node/42576

Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz C-Class All-Terrain

Προσφέροντας τετρακίνηση, 40 mm αυξημένη απόσταση από το έδαφος, καθώς και ένα ενισχυμένο wagon αμάξωμα, η νεότερη έκδοση της C-Class δίνει μία νέα outdoor διάσταση στη γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου.

Σύμφωνα με τα λόγια της Britta Seeger, μέλους του ΔΣ των Daimler AG και Mercedes-Benz AG, «Πάνω από 10,5 εκατομμύρια μονάδες της C-Class που πωλήθηκαν από το 1982 δείχνουν πόσο δημοφιλής είναι η C-Class στους πελάτες μας. Και η νέα γενιά ξεκίνησε επίσης εξαιρετικά, με πάνω από 50.000 παραγγελίες σε μόλις τρεις μήνες. Με την C-Class All-Terrain, προσθέτουμε μια νέα παραλλαγή στην ισχυρή μας σειρά σε αυτή την επιτυχημένη κατηγορία, παράλληλα με τα μοντέλα Saloon και Estate».

Σε σχέση με τις συμβατικές C-Class Estate η έκδοση All-Terrain είναι κατά 4 mm πιο μακριά, στα 4.755 mm. το πλάτος της έχει επίσης πάρει 21 mm (1.841 mm) λόγω των φαρδύτερων φτερών. Όσο για το ύψος, αγγίζει πλέον τα 1.494 mm, με μία αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 40 mm. Οπτικά, ξεχωρίζει από την πιο έντονη μάσκα, τους προφυλακτήρες και τις περιμετρικές ενισχύσεις. Οι τροχοί της, 17-19 ιντσών, είναι επίσης ειδικά σχεδιασμένοι για την περίσταση.

Περνώντας στο εσωτερικό, τα μοντέλα All-Terrain βασίζονται στην έκδοση εξοπλισμού Avantgarde. Με τρεις χρωματικές επιλογές, πίνακα οργάνων με χρωμιωμένο περίγραμμα και τη δυνατότητα επιλογής οθονών 10.25” και 12,3”. Στο infotainment έχον προστεθεί off road λειτουργίες που προβάλουν την κλίση του αυτοκινήτου σε δύο άξονες, την περιστροφή του τιμονιού, τις γεωγραφικές συντεταγμένες αλλά και μία πυξίδα, δίνοντας έτσι μία νότα περιπέτειας. 

c

Σε ό,τι αφορά τώρα το σύστημα Dynamic Select, πέρα από τα βασικά προγράμματα Eco, Comfort, Sport και Individual, οι άνθρωποι της φίρμας φρόντισαν να προσθέσουν επίσης τα Offroad και Offroad+ με DSR. Το πρώτο είναι κατάλληλο για ήπιο εκτός δρόμου ανάγλυφο ενώ το δεύτερο για πιο δύσκολα εδάφη, καθώς συνδυάζεται και με σύστημα ελέγχου κατάβασης. Φυσικά, υπάρχει παρών και το 4MATIC της Mercedes-Benz, το οποίο μπορεί να μεταφέρει μέχρι και το 45% της ροπής στον μπροστινό άξονα, αφήνοντας έως το 55% πίσω. 

Τώρα για τους κινητήρες, η C-Class All-Terrain είναι διαθέσιμη τόσο με το δίλιτρο Μ254 μοτέρ της εταιρίας, όσο και με τον αντίστοιχα δίλιτρο ΟΜ 654 turbodiesel. Αμφότερα τα μηχανικά σύνολα είναι ήπια υβριδικής τεχνολογίας. Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του αυτοκινήτου αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο διεθνές σαλόνι του Μονάχου, τον προσεχή Σεπτέμβριο, ενώ λίγο αργότερα θα κυκλοφορήσει και στις αγορές της Ευρώπης.