανέρχεται στα 2.675 mm. Το πλάτος έφθασε τα 1.860 mm (51 mm μεγαλύτερο συγκριτικά με της 5ης γενιάς), με το χώρο φόρτωσης (φέρει διπλό πάτωμα) να προσφέρει 52 επιπλέον λίτρα, φθάνοντας έτσι τα 422 lt. 

Less is more και σε ότι αφορά το σχεδιασμό της καμπίνας, εκεί όπου το νέο Astra θυμίζει έντονα Mokka και καθόλου το παρελθόν του μοντέλου. Η καμπίνα του μικρομεσαίου «χατς» της Opel υιοθετεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας με τη φιλοσοφία Pure Panel, να βρίσκει εφαρμογή σε ένα ακόμη νέο δημιούργημα της φίρμας.

Δύο 10άρες οθόνες βρίσκονται μπροστά από τον οδηγό ενημερώνοντας αυτόν αλλά και το πλήρωμα για όλες τις λειτουργίες του οχήματος, ενώ εμφανής είναι και δια γυμνού οφθαλμού η μείωση των φυσικών διακοπτών στο εσωτερικό της νέας γενιάς Astra.

astra

Κατασκευαστικά το νέο Opel Astra βασίζεται στην τρίτη γενιά της πλατφόρμας EMP2, πάνω στην οποία πατάει μεταξύ άλλων και το ξαδερφάκι του, το νέο Peugeot 308, με την ανάρτηση να αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα, με του μηχανικούς της Opel βέβαια να βελτιώνουν κατά 14% τη συνολική ακαμψία του πλαισίου.

Για την κίνηση του νέου Astra φροντίζουν κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου αλλά και plug-in hybrid εκδόσεις. Στη βάση, συναντάμε τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.2 lt με 110 ή 130 PS και ακολουθεί ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 με τους 130 PS (300 Nm ροπής). Στην κορυφή, τοποθετούνται δύο εκδόσεις plug-in hybrid (συνδυαστική απόδοση 180 PS και 225 PS) οι οποίες συνδυάζουν βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και μπαταρία 12,4 kWh (ηλεκτρική αυτονομία κοντά στα 60 km και φόρτιση σε κάτω από 2 ώρες από ταχυφορτιστή 7,4 kW). 

astra

Όλα τα μοτέρ ικανοποιούν τις προδιαγραφές Euro 6.3. Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, οι ισχυρότερες εκδόσεις τους διατίθενται και με αυτόματο 8 σχέσεων ενώ οι υβριδικές αποκλειστικά με αυτόματο σασμάν. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες όμως στο μέλλον κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει την ύπαρξη μιας κορυφαίας τετρακίνητης υβριδικής έκδοσης με τα λογότυπα OPC ενδεχομένως...

Η Opel, έκανε γνωστό ότι θα ξεκινήσει να δέχεται παραγγελίες για το νέο Astra από το προσεχές φθινόπωρο παραδίδοντας τα πρώτα μοντέλα στους ιδιοκτήτες τους από τις αρχές του 2022.