node/33658

Επίσημο: Νέο Ford Explorer

To νέο μεγάλο SUV της Ford βασίζεται σε νέα πισωκίνητη πλατφόρμα και προορίζεται κυρίως για την αγορά των ΗΠΑ.

Η Ford παρουσίασε την ολοκαίνουργια, έκτη γενιά του Explorer, η οποία βασίζεται σε μια νέα πισωκίνητη πλατφόρμα με αυτοφερόμενο πλαίσιο. Το πιο δημοφιλές SUV στις ΗΠΑ, με ιστορία περίπου 30 ετών, βελτιώθηκε σε όλους τους τομείς για να καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας.

Εξωτερικά, το Explorer διατηρεί τις σκουρόχρωμες κολόνες εμπρός και στη μέση, τη χαρακτηριστική πίσω κολόνα με την έντονη κλίση προς τα εμπρός και τα πίσω φωτιστικά σώματα παρόμοιου σχήματος, όμως οι ομοιότητες με τον προκάτοχό του σταματούν εκεί καθώς μιλάμε για ένα εντελώς νέο μοντέλο. Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στη νέα μάσκα που του χαρίζει επιβλητικό ύφος με τα μακρόστενα φανάρια να ενσωματώνονται στη μεγαλύτερη γρίλια, αλλά και στις λιγότερο αυστηρές γραμμές του προφίλ.

Στο εσωτερικό, η πιο ευρύχωρη καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει έως και επτά επιβάτες, με χώρο αποσκευών που φτάνει έως και τα 2.486 λίτρα με την αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών. Στο ανασχεδιασμένο ταμπλό βρίσκουμε μια οθόνη 8 ιντσών (10" στις πλουσιότερες εκδόσεις) με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3, αλλά και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών. Για να μπορούν όλοι οι επιβάτες να παραμένουν συνδεδεμένοι, το δίκτυο 4G LTE Wi-Fi υποστηρίζει μέχρι και δέκα συσκευές, ενώ για τους λάτρεις της μουσικής υπάρχει το προαιρετικό ηχοσύστημα B&O με 14 ηχεία και ισχύ 980 watt.

Το βασικό μοντέλο φορά τον κινητήρα EcoBoost των 2,3 λίτρων με απόδοση 300 PS και 42,8 kgm ροπής που συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο δέκα σχέσεων, ενώ στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost V6 3.0 λίτρων με απόδοση 365 PS και 52,5 kgm . Προαιρετικά το μοντέλο διατίθεται με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης και με το νέο Terrain Management System που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει μεταξύ μέχρι και επτά στιλ οδήγησης (normal, sport, trail, slippery, tow/haul, eco, deep snow/sand). Πολύ σημαντικές για την αμερικανική αγορά είναι και οι σημαντικά βελτιωμένες δυνατότητες ρυμούλκησης που πλέον ξεπερνούν ακόμα και τους 2,5 τόνους στην ισχυρότερη έκδοση.

Από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, το δημοφιλές SUV εξοπλίζεται με το πλήρες πακέτο Ford Co-Pilot360™, το Active Park Assist 2.0 που χρησιμοποιεί ραντάρ και αισθητήρες υπερήχων για αυτόνομο παρκάρισμα και εξελιγμένο Adaptive Cruise Control με αναγνώριση ορίων ταχύτητας.

Το νέο Explorer κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Ford στο Chicago και η εμπορική πορεία του αναμένεται να ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2019 στην αγορά των ΗΠΑ.

node/40221

Ford Kuga: Πλούσια γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα [video]

Αποκτήστε σήμερα το νέο Ford Kuga, απολαμβάνοντας ειδικό επιτόκιο 1% με χρηματοδότηση Ford Finance και οκτώ χρόνια εγγύηση!

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Ford Kuga: Πλούσια γκάμα κινητήρων για όλα τα γούστα [video]

Το νέο Ford Kuga αποτελεί αναμφίβολα μια από τις κορυφαίες προτάσεις της δημοφιλούς και ιδιαίτερα ανταγωνιστικής κατηγορίας των κόμπακτ SUV. Το C-SUV της Ford προσφέρει πληθώρα επιλογών όσον αφορά τους κινητήρες, συνδυάζoντας παράλληλα ελκυστική σχεδίαση με κορυφαίους χώρους και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στους τομείς της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Το πιο σημαντικό όμως είναι πως χάρη στο ειδικό επιτόκιο 1% με χρηματοδότηση Ford Finance, η απόκτηση του νέου Kuga είναι πιο εύκολη από ποτέ.

Το Kuga είναι το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford. Εκτός από τους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, η πλούσια γκάμα του περιλαμβάνει ήπια υβριδική (mHEV), plug-in hybrid (PHEV) και αυτοφορτιζόμενη υβριδική (FHEV) τεχνολογία.

Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1.5L EcoBoost με απόδοση 150 PS που έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία για την αποδοτικότητά του. Ακολουθούν οι κορυφαίοι σε οικονομία κινητήρες πετρελαίου 1.5L EcoBlue 120 PS και 2.0L EcoBlue 190 PS, οι οποίοι συνδυάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων είτε με αυτόματο οκτώ σχέσεων για μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση.

Και κάπου εδώ ξεκινά ο εξηλεκτρισμός, με την ήπια υβριδική έκδοση 2.0L EcoBlue Hybrid των 150 PS που εκπέμπει μειωμένους ρύπους και έχει ακόμα χαμηλότερη κατανάλωση. Αυτό γίνεται με τη βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα που υποστηρίζει τη λειτουργία του ντίζελ, χρησιμοποιώντας την ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα και αποθηκεύεται στην 48βολτη μπαταρία.

Για εκείνους που θα ήθελαν ολοκληρωμένη εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης, συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές ρύπων (μόλις 32 g/km), το νέο Kuga διατίθεται και σε επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση (PHEV). Εδώ, ο βενζινοκινητήρας 2.5L Duratec μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα αποδίδουν αθροιστικά 225 PS, τοποθετώντας το Kuga PHEV στην κορυφή της γκάμας από πλευράς ισχύος. Επιπλέον, η μεγάλη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 14,4 kW προσφέρει τη δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια και με μηδενικούς ρύπους για έως και 56 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση, σύμφωνα με τον αυστηρότερο κύκλο μετρήσεων WLTP.

Η γκάμα του SUV της Ford Kuga εμπλουτίζεται ακόμη περισσότερο από το τέλος του 2020, με την προσθήκη της υβριδικής αυτοφορτιζόμενης έκδοσης, Kuga Hybrid (FHEV). Αυτή συνδυάζει τον 2.5L Duratec με ηλεκτροκινητήρα και με τη μπαταρία του να αποθηκεύει ενέργεια που ανακτάται κατά την επιβράδυνση. Έτσι, το Kuga Hybrid μπορεί να κινείται ηλεκτρικά για μικρές αποστάσεις, εξοικονομώντας καύσιμο.

Εκτός από την πληθώρα επιλογών όσον αφορά τα συστήματα κίνησης, ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε επίπεδα εξοπλισμού Trend, Titanium, ST-Line, ST-LineX και Vignale. Γκάμα που επιτρέπει στον υποψήφιο αγοραστή να προσαρμόσει με τον καλύτερο τρόπο το Kuga σύμφωνα με τις ανάγκες του. Μπορείw και εσύ να διαμορφώσεις το δικό σου Kuga, χρησιμοποιώντας τον επίσημο configurator  αλλά και να ζητήσεις ένα test drive για να διαπιστώσεις και στην πράξη τις αρετές του νέου SUV της Ford.

Η απόκτηση του Ford Kuga με τιμή που ξεκινά από τις €25.387 είναι πιο εύκολη από ποτέ χάρη στη χρηματοδότηση Ford Finance: Σταθερό επιτόκιο από 1%, προκαταβολή από 0% και ευέλικτη περίοδο αποπληρωμής που κυμαίνεται από 12 έως 84 μήνες. Όπως όλα τα μοντέλα της Ford, έτσι και το νέο Kuga προσφέρεται με εγγύηση οκτώ ετών για μια ξέγνοιαστη εμπειρία ιδιοκτησίας.

Advertisement
node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]