node/33658

Επίσημο: Νέο Ford Explorer

To νέο μεγάλο SUV της Ford βασίζεται σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και προορίζεται κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ.

Η Ford παρουσίασε την ολοκαίνουργια, έκτη γενιά του Explorer, η οποία βασίζεται σε μια νέα πισωκίνητη πλατφόρμα με αυτοφερόμενο πλαίσιο. Το πιο δημοφιλές SUV στις ΗΠΑ, με ιστορία περίπου 30 ετών, βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς για να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.

Εξωτερικά, το Explorer διατηρεί τις σκουρόχρωμες κολόνες εμπρός και στη μέση, τη χαρακτηριστική πίσω κολόνα με την έντονη κλίση προς τα εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα παρόμοιου σχήματος, όμως οι ομοιότητες με τον προκάτοχό του σταματούν εκεί καθώς μιλάμε για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στη νέα μάσκα που του χαρίζει επιβλητικό ύφος με τα μακρόστενα φανάρια να ενσωματώνονται στη μεγαλύτερη γρίλια, αλλά και στις λιγότερο αυστηρές γραμμές του προφίλ.

Στο εσωτερικό, η πιο ευρύχωρη καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες, με χώρο αποσκευών που φτάνει έως και τα 2.486 λίτρα με την αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών. Στο ανασχεδιασμένο ταμπλό βρίσκουμε μια οθόνη 8 ιντσών (10" στις πλουσιότερες εκδόσεις) με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3, αλλά και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Για να μπορούν όλοι οι επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι, το δίκτυο 4G LTE Wi-Fi υποστηρίζει μέχρι και δέκα συσκευές, ενώ για τους λάτρεις της μουσικής υπάρχει το προαιρετικό ηχοσύστημα B&O με 14 ηχεία και ισχύ 980 watt.

Το βασικό μοντέλο φορά τον κινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων με απόδοση 300 PS και 42,8 kgm ροπής που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost V6 3.0 λίτρων με απόδοση 365 PS και 52,5 kgm . Προαιρετικά το μοντέλο διατίθεται με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης και με το νέο Terrain Management System που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ μέχρι και επτά στιλ οδήγησης (normal, sport, trail, slippery, tow/haul, eco, deep snow/sand). Πολύ σημαντικές για την αμερικανική αγορά είναι και οι σημαντικά βελτιωμένες δυνατότητες ρυμούλκησης που πλέον ξεπερνούν ακόμα και τους 2,5 τόνους στην ισχυρότερη έκδοση.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, το δημοφιλές SUV εξοπλίζεται με το πλήρες πακέτο Ford Co-Pilot360™, το Active Park Assist 2.0 που χρησιμοποιεί ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων για αυτόνομο παρκάρισμα και εξελιγμένο Adaptive Cruise Control με αναγνώριση ορίων ταχύτητας.

Το νέο Explorer κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στο Chicago και η εμπορική πορεία του αναμένεται να ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2019 στην αγορά των ΗΠΑ.

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.