node/14058

Επίσημο: Νέα BMW X1 2016 [video]

Η νέα BMW X1 2016 παρουσιάστηκε επίσημα online, με τρία στιλ, με μια γκάμα πέντε προς το παρόν διαθέσιμων κινητήρων και εκκίνηση πωλήσεων τον Οκτώβριο.

H BMW ύστερα από την χτεσινοβραδυνή διαρροή των φωτογραφιών της νέας X1 2016, αποκάλυψε και επίσημα το νέο βασικό crossover της.

Η νέα X1 μοιάζει λιγότερο από την προκάτοχό της με ένα ψηλωμένο στέισον, διαθέτοντας όψη σαφώς πιο «τετρακίνητη» και στιβαρή, αντανακλώντας τη σύγχρονη άποψη της BMW για τα SAV.

Στον τομέα του σχεδιασμού, κυρίαρχα στοιχεία αποτελούν ο σπορ εμπρός προφυλακτήρας και η προτεταμένη μάσκα που ενσωματώνει τα εμπρός φανάρια, με επίσης ενσωματωμένα φώτα LED. Η νέα X1 διαθέτει ακόμη πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα, μια ελαφρά οπισθοκλινή οροφή και αεροδυναμικό χείλος εκφυγής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.

Τρία είναι τα πακέτα στιλ μέσα από τα οποία μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής: Sport Line, xLine και M Sport. Ειδικά αυτό το τελευταίο διαθέτει αεροδυναμικό body kit, 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος, σπορ καθίσματα ντυμένα με συνδυασμό υφάσματος/ Alcantara και διακοσμήσεις Aluminium Hexagon με μπλε ματ στοιχεία στην καμπίνα.

Παραμένοντας στο σαλόνι της νέας BMW X1 2016, να σημειώσουμε ότι τα βασικά μοντέλα εξοπλίζονται με καθίσματα υφασμάτινων επενδύσεων και διάκοσμο Oxide Silver με γυαλιστερά μαύρα στοιχεία. Ακόμη διαθέτουν -φυσικά- σύστημα κλιματισμού, σύστημα πολυμέσων με iDrive της τελευταίας γενιάς που υποστηρίζεται από 6,5άρα οθόνη. Όσον αφορά τον κατάλογο των έξτρα, κατά τα σύγχρονα ειωθότα αλλά και αυτά της βαυαρικής εταιρείας είναι ατελείωτος, περιλαμβάνοντας και την οψιόν των δερμάτινων επενδύσεων Dakota στο σαλόνι και ξύλινες διακοσμήσεις  Fineline Stream ή Oak Grain.  

Η νέα X1 2016 ενσωματώνει και μια σειρά σοβαρών τεχνολογικών αναβαθμίσεων, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται ένα νέο head-up display (έξτρα) και ένα πακέτο οδηγικών βοηθημάτων που η BMW ονομάζει Driving Assistant Plus: Active Cruise Control (με Stop & Go), Lane Departure Warning, Traffic Jam Assistant, Collision Warning και Pedestrian Warning με City Braking.

Κατά το λανσάρισμα της νέας BMW X1 2016, το βασικό crossover της βαυαρικής εταιρείας θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες:

  • Δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 192 PS και μέγιστη ροπή 28,5 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος βενζίνης με μέγιστη ισχύ 231 PS και μέγιστη ροπή 35,7 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 150 PS και μέγιστη ροπή 33,6 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 190 PS και μέγιστη ροπή 40,7 kgm.
  • Δίλιτρος 4κύλινδρος ντίζελ με μέγιστη ισχύ 231 PS και μέγιστη ροπή 45,9 kgm.

Στη συνέχεια αναμένεται η γκάμα της νέας ΒMW X1 2016 να εμπλουτιστεί με δύο βασικά μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τα 3κύλινδρα μοτέρ των 1.500 cc της εταιρείας: X1 sDrive16d με 116 PS και X1 sDrive18i με 136 PS.

Ανάλογα με τον κινητήρα που θα επιλέξει ο ενδιαφερόμενος, συνταιριάζονται και οι επιλογές στο σασμάν: Ένα νέο 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και ένα νέο 8άρι αυτόματο τύπου Steptronic. Επιπλέον να σημειώσουμε ότι η εμπρός κίνηση είναι η στάνταρ διαμόρφωση με την τετρακίνηση xDrive να είναι έξτρα ή και στάνταρ στις κορυφαίες εκδόσεις.

Η εμπορική διάθεση της νέας BMW X1 2016 θα ξεκινήσει στις ευρωπαϊκές αγορές τον προσεχή Οκτώβριο, αμέσως ύστερα από το επίσημο ντεμπούτο του αυτοκινήτου στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης.

[Πηγή BMW]

TAGS
node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.