node/33659

Επίσημο: Ανανεωμένο Audi TTS

Το ανανεωμένο Audi TTS απέκτησε πιο επιθετικό σχεδιασμό και νέο κιβώτιο.

Μετά από την πρόσφατη ανανέωση της 3ης γενιάς του TT το καλοκαίρι, η Audi φρεσκάρει και το τετρακίνητο TTS σε Coupé και Roadster εκδόσεις, οι οποίες εκτός από την ελαφρώς διαφοροποιημένη εξωτερική σχεδίαση αποκτούν το νέο επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων S-Tronic.

Εμφανισιακά, το ανανεωμένο TTS έχει πιο επιθετικούς προφυλακτήρες με περισσότερες εσοχές και σύνθετες εισαγωγές αέρα (ίδιους με αυτούς της έκδοσης S-Line), ανασχεδιασμένη γρίλια με το έμβλημα TTS και νέο διαχύτη που πλαισιώνει την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, ενώ προσφέρεται και σε δύο νέες εξωτερικές αποχρώσεις pulse orange και turbo blue. Στο εσωτερικό οι αλλαγές περιορίζονται σε νέες δερμάτινες επενδύσεις με κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες από carbon και Alcantara.

Το νέο πακέτο TTS competition προσθέτει στον εξοπλισμό μια σταθερή αεροτομή, LED φωτιστικά σώματα, το έμβλημα της Audi στα μαρσπιέ, φιμέ τζάμια, ζαντες 20 ιντσών σε απόχρωση high-gloss black, κόκκινες δαγκάνες φρένων, επιπλέον επιλογές για αποχρώσεις του αμαξώματος (Glacier white, tango red και mythos black) με λεπτομέρειες σε μαύρο χρώμα.

Audi

Ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2.0 TFSI αποδίδει πλέον 306 PS στις 5.400–6.500 σ.α.λ. και 40,8 kgm ροπής στις 2.000-5300 σ.α.λ. κάτι που σημαίνει πως χάνει 4 PS αλλά κερδίζει 2 kgm ροπής σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο. Χάρη στο νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το TTS επιταχύνει τα 0-100km/h σε 4,5’’ (4,8’’ για το Roadster) κερδίζοντας ένα δέκατο του δευτερολέπτου, ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h. Χάρη στην πιο σωστή κλιμάκωση των σχέσεων που είναι πλέον 7 αντί για 6, η μέση κατανάλωση παρουσιάζει βελτιωμένη τιμή 7,1 lt/100km (7,2 lt/100km για το Roadster) και οι εκπομπές ρύπων περιορίζονται στα 161 g/km (166 - 165 g/km για το Roadster). Όπως και πριν, στο στάνταρ εξοπλισμό του TTS περιλαμβάνεται το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro (με πολύδισκο συμπλέκτη) και η ανάρτηση magnetic ride με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει ανεξάρτητη διάταξη τεσσάρων συνδέσμων (όπως και σε όλα τα ΤΤ άλλωστε).

Η διάθεση του Audi TTS στην Ευρωπαϊκή αγορά ξεκινά άμεσα με αρχική τιμή στη Γερμανία, τα 54.400 ευρώ για το Coupé και τα 57.200 ευρώ για το Roadster.
 

node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.

 

node/39663

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Η γρήγορη έκδοση του Hyundai Kona βρίσκεται προ των πυλών.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Από το 2018, ο Albert Biermann μας είχε προιδεάσει για το επερχόμενο Hyundai Kona N. Από ότι φαίνεται, το μοντέλο βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης με τους τεχνικούς της N Performance να το οδηγούν στην πίστα του Nürburgring, εκεί όπου βρίσκονται και οι ευρωπαικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από το βίντεο με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, το Kona N διαφέρει από τα υπόλοιπα Kona χάρη στους μεγαλύτερης διαμέτρου τροχούς με ελαστικά επιδόσεων, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τον διαχύτη, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και την αεροτομή που σκεπάζει το πίσω παρμπρίζ. Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό όμως είναι σίγουρο πως θα έχει σπορ καθίσματα, τιμόνι, πατήματα των μαρσπιέ και επιλογέα ταχυτήτων με το έμβλημα N.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάπως έτσι θα μοιάζει το Hyundai i20 N

Από πλευράς μηχανικών μερών, το γρήγορο B-SUV της Hyundai αναμένεται να φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο  βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση άνω των 200 PS που θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού και ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού στον εμπρός άξονα. Επιπλέον, θα έχουμε σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης, πιο έντονο ήχο από την εξάτμιση (ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) και ισχυρότερα φρένα.

Το Kona N αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, μαζί με το μκρότερo i20 N, εμπλουτίζοντας τη γκάμα σπορ μοντέλων της Hyundai δίπλα στα ανανεωμένα i30 N και i30 N Fastback. Μέσα στο 2021 είναι πιθανό να δούμε και το Tucson N.

[Πηγή: Autocar]