Επίσημο: Nέο Audi RS5 Sportback [video]

Διατηρεί την κομψότητα και τη δύναμη του RS5 Coupé, προσθέτοντας επιπλέον πρακτικότητα.

Το είχαμε δει σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες, αλλά τώρα παρουσιάζεται επίσημα στην Έκθεση της Νέας Υόρκης.

Κάτω από το κομψό πεντάθυρο αμάξωμα, το RS5 Sportback έχει τον ίδιο κινητήρα του 3θυρου κουπέ, έναν διτούρμπινο V6 2,9 λίτρων. Και με την ίδια απόδοση των 450 PS και 61,2 kgm ροπής.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων και η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα και στους 4 τροχούς μέσω του συστήματος Quattro. To συγκεκριμένο σύστημα τετρακίνησης με κεντρικό διαφορικό Torsen κατανέμει τη ροπή σε αναλογία 40/60 εμπρός/πίσω σε κανονικές συνθήκες, για εξουδετέρωση των υποστροφικών τάσεων. Όταν χρειαστεί όμως μπορεί να στείλει μέχρι και το 75% της ροπής στον εμπρός άξονα ή το 85% στον πίσω. Ως έξτρα προσφέρεται και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό Sport Differential που κατανέμει τη ροπή με torque vectoring σε κάθε τροχό για ακόμη καλύτερη οδική συμπεριφορά.

Το βάρος του RS5 Sportback φτάνει τα 1.840 kg, όμως η δύναμή του αρκεί για να το επιταχύνει μέχρι τα 100 km/h σε μόλις 3,9”. Η τελική ταχύτητα κανονικά περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, όμως με το έξτρα πακέτο Dynamic Plus μπορεί να αυξηθεί στα 280 km/h.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Audi RS5 Coupé

Εξωτερικά, το Sportback είναι φαρδύτερο από το Coupe στα πίσω φτερά, κατά 15 mm από κάθε πλευρά, και είναι επίσης χαμηλωμένο κατά 7 mm σε σχέση με το δρόμο. Το  γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς 19 ή 20 ιντσών, δίνει στο αυτοκίνητο μια ιδιαίτερα επιθετική στάση.

Μέσα στην καμπίνα, δεσπόζουν οι μεγάλες οθόνες του ψηφιακού πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit και του συστήματος πολυμέσων. Το τιμόνι με το πεπλατυσμένο κάτω μέρος φέρει τα διακριτικά RS, και υπάρχουν κι άλλα διαφοροποιητικά στοιχεία σε σχέση με το απλό Α5. Τα Apple CarPlay και Android Auto είναι φυσικά στάνταρ, ενώ ως έξτρα προσφέρεται ο διάκοσμος Design Package.

Πληροφορίες για τιμές δεν δίνονται ακόμη, αλλά μην κάνετε όρεξη…

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Audi S5 Coupé

[Πηγή: Audi]

TAGS