node/14058

Επίσημο: Νέα BMW X1 2016 [video]

Η νέα BMW X1 2016 παρουσιάστηκε επίσημα online, με τρία στιλ, με μια γκάμα πέντε προς το παρόν διαθέσιμων κινητήρων και εκκίνηση πωλήσεων τον Οκτώβριο.

H BMW ύστερα από την χτεσινοβραδυνή διαρροή των φωτογραφιών της νέας X1 2016, αποκάλυψε και επίσημα το νέο βασικό crossover της.

Η νέα X1 μοιάζει λιγότερο από την προκάτοχό της με ένα ψηλωμένο στέισον, διαθέτοντας όψη σαφώς πιο «τετρακίνητη» και στιβαρή, αντανακλώντας τη σύγχρονη άποψη της BMW για τα SAV.

Στον τομέα του σχεδιασμού, κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν ο σπορ εμπρός προφυλακτήρας και η προτεταμένη μάσκα που ενσωματώνει τα εμπρός φανάρια, με επίσης ενσωματωμένα φώτα LED. Η νέα X1 διαθέτει ακόμη πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα, μια ελαφρά οπισθοκλινή οροφή και αεροδυναμικό χείλος εκφυγής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.

Τρία είναι τα πακέτα στιλ μέσα από τα οποία μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής: Sport Line, xLine και M Sport. Ειδικά αυτό το τελευταίο διαθέτει αεροδυναμικό body kit, 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος, σπορ καθίσματα ντυμένα με συνδυασμό υφάσματος/ Alcantara και διακοσμήσεις Aluminium Hexagon με μπλε ματ στοιχεία στην καμπίνα.

Παραμένοντας στο σαλόνι της νέας BMW X1 2016, να σημειώσουμε ότι τα βασικά μοντέλα εξοπλίζονται με καθίσματα υφασμάτινων επενδύσεων και διάκοσμο Oxide Silver με γυαλιστερά μαύρα στοιχεία. Ακόμη διαθέτουν -φυσικά- σύστημα κλιματισμού, σύστημα πολυμέσων με iDrive της τελευταίας γενιάς που υποστηρίζεται από 6,5άρα οθόνη. Όσον αφορά τον κατάλογο των έξτρα, κατά τα σύγχρονα ειωθότα αλλά και αυτά της βαυαρικής εταιρείας είναι ατελείωτος, περιλαμβάνοντας και την οψιόν των δερμάτινων επενδύσεων Dakota στο σαλόνι και ξύλινες διακοσμήσεις  Fineline Stream ή Oak Grain.  

Η νέα X1 2016 ενσωματώνει και μια σειρά σοβαρών τεχνολογικών αναβαθμίσεων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται ένα νέο head-up display (έξτρα) και ένα πακέτο οδηγικών βοηθημάτων που η BMW ονομάζει Driving Assistant Plus: Active Cruise Control (με Stop & Go), Lane Departure Warning, Traffic Jam Assistant, Collision Warning και Pedestrian Warning με City Braking.

Κατά το λανσάρισμα της νέας BMW X1 2016, το βασικό crossover της βαυαρικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες:

  • Δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 192 PS και μέγιστη ροπή 28,5 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 231 PS και μέγιστη ροπή 35,7 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 150 PS και μέγιστη ροπή 33,6 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 190 PS και μέγιστη ροπή 40,7 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 231 PS και μέγιστη ροπή 45,9 kgm.

Στη συνέχεια αναμένεται η γκάμα της νέας ΒMW X1 2016 να εμπλουτιστεί με δύο βασικά μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τα 3κύλινδρα μοτέρ των 1.500 cc της εταιρείας: X1 sDrive16d με 116 PS και X1 sDrive18i με 136 PS.

Ανάλογα με τον κινητήρα που θα επιλέξει ο ενδιαφερόμενος, συνταιριάζονται και οι επιλογές στο σασμάν: Ένα νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και ένα νέο 8άρι αυτόματο τύπου Steptronic. Επιπλέον να σημειώσουμε ότι η εμπρός κίνηση είναι η στάνταρ διαμόρφωση με την τετρακίνηση xDrive να είναι έξτρα ή και στάνταρ στις κορυφαίες εκδόσεις.

Η εμπορική διάθεση της νέας BMW X1 2016 θα ξεκινήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τον προσεχή Οκτώβριο, αμέσως ύστερα από το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

[Πηγή BMW]

TAGS
node/39692

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Η ιταλική εταιρεία προσθέτει στην οικογένεια των κορυφαίων Trofeo εκδόσεων τα δύο σεντάν μοντέλα της.

Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Νέες Maserati Ghibli και Quattroporte Trofeo

Δύο χρόνια μετά από την SUV Levante Trofeo, η Maserati επεκτείνει την γκάμα της με αντίστοιχες εκδόσεις για τις Ghibli και Quattroporte, οι οποίες συνδυάζουν στο έπακρο τις επιδόσεις και τη σπορ συμπεριφορά με την πολυτέλεια.

Ασφαλώς, το βασικότερο στοιχείο δεν είναι άλλο από τον κινητήρα που είναι ίδιος με της Levante. Είναι δηλαδή ένας V8 3,8 lt με δύο τούρμπο, 580 PS στις 6.750 rpm και 730 Nm μεταξύ 2.250 και 5.250 rpm. Εάν ο συνδυασμός των κυλίνδρων και της χωρητικότητας σας θυμίζει Ferrari, είναι γιατί από εκεί έρχεται (και κατασκευάζεται) ο κινητήρας. Οι ίδιες οι Ghibli και Quattroporte ωστόσο, θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Avvocato Giovanni Agnelli στο Τορίνο.

Είναι η πρώτη φορά που ένας V8 τοποθετείται στο αμάξωμα της Ghibli, ενώ ο ίδιος κινητήρας σε έκδοση με 530 PS έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στην Quattroporte GTS. Είναι περιττό να επισημάνουμε πως μιλάμε για τα δύο πιο γρήγορα σεντάν στην ιστορία της Maserati, με τελική 326 km/h και επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,3” για την Ghibli και σε 4,5” για τη μεγαλύτερη και λίγο βαρύτερη Quattroporte.

Maserati Trofeo

Όπως η Levante, έτσι και τα δύο πισωκίνητα σεντάν χρησιμοποιούν το πακέτο Integrated Vehicle Control, το οποίο συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που ελέγχουν τη δυναμική συμπεριφορά προκειμένου να δίνουν όσο πιο σπορ εικόνα γίνεται σε συνδυασμό με μέγιστη ασφάλεια. Στα προγράμματα οδήγησης έχει προστεθεί το πιο επιθετικό Corsa, ενώ υπάρχει και launch control.

Maserati Trofeo

Για την ταυτότητα των εκδόσεων Trofeo, εκτός από τον χαρακτηριστικό ήχο φροντίζουν και αισθητικές διαφοροποιήσεις. Όπως για παράδειγμα τα διπλά κατακόρυφα στοιχεία της εμπρός γρίλιας που είναι βαμμένα σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, καθώς και οι κάρμπον λεπτομέρειες στις εμπρός εισαγωγές αέρα και τον πίσω διαχύτη. Υπάρχουν ακόμα κόκκινες λεπτομέρειες στις εισαγωγές αέρα των φτερών καθώς και η τρίαινα στις μεσαίες κολόνες. Επίσης το καπό της Ghibli είναι νέο, με δύο εισαγωγές αέρα, ενώ οι τροχοί είναι 21”. Διαφορές υπάρχουν και στο πίσω μέρος, με τα φώτα να έχουν στοιχεία μπούμερανγκ, ώστε να θυμίζουν εκείνα της 3200 GT και του πρωτότυπου Alfieri.

Maserati Trofeo

Επιπλέον σπορ πινελιές υπάρχουν στην καμπίνα, με νέα γραφικά στον πίνακα οργάνων, το λογότυπο Trofeo στα προσκέφαλα, νέες δερμάτινες επενδύσεις, μεγαλύτερη οθόνη infotainment με διαγώνιο 10,1” και το Maserati Connect που υπόσχεται πως όλες οι Maserati Trofeo θα μπορούν να είναι συνεχώς συνδεδεμένες. Αναβάθμιση υπάρχει και στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, με εξελιγμένο Active Driving Assist.

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS