Επίσημο: Νέες Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC και GLC 300 e 4MATIC

Επίσημο: Νέες Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC και GLC 300 e 4MATIC

Ύστερα από το C-Class και την E-Class, ήρθε η σειρά της πρόσφατης GLE να υιοθετήσει επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα κίνησης, αλλά με μεγαλύτερες μπαταρίες.

Η αρωγή ενός ηλεκτροκινητήρα σε ένα μοτέρ ντίζελ δεν ήταν κάτι το εφήμερο για τη Mercedes-Benz με την προσθήκη ενός ορφανού μοντέλου στον κατάλογό της. Η νέα GLE 350 de 4MATIC έρχεται προς επίρρωση αυτής της στρατηγικής, σε συνέχεια των αντίστοιχων μοντέλων της C-Class και E-Class. Ένα προβάδισμα για την Daimler, καθώς η συντριπτική πλειονότητα του ανταγωνισμού περιορίζεται σε βενζινοηλεκτρικούς συνδυασμούς.

Για την περίπτωση της GLE 350 de 4MATIC έχουμε τον οικείο δίλιτρο τουρμποντίζελ των 194 ίππων που τοποθετείται κατά το διάμηκες και υποβοηθείται από ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 136 PS. H μετάδοση γίνεται προφανώς και στους τέσσερις τροχούς, αλλά η μεγάλη διαφορά με τις C 300 de και E 300 εντοπίζεται στις πολύ μεγαλύτερες μπαταρίες: 31,2kWh έναντι 13,5kWh! Μια πρωτιά όσον αφορά το μέγεθος της μπαταρίας στην γκάμα των επαναφορτιζόμενων υβριδικών Mercedes-Benz, αλλά και ενεργειακή πυκνότητα που την κατατάσσει στην κορυφή των ίδιων μοντέλων ανάμεσα σε όλες τις φίρμες.

Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC 

Η συστοιχία τους δε, επαναφορτίζεται σε 30 λεπτά της ώρας σε μια πρίζα ταχείας φόρτισης, ισχύος 60 kW. Η φόρτιση μπορεί να γίνει εναλλακτικά σε μια οικιακή πρίζα, αλλά μάλλον θα πρέπει να χρειάζεται σχεδόν ολόκληρη η νύχτα για να πετύχεις φόρτιση 100%.

Όσον αφορά την ταμπακέρα, η αυτονομία αμιγώς με ηλεκτροκίνηση ανακοινώνεται από τη Στουτγάρδη στα 90-99 km στον κύκλο WLTP. Ένα ασύλληπτο νούμερο για επαναφορτιζόμενο υβριδικό και χωρίς ταίρι το δίχως άλλο. Όσον αφορά τις επιδόσεις, αυτές υποστηρίζονται από συνδυαστική ισχύ 320 PS και ροπή 700 Nm, πετυχαίνοντας 6,8” στο επικοινωνιακό σπριντ των 0-100 km/h. Η δε ανώτατη ταχύτητα στην ηλεκτρική διαμόρφωση φτάνει τα 160 km/h.

Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC

Μαζί όμως με την υβριδική ντίζελ GLE 350 de 4MATIC παρουσιάστηκε και η μικρότερη βενζινοκίνητη GLC 300 e 4MATIC. Γι’ αυτή την περίπτωση, το θερμικό μέρος αναλαμβάνει ο επίσης γνωστός μας δίλιτρος 4κύλινδρος κινητήρας με τα 211 άλογα που επικουρείται από ένα ηλεκτρομοτέρ ισχύος 122 PS. H συνδυαστική ισχύς και ροπή είναι ίδια με αυτές της ντίζελ: 320 PS και 700 Nm. Μόνο που εδώ, η επίδοση στο 0-100 km/h βελτιώνεται σημαντικά, με χρόνο 5,7”, ενώ η τελική ηλεκτρική ταχύτητα ξεπερνά τα 130 km/h. H μπαταρία είναι η ίδια του πακέτου των C 300 de και E 300, δηλαδή στις 13,5kWh, διασφαλίζοντας αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 39-43 km.

 

GLE 350 de 4MATIC

GLC 300 e 4MATIC

Τύπος/Κύλινδροι/Διάταξη

Ντίζελ/i4

Βενζίνη/i4

Χωρητικότητα

1.950 cc

1.991 cc

Ισχύς θερμικού κινητήρα

194 PS @ 3.800

211 PS @ 5.500

Ροπή θερμικού κινητήρα

400 Νm @ 1.600-2.800

350 Νm @ 1.200-4.000

Ισχύς ηλεκτρομοτέρ

136 PS

122 PS

Ροπή ηλεκτρομοτέρ

440 Νm

440 Νm

Συνδυαστική ισχύς

320 PS

320 PS

Συνδυαστική ροπή

700 Nm

700 Nm

Επιτάχυνση 0-100 km/h

6,8"

5,7"

Tελική ταχύτητα

210 km/h

230 km/h

Τελική ταχύτητα (ηλεκτρικά)

μέχρι 160 km/h

130+ km/h

Συνδυαστική κατανάλωση

1,1 lt/100 km

2,2-2,2 lt/100 km

Συνδυασμένες εκπομπές CO2

29 g/km

51-57 g/km

Μπαταρία

31,2kWh

13,5kWh

Ηλεκτρική κατανάλωση

25,4 kWh/100 km

16,5-17,8 kWh/100 km

Ηλεκτρική αυτονομία NEDC

106 km

46-49 km

Ηλεκτρική αυτονομία WLTP

90-99 km

39-43 km

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube