Επίσημο: Ανανεωμένο Audi TTS

Επίσημο: Ανανεωμένο Audi TTS

Το ανανεωμένο Audi TTS απέκτησε πιο επιθετικό σχεδιασμό και νέο κιβώτιο.

Μετά από την πρόσφατη ανανέωση της 3ης γενιάς του TT το καλοκαίρι, η Audi φρεσκάρει και το τετρακίνητο TTS σε Coupé και Roadster εκδόσεις, οι οποίες εκτός από την ελαφρώς διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση αποκτούν το νέο επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων S-Tronic.

Εμφανισιακά, το ανανεωμένο TTS έχει πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με περισσότερες εσοχές και σύνθετες εισαγωγές αέρα (ίδιους με αυτούς της έκδοσης S-Line), ανασχεδιασμένη γρίλια με το έμβλημα TTS και νέο διαχύτη που πλαισιώνει την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ προσφέρεται και σε δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις pulse orange και turbo blue. Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται σε νέες δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες από carbon και Alcantara.

Το νέο πακέτο TTS competition προσθέτει στον εξοπλισμό μια σταθερή αεροτομή, LED φωτιστικά σώματα, το έμβλημα της Audi στα μαρσπιέ, φιμέ τζάμια, ζαντες 20 ιντσών σε απόχρωση high-gloss black, κόκκινες δαγκάνες φρένων, επιπλέον επιλογές για αποχρώσεις του αμαξώματος (Glacier white, tango red και mythos black) με λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα.

Audi

Ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 TFSI αποδίδει πλέον 306 PS στις 5.400–6.500 σ.α.λ. και 40,8 kgm ροπής στις 2.000-5300 σ.α.λ. κάτι που σημαίνει πως χάνει 4 PS αλλά κερδίζει 2 kgm ροπής σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Χάρη στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το TTS επιταχύνει τα 0-100km/h σε 4,5’’ (4,8’’ για το Roadster) κερδίζοντας ένα δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Χάρη στην πιο σωστή κλιμάκωση των σχέσεων που είναι πλέον 7 αντί για 6, η μέση κατανάλωση παρουσιάζει βελτιωμένη τιμή 7,1 lt/100km (7,2 lt/100km για το Roadster) και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 161 g/km (166 - 165 g/km για το Roadster). Όπως και πριν, στο στάνταρ εξοπλισμό του TTS περιλαμβάνεται το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro (με πολύδισκο συμπλέκτη) και η ανάρτηση magnetic ride με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ανεξάρτητη διάταξη τεσσάρων συνδέσμων (όπως και σε όλα τα ΤΤ άλλωστε).

Η διάθεση του Audi TTS στην Ευρωπαϊκή αγορά ξεκινά άμεσα με αρχική τιμή στη Γερμανία, τα 54.400 ευρώ για το Coupé και τα 57.200 ευρώ για το Roadster.
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube