node/33842

Επίσημο: Ανανεωμένο Ford Ranger

Με περισσότερη τεχνολογία και νέο πετρελαιοκινητήρα 2.0 EcoBlue που αποδίδει έως και 213 PS

H Ford παρουσίασε το ανανεωμένο Ranger για την αγορά της Ευρώπης, με πιο αποδοτικούς και ισχυρούς κινητήρες, φρεσκαρισμένη εμφάνιση και προσθήκη συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού στον εξοπλισμό του, τέσσερα χρόνια μετά από το τελευταίο facelift.

Ford Ranger (2019)

Η σημαντικότερη αναβάθμιση στο δημοφιλές pickup είναι ο νέος πετρελαιοκινητήρας 2.0 EcoBlue σε διάφορες εκδόσεις ισχύος που συνεργάζονται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων προσφέροντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 4%, είτε με το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων μειώνοντας την κατανάλωση κατά 9% σε σύγκριση με τα απερχόμενα σύνολα.

Στις εκδόσεις του με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας ο κινητήρας αποδίδει 130 PS και 34,7 kgm ροπής (κατανάλωση 8,0 l/100km και εκπομπές CO2 209 g/km) ή 170 PS και 42,8 kgm (κατανάλωση 8,3 l/100km και εκπομπές CO2 216 g/km).

Όσο για την κορυφαία έκδοση 2.0 EcoBlue Bi-turbo, αυτή αποδίδει 213 PS και 51 kgm ροπής (+13 PS και +3 kgm περισσότερα από τον απερχόμενο 3.2 TDCi), με κατανάλωση 9,2 l/100km και εκπομπές CO2 228 g/km.

Ford Ranger (2019)

Αισθητικά το ανανεωμένο Ranger απέκτησε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός, νέα γρίλια, προβολείς xenon και LED φώτα ημέρας στις πλουσιότερες εκδόσεις οι οποίες διαθέτουν και τη νέα easy-lift πίσω πόρτα για ευκολότερο άνοιγμα. 

Στην παλέτα των χρωμάτων προστέθηκαν τα Diffused Silver και Blue Lightning, ενώ η έκδοση Wildtrak ξεχωρίζει από την απόχρωση Saber Orange σε συνδυασμό με φινίρισμα τιτανίου στη μάσκα, τους αεραγωγούς και τους καθρέπτες.

Ford Ranger (2019)

Στο εσωτερικό προστέθηκε η επιλογή Ebony Black, ημιδερμάτινα καθίσματα στην έκδοση Wildtrak, πολυτελή δερμάτινα καθίσματα στην έκδοση Limited. Χάρη στη νέα ρύθμιση της ανάρτησης οι επιβάτες του Ranger θα απολαμβάνουν πιο άνετο ταξίδι ενώ οι διπλοκάμπινες εκδόσεις εξοπλίζονται με τεχνολογία Active Noise Control για χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.

Ο βασικός εξοπλισμός ασφαλείας εμπλουτίστηκε με την προσθήκη συστημάτων Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection και Intelligent Speed Limiter που διαβάζει αυτόματα τα οδικά σήματα των ορίων ταχύτητας, ενώ προαιρετικά διατίθενται τα Active Park Assist, Adaptive Cruise Control με Forward Alert, Lane Keeping Alert, Lane Keeping Aid και κάμερα οπισθοπορείας. 

Επίσης, το μοντέλο απέκτησε το τελευταίο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC 3 με αναγνώριση φωνητικών εντολών και χειρονομιών, οθόνη αφής 8" και υποστήριξη Apple CarPlay και AndroidAuto. Τέλος, το ενσωματωμένο modem FordPass Connect προσφέρει δίκτυο Wi-Fi με δυνατότητα σύνδεσης έως και 10 συσκευών αλλά και δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου σε αρκετές λειτουργίες του οχήματος.

Ford Ranger (2019)

Το ανανεωμένο Ford Ranger έχει 230mm απόσταση από το έδαφος,γωνία προσέγγισης 29 μοιρών, γωνία διαφυγής 21 μοιρών, δυνατότητα διέλευσης από νερό βάθους 800mm, δυνατότητα ρυμούλκησης 3.500 kg και ωφέλιμο φορτίο έως 1.252 kg. Το πρώτο σε πωλήσεις pikcup στην αγορά της Ευρώπης, θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος, Regular Cab, Super Cab και Double Cab, με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης.

Η διάθεση της ανανεωμένης έκδοσης του Ranger θα ξεκινήσει από τα μέσα του 2019, ενώ όπως σας ενημερώσαμε πριν λίγες εβδομάδες, το καλοκαίρι θα ακολουθήσει και το κορυφαίο Ranger Raptor που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Ford Performance. 

node/40188

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της ανανεωμένης Panamera με δύο ακόμη εκδόσεις plug-in hybrid και την βελτιωμένη 4S.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ανανεωμένη Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid με 700 PS!

Η ανανεωμένη έκδοση της Panamera δεύτερης γενιάς παρουσιάστηκε τον Αύγουστο, και σήμερα η Porsche εμπλουτίζει τη γκάμα της με την ισχυρότερη και ταχύτερη έκδοση Panamera Turbo S E-Hybrid, την υβριδική Panamera 4 E-Hybrid καθώς και την Panamera 4S.

Αυτό σημαίνει πως η γκάμα της Panamera περιλαμβάνει πλέον τρεις διαφορετικές εκδόσεις plug-in hybrid (4 E-Hybrid, 4S E-Hybrid, Turbo S E-Hybrid). Οι νέες εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες με αμάξωμα Sport Turismo, Saloon και Executive (μακρύ μεταξόνιο). 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανέωση για την Porsche Panamera [video]

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Ξεκινάμε με την ανανεωμένη Panamera Turbo S E-Hybrid η οποία χρησιμοποιεί plug-in hybrid σύστημα κίνησης που συνδυάζει twin-turbo V8 4,0 λίτρων απόδοσης 571 PS (από 550 PS) με ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 136 PS που είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK 8 σχέσεων, καθώς και μια μεγαλύτερη μπαταρία 17,8 kWh (από 14,1 kWh). Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 700 PS και τα 870 Nm, καθιστώντας τη συγκεκριμένη έκδοση ως την ισχυρότερη Panamera όλων των εποχών.

Ως αποτέλεσμα, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,2" (-0,2" σε σύγκριση με τον προκάτοχό της), η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 315 km/h (+5 km/h) ενώ η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km (WLTP) ανάμεσα σε κάθε φόρτιση. Το πακέτο Sport Chrono ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό όπως και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control Sport που συνδυάζει το Porsche Torque Vectoring Plus, την τετραδιεύθυνση με Power Steering Plus και τα φρένα Porsche Ceramic Composite Brake.

Αισθητικά, η Panamera Turbo S E-Hybrid ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα φώτα LED σχήματος C. Επίσης απέκτησε ενιαία γραμμή LED που ενώνει τα πίσω φώτα, τρια νέα σχέδια τροχών 20" και 21", δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις (Cherry Metallic και Truffle Brown Metallic) καθώς και την επιλογή σκουρόχρωμων φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό βρίσκουμε την οθόνη αφής μεγαλύτερης ανάλυσης που φιλοξενεί το infotainment PCM.

Porsche Panamera 4 E-Hybrid

Η έταιρη υβριδική Panamera 4 E-Hybrid επωφελείται από παρόμοιες αναβαθμίσεις. Φορά twin-turbo V6 κινητήρα που σε συνεργασία με ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 461 PS. Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 4,4", η τελική ταχύτητα φτάνει τα 280 km/h και η ηλεκτρική αυτονομία διαμορφώνεται στα 56 km (WLTP).

Τέλος, η μη-υβριδική τετρακίνητη Panamera 4S φορά twin-turbo V6 2,9 λίρων με 440 PS που της επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,1" (-0,1") και τελική 295 km/h (+6 km/h) με το πακέτο Sport Chrono. Αισθητικά, φορά το πακέτο Sport Design που στο προηγούμενο μοντέλο ήταν προαιρετικό.

H Porsche δεν ανακοίνωσε τις τιμές των νέων εκδόσεων που αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα με τα μοντέλα που αντικαθιστούν.

[Πηγή: Porsche]

node/40187

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Αρχισε η διάθεση του Renault Twingo Z.E. με τιμές που στη Γαλλία ξεκινούν από €21.350. 

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η Renault αναβαθμίζει την αυτονομία του ηλεκτρικού Twingo [video]

Η Renault δημοσιοποίησε τις πλήρεις τεχνικές λεπτομέρειες, καθώς και νέες φωτογραφίες και ένα λεπτομερές βίντεο από το μικρότερο EV, το Twingo Ζ.Ε.

Στο ηλεκτρικό Twingo, που ακούει στο κωδικό όνομα Z.E., τη θέση του κινητήρα βενζίνης στο πίσω μέρος έχει πάρει ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 82 PS και 160 Nm. Ο χώρος αποσκευών των 174-240 lt δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από αυτή την αλλαγή, ούτε και οι υπόλοιποι χώροι της καμπίνας, αφού η συστοιχία μπαταριών έχει ενσωματωθεί πλήρως στο πάτωμα, κάτω από τα εμπρός καθίσματα, με αποτέλεσμα όμως να περιορίζεται ελάχιστα η απόσταση από το έδαφος.

twing

Για πρώτη φορά σε ηλεκτρικό Renault, οι μπαταρίες δεν είναι αερόψυκτες, αλλά υγρόψυκτες. Αρχικά η Renault είχε ανακοινώσει πως η χωρητικότητα των 21,3 kWh της μπαταρίας χαρίζει αυτονομία 180 km κατά WLTP, και περίπου 250 km σύμφωνα με τη μέτρηση WLTP City –δηλαδή χωρίς οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο. Τώρα η Renault ανέβασε αυτές τις τιμές σε 190 και 270 km αντίστοιχα. 

Το Twingo Z.E. φτάνει από στάση τα 60 km/h σε 4,8", ενώ η απόδοση του μοτέρ μειώνεται στο πρόγραμμα Eco, με το οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη αυτονομία. Ο λεβιές του κιβωτίου δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να καθορίσει τον τρόπο ανάκτησης ενέργειας μεταξύ τριών επιλογών, αναλόγως αν προτιμά το αυτοκίνητο να ρολάρει ή να επιβραδύνει στο άφημα του γκαζιού. Και ακόμα κι όταν ο ιδιοκτήτης βρίσκεται εκτός αυτοκινήτου, μπορεί να δει το επίπεδο της μπαταρίας, να καθορίσει τη διαδρομή του, να βρει σημεία φόρτισης κ.ά. μέσω της εφαρμογής My Renault.

inter

Με τις πωλήσεις να έχουν ξεκινήσει στη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, η τιμή του αυτοκινήτου στη Γαλλία ξεκινά από €21.350. Διατίθεται σε τρία επίπεδα επένδυσης (Life, Zen και Intens), καθώς και Vibes Limited Edition. Το τελευταίο ξεκινά από €26.450 € στη Γαλλία και διαθέτει μοναδικές στιλιτσικές επιλογές, όπως το νέο χρώμα Valencia Orange, λευκές πινελιές στη μάσκα, τροχούς 16 ιντσών και διακοσμητικές λωρίδες στις πίσω πόρτες.  
Ανάλογες σχεδιαστικές λεπτομέρειες έχουμε και στο εσωτερικό που διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση από την «απλή».