node/34273

Επίσημο: CUPRA Formentor Concept

Plug-in Hybrid SUV επιδόσεων με 245 PS και επιθετικό σχεδιασμό

Η CUPRA γιορτάζει την πρώτη επέτειο από την ανεξαρτητοποίησή της με την παρουσίαση του πρωτοτύπου Formentor στην έκθεση Γενεύης.

Το πρώτο μοντέλο που εξελίχθηκε αποκλειστικά για τις ανάγκες της εταιρείας είναι ένα σπορ plug-in hybrid SUV που σχεδιάστηκε με γνώμονα τις επιδόσεις και την αποδοτικότητα, σηματοδοτώντας την αρχή του εξηλεκτρισμού της φίρμας.

CUPRA Formentor

Αισθητικά, το Formentor έχει μυώδες αμάξωμα με σπορ αναλογίες και δυναμικές πτυχώσεις, επιθετικά φωτιστικά σώματα, σύνθετες εισαγωγές αέρα και επιπλέον προβολείς στον προφυλακτήρα και εξάγωνη γρίλια με το έμβλημα της CUPRA.

Στο πίσω μέρος πρωταγωνιστεί η έντονη κλίση του παρμπρίζ που καταλήγει σε μια μπάρα LED, η μεγάλη αεροτομή, ο διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που είναι ενσωματωμένα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Επιπλέον, η διχρωμία στο αμάξωμα λόγω των πλαστικών προστατευτικών δεν ακυρώνει τον περιπετειώδη χαρακτήρα του SUV.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης έχει συνολική απόδοση 245 PS η οποία μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου DSG και του έξυπνου συστήματος DCC chassis με δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού. Επιπλέον, μια μεγάλη μπαταρία προσφέρει πλήρως ηλεκτροκίνητη αυτονομία 50 km σε κύκλο WLTP και συμβάλλει σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων.

CUPRA Formentor

Στο εσωτερικό βρίσκουμε bucket καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις και ανθρακονημάτινες πλάτες, σπορ τιμόνι, οθόνη 10" στην κορυφή του ταμπλό και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Σύμφωνα με την CUPRA, η θέση οδήγησης είναι χαμηλότερη ενώ οι λεπτομέρειες από σκούρο χρώμιο και γυαλιστερό μαύρο χρώμα ενισχύουν την premium αίσθηση της καμπίνας.

Στόχος της CUPRA είναι να διπλασιάσει τις πωλήσεις της μέσα στα επόμενα 3-5 χρόνια, επεκτείνοντας την γκάμα της με νέα μοντέλα δίπλα στο σημερινό CUPRA Ateca.

node/39406

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο πρώην οδηγός Formula 1 φαίνεται πως έχει καλό γούστο στα αυτοκίνητα αν κρίνουμε από τις επιλογές του για την Porsche Taycan.

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

O Mark Webber φτιάχνει την ιδανική Porsche Taycan Turbo S

Ο Mark Webber, πρώην οδηγός Formula 1, πρωταθλητής FIA WEC και σημερινός πρεσβευτής της Porsche, βρήκε ένα δημιουργικό τρόπο να περάσει ένα απόγευμα στο σπίτι του στο Μονακό, επιλέγοντας το ιδανικό spec για μια Porsche Taycan Turbo S. Μπορείτε και εσείς να φτιάξετε τη δική σας Porsche Taycan στον επίσημο configurator της εταιρείας, αλλά ας δούμε πρώτα τι επέλεξε ο Mark.

Όπως δήλωσε ο ίδιος: «Το να επιλέγεις συνδυασμούς χρωμάτων, τροχών και επενδύσεων για ένα αυτοκίνητο όπως η Taycan δεν είναι δύσκολο να το πετύχεις σωστά. Είναι ένα αυτοκίνητο με πολύ καθαρή εμφάνιση, οπότε διατήρησα ένα διακριτικό look με την απόχρωση Dolomite Silver. Στην πραγματικότητα είμαι υπερβολικά παραδοσιακός και συντηρητικός σε ό,τι έχει να κάνει με την επιλογή χρωμάτων.»

Porsche Taycan

«Όσον αφορά τον προαιρετικό εξοπλισμό, το πρώτο κουτάκι που έβαλα κλικ ήταν το Carbon SportDesign Package. Η αλήθεια είναι πως δεν το έχω δει από κοντά, όμως χαρίζει στο εμπρός μέρος μια πολύ διαφορετική αίσθηση που είναι cool. Και λατρέυω την πανοραμική ηλιοροφή. Όλο αυτό το γυαλί το κάνει κορυφαίο μέσα-εξω.»

Για την επιλογή τροχών, ο Mark Webber σχολίασε: «Είναι προσωπική επιλογή φυσικά, όμως πιστεύω πως μπορεί να τα χαλάσεις όλα με τους τροχούς αν δεν προσέξεις. Οι λεπίδες σε αυτούς τους τροχούς 21" που σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την Taycan δείχνουν πολύ κοφτερές σε μαύρο χρώμα, ειδικά με την αντίθεση που δημιουργείτια με την απόχρωση του αμαξώματος. Και επέλεξα μαύρη απόχρωση και για τις δαγκάνες φρένων. Είναι μια μικρή λεπτομέρεια όμως κάνει τη διαφορά.»

Porsche Taycan Turbo S

Στο εσωτερικό, o Webber επέλεξε Black και Slate Grey αποχρώσεις, κλιματιζόμενα καθίσματα και επενδύσεις από Alcantara - κάτι παρόμοιο συναντάμε και σε όλες τις Porsche 911 που έχει στην κατοχή του ο οδηγός αγώνων καθώς το Alcantara του θυμίζει την αγωνιστική του καριέρα.

Εκτός από το αισθητικό κομμάτι, ο Webber δήλωσε πως υπάρχει και ένα στοιχείο που δεν θα μπορούσε να μην επιλέξει για την ιδανική Porsche Taycan Turbo S και αυτό είναι το πακέτο Porsche Dynamic Chassis Control Sport - το κερασάκι στην τούρτα για την δυναμική οδηγική εμπειρία που προσφέρει το ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Να θυμίσουμε πως η κορυφαία Taycan Turbo S έχει απόδοση 761 PS (560 kW) και 1050 Nm ροπής, με την κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς (ένας ηλεκτροκινητήρας σε κάθε άξονα). Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 2,8", τα 0-200 km/h έρχονται σε 9,8", ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 260 km/h.

[Πηγή: Porsche]

node/39404

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Εξωτερικά μοιάζει με την πρώτη AC Cobra του 1962 όμως κάτω από το αμάξωμα κρύβεται ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Σάββατο, 04 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτή η AC Cobra κρύβει ένα μυστικό

Η βρετανική φίρμα AC, γνωστή για την Cobra που έκανε την εμφάνισή της το 1962, παρουσίασε μια νέα έκδοση του κλασικού πισωκίνητου ρόουντστερ με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης!

Η πρώτη Cobra μηδενικών ρύπων θα παραχθεί σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων με αφορμή τα 58 χρόνια που έχουν περάσει από την πρώτη παρουσίαση του μοντέλου.

Το αμάξωμα από σύνθετα υλικά θα βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας στο οποίο έχουν γίνει οι απαραίτητες προσαρμογές για να δεχθεί την μπαταρία 54 kWh που χαρίζει 241 km αυτονομίας. Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 230 kW (313 PS) και 500 Nm επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,7". Επιπλέον, έχουν αναβαθμιστεί τα φρένα, το τιμόνι και η ανάρτηση, για καλύτερο κράτημα δεδομένου του αυξημένου βάρους της κατασκευής που παρά τις εκτενέστατες μετατροπές έχει κρατηθεί κάτω από τα 1.250 kg.

Η ηλεκτρική AC Cobra θα είναι διαθέσιμη σε 4 εξωτερικές αποχρώσεις - μπλε, μαύρο, λευκό και πράσινο, με τιμή που θα ξεκινά από τις £138.000 (€153.205).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shelby AC Cobra 1963-1966

Εκτός από το εξηλεκτρισμένο μοντέλο, παρουσια΄στηκε και η βενζινοκίνητη AC Cobra 140 Charter Edition. Αυτή φορά τετρακύλινδρο μοτέρ 2,3 λίτρων με 350 PS και 440 Nm που προέρχεται από την Ford Mustang. Χάρη στο χαμηλό βάρος 1.100 kg, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 6". Η βενζινοκίνητη έκδοση είναι πιο οικονομική από την ηλεκτρική, με τιμή που ξεκινά από τις £85.000 (€94.365).

[Πηγή: AC Cars]